18.7 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Νέο Kia Picanto – Δεν φοβάται να τολμήσει!

Ειδήσεις Ελλάδα

Με την… μεταδημότευση του αγοραστικού κοινού στα crossovers και τα SUVs οι υπόλοιπες κατηγορίες παρουσιάζουν έναν μικρότερο ή μεγαλύτερο, ανάλογα με το segment, μαρασμό. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και στην κατηγορία των μικρών hatchbacks στην Ευρώπη όπου οι διαθέσιμες επιλογές είναι πολύ λιγότερες σε σύγκριση με 10 ή 20 χρόνια πριν αλλά η Kia μεταξύ άλλων, δεν είναι διατεθειμένη να εγκαταλείψει αυτό το κομμάτι της αγοράς και επένδυσε στον σχεδιασμό και την εξέλιξη του νέου Picanto. Σήμερα μας το παρουσιάζει επίσημα (καθώς πριν από λίγο καιρό είχαμε δει τις πρώτες φωτογραφίες που είχαν διαρρεύσει) και μάλιστα στην ιδιαίτερα εντυπωσιακή GT-Line έκδοση – εντυπωσιακή όχι μόνο επειδή είναι η κορυφαία αλλά επειδή επιδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την τόλμη της κορεατικής εταιρίας στο design του νέου Picanto.

Ξεκινώντας από το… υπερφορτωμένο εμπρός μέρος με τα κάθετα φώτα και τα φανάρια σχήματος “T”, τους πολλαπλούς αεραγωγούς και την χαρακτηριστική “Tiger Nose” γρίλια που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο πόλης της Kia και συνεχίζοντας στο σαφώς πιο απλό αλλά όχι παράταιρο πίσω μέρος με την ενιαία LED μπάρα που ενώνει τα φωτιστικά σώματα προσδίδοντας πλάτος στο σχέδιο της κορεατικής μάρκας, το Picanto είναι σχεδόν πολωτικό. Είτε σου αρέσει είτε όχι όμως, δεν μπορείς να αρνηθείς ότι δεν είναι καθόλου αδιάφορο. Το πακέτο του εξωτερικού design συμπληρώνεται όπως συμβαίνει πάντα με τις ζάντες ελαφρού κράματος που έχουν διάμετρο 14 ιντσών στην βασική έκδοση και 15 ή 16 ίντσες στις ακριβότερες. Προαιρετικά είναι διαθέσιμη και η ανοιγόμενη ηλιοροφή.

Δυστυχώς, το μοτίβο της θεαματικής αλλαγής πλεύσης δεν συνεχίζεται και στην καμπίνα η οποία παρουσιάζει μία εξέλιξη σε σύγκριση με αυτήν του μοντέλου που αντικαθίσταται και όχι κάτι ριζικά διαφορετικό. Υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία οθόνη 8 ιντσών (με ξεχωριστά, φυσικά χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού/εξαερισμού) ενώ η GT-Line έκδοση προσφέρει επιπλέον το τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος και καλούδια όπως το θερμαινόμενο τιμόνι που δεν έχουμε συνηθίσει σε αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας. Η Kia δεν παρέχει πολλές πληροφορίες αναφορικά με τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα αλλά σύμφωνα με αυτά που γνωρίζουμε σήμερα, το νέο Picanto θα είναι διαθέσιμο είτε με έναν ατμοσφαιρικό 1000άρη βενζινοκινητήρα, είτε με έναν επίσης ατμοσφαιρικό 1.2 λίτρων. Αμφότεροι συνδυάζονται με ένα 5-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο (προαιρετικά διαθέσιμο και ένα αυτοματοποιημένο 5-τάχυτο) ενώ το σύστημα επανακυκλοφορίας των καυσαερίων και οι αναβαθμίσεις που έχουν γίνει στους κινητήρες μειώνουν τις εκπομπές ρύπων.

Τέλος, θα ήταν απρεπές να μην αναφέρουμε την ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης που είναι διαθέσιμη στο νέο Picanto και περιλαμβάνει πληθώρα τεχνολογιών όπως το Vehicle Stability Management, το Cornering Brake Control, το Hill-start Assist Control, το Lane Keeping Assist, το Driver Attention Warning, το Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, το Leading Vehicle Departure Warning και άλλα. Επιπλέον, το νέο Picanto μπορεί να εξοπλιστεί με έως και 7 αερόσακους, προσφέρει ISOFIX και σημεία αγκύρωσης ενώ όπως αναφέρει η Kia, το πλαίσιο έχει ενισχυθεί με ένα πρόσθετο υποπλαίσιο στο εμπρός μέρος και hot stamping στην μεσαία κολώνα με αποτέλεσμα την αύξηση της ακαμψίας και την αποτελεσματικότερη διάχυση της ενέργειας σε περίπτωση σύγκρουσης.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό