20.9 C
Athens
Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Νέο Audi S3 με 333 ίππους!

Ειδήσεις Ελλάδα

Στα μέσα του προηγούμενου μήνα η Audi παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή του A3 με τις καθιερωμένες επεμβάσεις στο αμάξωμα και την καμπίνα αλλά και με την προσθήκη της υπερυψωμένης, οριακά crossover θα μπορούσε να πει κανείς, “allstreet” έκδοσης. Από την πρεμιέρα του ανανεωμένου Audi A3 όμως έλειπαν οι… καυτές εκδόσεις και πιο συγκεκριμένα, το S3 και το RS3. Το τελευταίο εξακολουθεί να λείπει αλλά σήμερα η γερμανική μάρκα αποκάλυψε το Audi S3 που θα λειτουργήσει… απόντος του αρχηγού ως η κορυφαία έκδοση του μεσαίου μοντέλου προσφέροντας σε ίσες δόσεις ταχύτητα, πολυτέλεια και τεχνολογία και θα είναι διαθέσιμο τόσο ως sedan όσο και ως hatchback.

Κάτω από το καπό του S3 βρίσκουμε για άλλη μία φορά τον δοκιμασμένο EA888 βενζινοκινητήρα του ομίλου VW. Ο 4-κύλινδρος, δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας είναι ικανός για 333 ίππους και 420 Nm ροπής από τις 2.100 έως τις 5.500 σ.α.λ. και καθιστά την τελευταία εκδοχή του S3 την ισχυρότερη στην ιστορία. Χάρη στην αυξημένη ιπποδύναμη αλλά και το αναβαθμισμένο 7-τάχυτο, S tronic αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το Audi S3 επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 4.7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Όσον αφορά στο κιβώτιο ταχυτήτων λίγο πιο συγκεκριμένα, αξίζει να αναφέρουμε ότι μπορεί να διαχειριστεί υψηλότερες τιμές ροπής επιτρέποντας πιο ακαριαίες εκκινήσεις ενώ και ο χρόνος που απαιτείται για την επιλογή της επόμενης ταχύτητας σε συνθήκες πλήρους φορτίου έχει μειωθεί στο μισό συμβάλλοντας αισθητά τόσο στις επιδόσεις όσο και στην αίσθηση. Εξίσου σημαντική, μιας που είμαστε στο θέμα της μετάδοσης, είναι η προσθήκη του torque splitter του RS3 που μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη σε κάθε άξονα μετάδοσης μπορεί να μεταβάλλει την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους τροχούς του πίσω άξονα ανάλογα με το εκάστοτε σενάριο και το mode οδήγησης που έχει επιλεχθεί.

Η Audi πρόσθεσε επίσης ένα mode, επιπλέον των γνωστών προφίλ (Auto, Comfort, Dynamic, Indiual και Efficiency). Το “Dynamic Plus” εστιάζει ακόμα περισσότερο στα δυναμικά χαρακτηριστικά του Audi S3 στέλνοντας όσο το δυνατόν περισσότερη ροπή στους τροχούς του πίσω άξονα, χαρίζοντας πιο υπερστροφικά χαρακτηριστικά στην οδική συμπεριφορά του οχήματος, κάνοντας το σύστημα ευστάθειας λιγότερο παρεμβατικό και ρυθμίζοντας ανάλογα την λειτουργία τόσο του κινητήρα όσο και του αυτόματου κιβωτίου.
Κατά τα άλλα, οι μηχανικοί αναβάθμισαν το σύστημα πέδησης με δίσκους διαμέτρου 357 χιλιοστών και πάχους 34 χιλιοστών (+4 mm σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο) και νέες, διπίστονες δαγκάνες στους τροχούς του εμπρός άξονα με μεγαλύτερες επιφάνειες τριβής ενώ τροποποιήσεις έχουν γίνει τόσο στην ανάρτηση και το πλαίσιο όσο και στο προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης. Να σημειώσουμε επίσης ότι το S3 “πατάει” σε ζάντες 18 ιντσών αλλά για τους πιο απαιτητικούς προσφέρονται και δύο σετ διαμέτρου 19 ιντσών που εφοδιάζονται με σπορ ελαστικά της Falken.

Τέλος, όσον αφορά στο design, οι αλλαγές είναι λίγες και σχετικά διακριτικές με τη νέα γρίλια και νέες εισαγωγές αέρα στα πλαϊνά του εμπρός προφυλακτήρα, νέα φωτιστικά σώματα με 4 επιλέξιμες “υπογραφές” και νέο πίσω προφυλακτήρα ο οποίος φιλοξενεί την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Στο εσωτερικό δε, η Audi άλλαξε το design του επιλογέα ταχυτήτων, το σχήμα των αεραγωγών, τοποθέτησε ένα σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού και νέες επενδύσεις στις μπροστινές πόρτες. Κλείνοντας να αναφέρουμε ότι η εισαγωγική δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την τιμή του νέου Audi S3, ωστόσο να προσθέσουμε ότι στη Γερμανία το μοντέλο ξεκινά από τα €55.600.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό