24 C
Athens
Κυριακή, 16 Ιουνίου, 2024

Νέα Mercedes-AMG C43. “Ήπια” δύναμη.

Ειδήσεις Ελλάδα

Όταν η τελευταία γενιά της C-Class πραγματοποίησε το ντεμπούτο της πριν από 14 μήνες η υπόσχεση της Mercedes-Benz για πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της και κατάργηση οποιουδήποτε κινητήρα με περισσότερους από 4 κυλίνδρους εξίταρε την φαντασία μας όσον αφορά στο τι είναι εφικτό με την πλέον κοινότυπη διάταξη στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Γιατί καλός ο 4-κύλινδρος όταν μιλάμε για τις απλές εκδόσεις αλλά ο χαρακτήρας μίας AMG απαιτεί κάτι περισσότερο. Οι καιροί έχουν αλλάξει όμως και η Mercedes-AMG πιστεύει ότι η νέα C43, με τον εξηλεκτρισμένο, δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα είναι η απάντηση στα νέα δεδομένα.Στην καρδιά της Mercedes-AMG C43 λοιπόν, δεν βρίσκεται πλέον ο twin-turbo V6 της προηγούμενης γενιάς αλλά ο ήπια υβριδικός M139l, τοποθετημένος κατά τον διαμήκη άξονα εξ ου και το “l” στην ονομασία του, ο οποίος είναι ικανός για 408 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Ανάλογα με την περίσταση, το σύστημα μπορεί να προσφέρει ένα boost της τάξης των 14 ίππων μέσω της μίζας-γεννήτριας (RSG) ενώ το ηλεκτρικό turbo που λειτουργεί σε ταχύτητες περιστροφής έως 175.000 σ.α.λ. βελτιώνει δραστικά την απόκριση του κινητήρα εξαλείφοντας σχεδόν το φαινόμενο του lag.Το κινητήριο σύνολο συμπληρώνεται από το 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της γερμανικής μάρκας και το σύστημα τετρακίνησης 4Matic που κατανέμει την ροπή σε ποσοστό 31:69 ανάμεσα στους δύο άξονες. Έτσι, η C43 επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 4.6 δευτερόλεπτα στην Saloon έκδοση και σε 4.7 δευτερόλεπτα στην Estate, με την τελική ταχύτητα και των δύο να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h – ή στα 265 km/h με το προαιρετικό “AMG Driver’s Package”. Φυσικά, η ενσωμάτωση του νέου κινητήρα δεν είναι η μοναδική αλλαγή που έχει κάνει η AMG στην standard C-Class. Η εξάτμιση είναι νέα για να παρέχει την απαραίτητη ηχητική υπόκρουση ενώ τόσο το πλαίσιο όσο και η ανάρτηση έχουν αναβαθμιστεί ώστε να εξασφαλιστεί η σπορ αίσθηση και το καλύτερο κράτημα στον δρόμο. Στον βασικό εξοπλισμό της C43 ανήκει και το σύστημα τετραδιεύθυνσης της AMG αλλά και το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με δίσκους 370 χιλιοστών και τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός.Από το πακέτο δεν θα μπορούσαν να λείπουν ούτε οι επεμβάσεις στην εμφάνιση με την χαρακτηριστική “Panamericana” γρίλια, νέους προφυλακτήρες και νέες ζάντες ελαφρού κράματος ενώ στην καμπίνα υπάρχουν AMG γραφικά για τις οθόνες, σπορ τιμόνι, bucket καθίσματα, νέα πεντάλ και κόκκινες ζώνες ασφαλείας μεταξύ άλλων.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό