Ειδήσεις Ελλάδα
Το Νοέμβριο του 2022, η Tesla ανακοίνωσε το “άνοιγμα” του ιδιόκτητου προτύπου φόρτισης, το οποίο έγινε αρχικά διαθέσιμο το 2012 με την κυκλοφορία του Model S για τη διαχείριση της φόρτισης με AC φορτιστή και με DC ταχυφορτιστή.
Μετά την παραπάνω ανακοίνωση, η λίστα με τις εταιρίες που θα υιοθετήσουν το Βορειοαμερικανικού Προτύπου Φόρτισης (NACS) της Tesla αυξανόταν με -σχεδόν- εβδομαδιαίο ρυθμό, με τις Toyota και Lexus να είναι οι τελευταίες που προστέθηκαν.
Ωστόσο, δύο πολύ σημαντικοί Όμιλοι, που αθροιστικά διαθέτουν 23 εταιρίες στο χαρτοφυλάκιο τους, δεν έχουν -ακόμα- κάνει γνωστές τις προθέσεις τους, για το αν θα εξοπλίζουν τα μελλοντικά τους ηλεκτρικά οχήματα με το βύσμα φόρτισης της Tesla.
O λόγος για τη Stellantis και το VW Group, με την πρώτη να έχει κάτω από την “ομπρέλα” της τις: Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram, και Vauxhall, ενώ η δεύτερη τις: Audi, Bentley, Cupra, Lamborghini, Porsche, Seat, Skoda και Volkswagen. Από αυτές τις 25 εταιρίες, μόνο οι 12 έχουν παρουσία στην αγορά της Αμερικής.
Εκπρόσωπος της Stellantis, είπε σε δήλωση του ότι η εταιρεία δεν είχε τίποτα νέο να ανακοινώσει, ενώ ένας εκπρόσωπος της Volkswagen τόνισε:
Ο όμιλος της Volkswagen και οι μάρκες του αξιολογούν επί του παρόντος την εφαρμογή του προτύπου φόρτισης της Tesla (NACS) για τους πελάτες του στη Βόρεια Αμερική.