16.1 C
Athens
Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

Με έως 2.300 άλογα η Koenigsegg Gemera

Ειδήσεις Ελλάδα

Τι να το κάνεις το sedan άμα δεν έχει τουλάχιστον τετραψήφια ιπποδύναμη; Ok, η Koenigsegg Gemera δεν είναι sedan αλλά ένα 4-θέσιο, τρίθυρο grand tourer αλλά το συναίσθημα είναι ίδιο. Γι’ αυτό όταν παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 2020, με έναν δίλιτρο, 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα που χαϊδευτικά η σουηδική μάρκα αποκαλεί “Tiny Friendly Giant” και 3 ηλεκτροκινητήρες που αθροιστικά πρόσφεραν στον οδηγό κάτι περισσότερο από 1.700 άλογα και περί τα 3.500 Nm ροπής, κρατήθηκα. Σκέφτηκα ότι δεν είμαι κάποια πλέμπα που αρκείται σε τετραψήφια μεν, αλλά χαμηλή τετραψήφια ιπποδύναμη. Είπα ότι αν η Gemera δεν αναβαθμιστεί ώστε η ιπποδύναμη της να ξεκινά με τον αριθμό “2”, δεν ασχολούμαι. Ο Christian (ο von Koenigsegg ντε) μάλλον παρακολουθεί το κινητό μου καθώς παρουσιάζοντας την τελική έκδοση παραγωγής του hyper-GT αποκάλυψε ότι αυτό θα είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικές εκδόσεις.

Η ”βασική” θα χρησιμοποιεί τον TFG βενζινοκινητήρα αλλά δεν θα τον συνδυάζει με 3 ηλεκτροκινητήρες. Η Koenigsegg έχει πλέον στην διάθεση της τον λεγόμενο “Dark Matter” ηλεκτροκινητήρα που είναι ικανός για 800 άλογα και 1.250 Nm ροπής, οπότε δεν υπάρχει πλέον η ανάγκη για τους τρεις υποδεέστερους ηλεκτροκινητήρες της αρχικής έκδοσης. Με αυτόν τον συνδυασμό, η Gemera προσφέρει 1.400 ίππους και 1.850 Nm ροπής που όπως καταλαβαίνεις, είναι ένα είδος… υποβάθμισης σε σύγκριση με το μοντέλο που είδαμε πριν από 3 χρόνια και κάτι. Απαράδεκτο. Η Koenigsegg όμως πρόλαβε να σώσει την παρτίδα ανακοινώνοντας ότι αυτό δεν θα είναι το μοναδικό κινητήριο σύνολο για την Gemera. Για περίεργους σαν εμένα, η εταιρία συνδύασε τον “Dark Matter” και μάλιστα όχι έναν, αλλά δύο με τον γνωστό 5-λιτρο twin-turbo V8 που από μόνος του είναι ικανός για 800 άλογα όταν καταναλώνει E85 καύσιμο. Το αποτέλεσμα: 2.300 άλογα και 2.750 Nm ροπής. Τώρα μιλάμε!

Με αυτό το κινητήριο σύνολο και το 9-τάχυτο “Light Speed Transmission” κιβώτιο, η Koenigsegg Gemera έχει αναλογία ίππων ανά κιλό που αγγίζει το 1.11:1 σε σύγκριση με το 0.77:1 της βασικής έκδοσης με τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα, οπότε μπορείς να φανταστείς τον ρυθμό με τον οποίο επιταχύνει. Η εταιρία δεν παρέχει ακόμα συγκεκριμένα νούμερα αλλά η αναβάθμιση σίγουρα αξίζει τα $400.000 που ζητά επιπλέον της έκδοσης με τον TFG κινητήρα, αν μη τι άλλου για να διατηρήσεις το δικαίωμα να καυχιέσαι όταν βρίσκεσαι με τους πολυεκατομμυριούχους φίλους σου.  Αυτή πάντως δεν είναι η μοναδική αλλαγή που έγινε στην Gemera καθώς στην θέση των καμερών του πρωτότυπου του ’20 βρίσκουμε πλέον συμβατικούς καθρέφτες ενώ διαθέσιμο προαιρετικά είναι και το “Ghost Package” που θυσιάζει μέρος της πρακτικότητας καταργώντας τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από το καπό για να προσφέρει μεγαλύτερο εμπρός splitter, S-duct, πίσω αεροτομή και άλλες αεροδυναμικής φύσης αναβαθμίσεις.

Παράλληλα, η εταιρία ανακοίνωσε την επέκταση του εργοστασίου της που περιλαμβάνει έναν επιπλέον χώρο συναρμολόγησης, σαλόνι αναμονής για τους πελάτες, κέντρο ψυχαγωγίας, έκθεση, επιπλέον αποθήκες κ.ά. Να σημειώσουμε κλείνοντας ότι η Koenigsegg σκοπεύει να κατασκευάσει μόλις 300 Gemera με την παραγωγή τους να είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει στα τέλη του 2024 και τις πρώτες παραδόσεις εντός του 2025.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό