22.3 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Η Toyota παραδέχτηκε πως η Daihatsu έστησε τα crash test 4 μοντέλων της για καλύτερα αποτελέσματα

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Daihatsu, θυγατρική που ανήκει εξ ολοκλήρου της Toyota, παραδέχτηκε πως έστησε τις δοκιμές πρόσκρουσης 4 μοντέλων που ανέπτυξε, προκειμένου αυτά να φανούν πως έχουν καλύτερα αποτελέσματα.
Τα επηρεάζομενα μοντέλα είναι τα Toyota Yaris Ativ, Perodua Axia, Toyota Agya και ένα ακόμη αυτοκίνητο που αναπτύσσεται αυτή τη περίοδο, που πουλήθηκαν σε διάφορες αγορές, όπως της Ταϊλάνδης, της Μαλαισίας, της Ινδονησίας και των χωρών του Κόλπου της Σαουδικής Αραβίας.
Η Daihatsu ήταν υπεύθυνη για την ανάπτυξη αυτών των αυτοκινήτων και τις δοκιμές ασφάλειάς τους. Στη συνέχεια, η Toyota πούλησε τα αυτοκίνητα ως προϊόντα της, βάζοντας σε αυτά τα σήματά της.

Συγκεκριμένα, όπως ανέφεραν οι δύο εταιρίες, κατά τη διάρκεια των δοκιμών πρόσκρουσης πλευρικής σύγκρουσης, αυτά τα αυτοκίνητα είχαν μια εγκοπή στο εσωτερικό πάνελ της μπροστινής πόρτας. Αυτό ελαχιστοποιούσε την πιθανότητα από τη σύγκρουση να δημιουργηθούν αιχμηρές άκρες στο πλαστικό πάνελ της πόρτας που θα μπορούσαν να τραυματίσουν τους επιβάτες, κατά την ενεργοποίηση του πλευρικού αερόσακου. Αυτή η εγκοπή δεν υπήρχε στα μοντέλα παραγωγής.
Η Daihatsu ανέφερε ότι πούλησε 88.123 τέτοια αυτοκίνητα, 76.289 Toyota Yaris Ativ στην Ταϊλάνδη, το Μεξικό και τις χώρες του Κόλπου της Σαουδικής Αραβίας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, του Κουβέιτ, του Κατάρ, του Μπαχρέιν και του Ομάν. Η αυτοκινητοβιομηχανία παρέδωσε επίσης 11.834 Perodua Axias στην Ταϊλάνδη.
Το Toyota Agya είναι να ξεκινήσει να κατασκευάζεται τον Ιούνιο του 2023, επομένως κανένα από αυτά δεν παραδόθηκε σε πελάτη. Προφανώς, το μοντέλο που δεν έχει ανακοινωθεί είναι ακόμα προς πώληση.
Δεδομένου ότι αυτό το πρόβλημα παρουσιάστηκε με ένα επιβατικό αυτοκίνητο της μάρκας Toyota, πιστεύουμε ότι το πρόβλημα δεν περιορίζεται στη Daihatsu. Θα ξεκινήσουμε με τη διεξαγωγή λεπτομερούς έρευνας και τη διεξοδική συλλογή στοιχείων για να κατανοήσουμε την κατάσταση, να προσδιορίσουμε την πραγματική αιτία και να εργαστούμε επιμελώς για να αποτρέψουμε. Θα ενημερώσουμε επίσης το κοινό έγκαιρα σχετικά με τα γεγονότα που μαθαίνουμε μέσω των ερευνών μας.
Το λάθος της Daihatsu είναι ένα θέμα που αφορά την ασφάλεια, η οποία είναι η πιο σημαντική πτυχή των οχημάτων. Θεωρούμε ότι αυτή είναι μια απολύτως απαράδεκτη πράξη που προδίδει την εμπιστοσύνη των πελατών μας. Θα θέλαμε να ζητήσουμε ειλικρινά συγγνώμη από τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο,
δήλωσε ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda.
Ένας πληροφοριοδότης ενημέρωσε την Daihatsu για αυτό το πρόβλημα τον Απρίλιο. Η εταιρεία διεξήγαγε μια αρχική έρευνα για να διαπιστώσει εάν οι ισχυρισμοί ήταν ακριβείς.
Δεν είναι ακόμη σαφές ποιος αποφάσισε να κάνει την εγκοπή σε πολλά οχήματα κατά τη διάρκεια των δοκιμών πρόσκρουσης. Δεν γνωρίζουμε επίσης πόσοι άνθρωποι γνώριζαν ότι αυτό συνέβαινε πριν εμφανιστεί ο πληροφοριοδότης.
Η Daihatsu σταματά τις πωλήσεις των επηρεαζόμενων οχημάτων και θα διεξάγει ξανά τις δοκιμές πρόσκρουσης παρουσία ρυθμιστικών αρχών, ενώ θα επιβεβαιώσει την ασφάλεια των μοντέλων πριν ξαναξεκινήσουν οι πωλήσεις τους.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό