16.9 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Η Toyota θέλει ένα μικρό Land Cruiser

Ειδήσεις Ελλάδα

Λίγο μετά τα μέσα του προηγούμενου έτους η Toyota παρουσίασε τη νέα γενιά του εμβληματικού Land Cruiser. Την τελευταία θερμικής γενιάς του εμβληματικού Land Cruiser που είναι διαθέσιμο τόσο με έναν πετρελαιοκινητήρα όσο και με έναν υβριδικό βενζινοκινητήρα και άρα παρέχει αρκετές επιλογές σε αυτούς που κινούνται στην αγορά για ένα όχημα αυτού του είδους. Στην ίδια λογική όμως, η Toyota αναζητά τρόπους να επεκτείνει την γκάμα του Land Cruiser ώστε να καλύψει ακόμα μεγαλύτερο μέρος της αγοράς και δύο μοντέλα που συζητιούνται πολύ έντονα έχουν να κάνουν με το άνω άκρο και το κάτω άκρο της κατηγορίας.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα η ιαπωνική εταιρία θέλει να δημιουργήσει μία “οικογένεια Land Cruiser” που θα αποτελείται από το βασικό μοντέλο όπως το έχουμε ήδη δει, μία πιο προσιτή και πιο… αστική εκδοχή του και μία κορυφαία, υπερπολυτελή, αμφότερες αμιγώς ηλεκτρικές. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Chief Branding Officer και επικεφαλής σχεδιασμού της Toyota, Simon Humphries, η εταιρία “εξερευνά νέες προσεγγίσεις που δεν αναβαθμίζουν μονάχα την εμπειρία Land Cruiser αλλά επεκτείνουν και την ελευθερία του κόσμου στην κινητικότητα” για να συμπληρώσει ότι οι πελάτες έχουν εμπιστοσύνη στο γεγονός ότι η Toyota θα κάνει τις σωστές κινήσεις για να εξασφαλίσει την μακροημέρευση και την ευημερία του Land Cruiser.

Μία πιθανή πρόταση αναφορικά με το μέλλον του off-roader της Toyota είναι το “Compact Cruiser”, ένα πρωτότυπο που μπορεί να μην έχει εξελιχθεί ακόμα σε κάτι περισσότερο αλλά ακόμα στην παρούσα μορφή του μοιάζει να μην απέχει πολύ από την παραγωγή. Ένα πρωτότυπο επίσης που έχει σχεδιαστεί για να δείξει την προσαρμοστικότητα του ονόματος “Cruiser” στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και σε ένα μοντέρνο, αστικό περιβάλλον. Ο Humphries είπε ότι η Toyota αξιολογεί διάφορες προτάσεις που έχουν στόχο την επέκταση της οικογένειας του Land Cruiser σε μονοπάτια πιο προσιτά σε περισσότερο κόσμο. Να θυμίσουμε ότι το Compact Cruiser σχεδιάστηκε από το ED2 κέντρο εξέλιξης της Toyota στη Νίκαια της Γαλλίας, το ίδιο κέντρο που μας έδωσε το Aygo X και το C-HR – δύο μοντέλα που παρέμειναν πολύ πιστά στα concepts τους, γεγονός που μας δίνει ελπίδες και για το Compact Cruiser. Να θυμίσουμε όμως και το γεγονός ότι η Toyota δεν πιστεύει ότι μπορεί να λανσάρει ένα προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο ακόμα, οπότε όταν κάνει λόγο για προσιτό σε συνδυασμό με το Land Cruiser εννοεί προφανώς πιο προσιτό από την βασική έκδοση.

Στο άλλο άκρο της μεγαλύτερης γκάμας θα μπορούσε να τοποθετηθεί με ευκολία η έκδοση παραγωγής του Land Cruiser Se. Του αμιγώς ηλεκτρικού πρωτότυπου των 5.15 μέτρων που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον περσινό Οκτώβριο με το βλέμμα στο προσεχές μέλλον. Σε αυτή την περίπτωση, δεν υπάρχει ταβάνι για την Ιαπωνική εταιρία αφού το πρωτότυπο δεν διατηρεί κάποια ιδιαίτερη σχέση με το αυθεντικό Land Cruiser ούτε εμφανισιακά, ούτε τεχνολογικά ενώ δεδομένου ότι θα τοποθετηθεί στην κορυφή της οικογένειας ως το μεγαλύτερο, βαρύτερο και πιο πολυτελές Toyota, λογικά θα είναι και το ακριβότερο. Αν για την εταιρία όμως το Land Cruiser Se είναι πιο σημαντικό λόγω της δυνατότητας για αρκετά υψηλό περιθώριο κέρδους, το Compact Cruiser ή όπως αλλιώς ονομαστεί η έκδοση παραγωγής του έχει σαφώς μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Ακόμα και ως αμιγώς ηλεκτρικό…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό