20.4 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Η Renault εφαρμόζει “κόφτη” στα 180 km/h.

Ειδήσεις Ελλάδα

Καλώς ήλθατε σε μία νέα πραγματικότητα, ευτυχώς μία η οποία δεν αλλάζει δραματικά την ζωή μας όπως για παράδειγμα η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης αλλά μία που ενδεχομένως να δυσαρεστήσει μέρος του αγοραστικού κοινού. Όπως ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια της συνέλευσης των μετόχων του Renault Group ο CEO του, Luca de Meo, θα εφαρμοστεί “κόφτης” τελικής ταχύτητας στα 180 km/h στα μοντέλα της Renault και της Dacia. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της γαλλικής εταιρίας, η υπερβολική ταχύτητα αποτελεί την αιτία για ποσοστό μεγαλύτερο του 30% των θανατηφόρων τροχαίων και η εφαρμογή ενός τέτοιου δραστικού μέτρου αναπαριστά ένα σημαντικό βήμα προς την βελτίωση της παρεχόμενης ασφάλειας.Να θυμίσουμε ότι η Volvo ήταν η πρώτη εταιρία που αποφάσισε τον καθολικό περιορισμό της τελικής ταχύτητας των αυτοκινήτων της και το κάνει ήδη από το 2020. Κατά την ανακοίνωση του πάντως, ο de Meo δεν ανέφερε πουθενά την Alpine οπότε υποθέτουμε ότι ως η κατεξοχήν σπορ πρόταση του Group, δεν επηρεάζεται  από το νέο μέτρο. Ένα μέτρο που συνοδεύεται από επιπλέον τεχνολογίες για να διασφαλίσει την ασφάλεια των επιβατών μελλοντικών μοντέλων της Renault και της Dacia. Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Group, το ηλεκτρικό Megane που είναι προγραμματισμένο για το 2022 θα προσφέρει ένα cruise control στο οποίο η μέγιστη ταχύτητα θα περιορίζεται στα 160 km/h και θα προσαρμόζεται στα όρια ταχύτητας που θα “διαβάζει” καθώς και σε γεωγραφικά δεδομένα όπως επικίνδυνες στροφές, κυκλικούς κόμβους κ.ά. Το σύστημα αυτό θα ονομάζεται “Safety Coach” και θα ενθαρρύνει την ασφαλή οδήγηση καθώς θα προσφέρεται σε συνεργασία με ασφαλιστικές εταιρίες και θα επηρεάζει τις τιμές της ασφάλισης παρέχοντας οφέλη στους οδηγούς που ακολουθούν τις προτάσεις.Παράλληλα, τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρίας θα παρακολουθούν τα επίπεδα προσοχής του χειριστή και θα δρουν ανάλογα σε περίπτωση που ανιχνεύσουν ότι τα χέρια του δεν είναι στο τιμόνι για παράδειγμα ενώ θα υπάρχει και μία λειτουργία με όνομα “Safety Score” που θα αναλύει τα δεδομένα από διάφορους αισθητήρες και θα παρέχει “μία λεπτομερή ανάλυση των συνηθειών για τον εντοπισμό αποκλίσεων και των προσπεράσεων του οδηγού”. Ενδιαφέρουσες οι προτάσεις του Renault Group και προς την σωστή κατεύθυνση.Ford. Με νέους προβολείς για μεγαλύτερη ασφάλεια τη νύχταΗ Honda εστιάζει στην απλότητα…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό