17 C
Athens
Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

Η Porsche στην κορυφή έρευνας ικανοποίησης αγοράς στις ΗΠΑ

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Porsche είναι η εταιρία που βρέθηκε στη κορυφή της φετινής έρευνας ικανοποίησης ιδιοκτητών οχημάτων της J.D. Power. Η έρευνα που ήδη μετρά 38 χρόνια ζωής, μελετά όχι την ικανοποίηση από το αυτοκίνητο, αλλά την ικανοποίηση των πελατών από τη διαδικασία της αγοράς, όταν αυτοί αγοράζουν ένα αυτοκίνητο από μια αντιπροσωπεία. Στη συνέχεια, η μελέτη κατατάσσει κάθε μάρκα για να δει ποιοι είναι οι πιο ικανοποιημένοι πελάτες που αγοράζουν αυτοκίνητα από τις αντιπροσωπείες.
Η έρευνα αναλύει την εμπειρία αγοράς ενός καινούριου αυτοκινήτου και μετρά την ικανοποίηση του πελάτη από την εξυπηρέτηση του αντιπροσώπου ενώ συνυπολογίζει και την ικανοποίηση από αντιπρόσωπους εταιριών που απορρίφθηκαν για χάρη της μάρκας που εν τέλει αγόρασε ο πελάτης.
Η ικανοποίηση του αγοραστή βασίζεται σε έξι παράγοντες (κατά σειρά σπουδαιότητας): διαδικασία παράδοσης (26%), προσωπικό αντιπροσώπων (24%), επεξεργασία της συμφωνίας (19%), συμπλήρωση εγγράφων (18%), εγκατάσταση αντιπροσωπείας (10%) και ιστοσελίδα αντιπροσωπείας (4%). Η αρνητική εικόνα βασίζεται σε πέντε παράγοντες: πωλητής (40%), τιμή (23%), εγκατάσταση (14%), ποικιλία στοκ αυτοκινήτων (11%) και διαπραγμάτευσης (11%).

Η Porsche βρίσκεται στη κορυφή της λίστας των πολυτελών οχημάτων με 841 πόντους στην κλίμακα των 1.000 πόντων, με την Infiniti και την Alfa Romeo (περσινή νικήτρια) να ακολουθούν με 832 και 824 πόντους αντίστοιχα. Κάτω από τον μέσο όρο στην κατηγορία (813 πόντοι), βρέθηκαν οι Lexus, Audi και Genesis.

Σε ότι αφορά τις “απλές” μάρκες, στη πρώτη θέση ικανοποίησης βρέθηκε για ακόμη μια χρονιά η Buick με 824 πόντους, ακολουθούμενη από τη GMC (821 πόντοι), τη Chevrolet (812 πόντοι), την Mitsubishi (812 πόντοι) και τη Subaru (808 πόντοι). Κάτω από τον μέσο όρο στην κατηγορία (790 πόντοι), βρέθηκαν οι Hyundai, Chrysler, Toyota, Honda και Kia.
Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελείας υπερέχουν έναντι των mainstream αυτοκινητοβιομηχανιών, επειδή οι πελάτες τους ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, γεγονός που τους επιτρέπει να έχουν περισσότερες ανέσεις και μια πιο άνετη εμπειρία αγοράς αυτοκινήτου.

Η φετινή έρευνα US Sales Satisfaction Index Study, βασίζεται σε απαντήσεις 37.234 πελατών που αγόρασαν ή νοίκιασαν μέσω leasing ένα καινούριο αυτοκίνητο από τον Μάρτιο έως και τον Μάιο του 2023. Ο μέσος όρος ικανοποίησης της φετινής έρευνας είναι 793 πόντοι, 7 περισσότεροι από πέρυσι.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό