21.4 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Η Porsche παρουσιάζει την κορυφαία Cayenne Turbo E-Hybrid.

Ειδήσεις Ελλάδα

Έπειτα από το επιτυχημένο λανσάρισμα της νέας Cayenne στις αρχές του 2023, η Porsche τοποθετεί το κερασάκι στην τούρτα που είναι η 3η γενιά του δημοφιλούς SUV με την κορυφαία έκδοση του. Την ισχυρότερη Cayenne που έχει παρουσιάσει, με αναβαθμισμένο plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο που προσφέρει ακόμα καλύτερες επιδόσεις αλλά και βελτιωμένη ηλεκτρική αυτονομία.

Στην καρδιά του κινητήριο συνόλου βρίσκεται ο σημαντικά αναβαθμισμένος twin-turbo V8 χωρητικότητας 4.0 λίτρων που πλέον είναι ικανός για 599 ίππους αλλά δεν είναι μόνος του. Σε συνεργασία με έναν ηλεκτροκινητήρα 176 ίππων ο οποίος τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία 25.9 kWh, το σύνολο παράγει 739 ίππους και 950 Nm ροπής κάνοντας την Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid την ισχυρότερη Cayenne στην ιστορία του μοντέλου και αυτός ο τίτλος αντικατοπτρίζεται και στις επιδόσεις: τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 3.7 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα της plug-in υβριδικής Cayenne αγγίζει τα 295 km/h ενώ η μεγαλύτερη μπαταρία έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας στα 82 χιλιόμετρα.

Κατά τα άλλα, αξίζει να αναφέρουμε ότι η “Turbo E-Hyrbid” έρχεται με την αερανάρτηση δύο θαλάμων στον standard εξοπλισμό ενώ standard είναι και το Porsche Torque Vectoring Plus σύστημα – το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) και το σύστημα τετραδιεύθυνσης προσφέρονται προαιρετικά. Όσον αφορά στο design, η κορυφαία Cayenne διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες  χάρη στις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος, την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και τις κόκκινες δαγκάνες του συστήματος πέδησης και στο εσωτερικό, η Race-Tex επένδυση στην οροφή, τα αλουμινένια διακοσμητικά στο ταμπλό και τις πόρτες, το θερμαινόμενο GT σπορ τιμόνι και τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα τονίζουν τον διαφορετικό χαρακτήρα της συγκεκριμένης Cayenne.

Για όποιον όλα αυτά δεν είναι αρκετά, η Porsche προσφέρει προαιρετικά το “GT Package” που αναβαθμίζει περαιτέρω την Cayenne Turbo E-Hybrid με νέες ρυθμίσεις στην αερανάρτηση, χαμηλότερη κατά 10 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος, διαφορετικό καλιμπράρισμα στα ηλεκτρονικά συστήματα, το Porsche Ceramic Composite Brake σύστημα πέδησης, μεγαλύτερους και φαρδύτερους τροχούς, το νέο σύστημα εξάτμισης που κατασκευάζεται από τιτάνιο και έχει κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις, ανθρακονημάτινη οροφή και κάποιες αισθητικής φύσεως αλλαγές που κάνουν την πιο… σκληροπυρηνική Cayenne Turbo E-Hybrid να ξεχωρίζει. Χάρη σε όλα αυτά, η PHEV Cayenne με το GT Package είναι 0.1 δευτερόλεπτα ταχύτερη στο σπριντ στα 100 km/h και έχει υψηλότερη κατά 10 km/h τελική ταχύτητα.

Φυσικά, η Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid δεν είναι φθηνή με την γερμανική εταιρία να αναφέρει ότι οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει και ότι η αρχική τιμή της ξεκινά από τα €176.324 στην εγχώρια αγορά. Η Coupe έκδοση ξεκινά από τα €179.775 ενώ το GT Package κοστίζει περί τα €32.130.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό