18.9 C
Athens
Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

Η Maserati MC20 ξεκίνησε τη ζωή της ως Alfa Romeo

Ειδήσεις Ελλάδα

Σε ένα όμιλο τόσο μεγάλο όσο η Stellantis η κάθε εταιρία έχει τους δικούς της στόχους και το δικό της πλάνο για το πώς θα τους πετύχει. Κάθε εταιρία καταστρώνει το δικό της μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο πλάνο και συνήθως, δεν εμφανίζεται συχνά το φαινόμενο του crossover – όχι με την έννοια του SUV, αλλά με την λογική ενός προϊόντος που αλλού ξεκινά κι αλλού καταλήγει. Ένα από τα πιο πρόσφατα παραδείγματα αυτού του σπάνιου φαινομένου αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Daniel Guzzafame της Alfa Romeo. Ο επικεφαλής προϊόντων της ιταλικής μάρκας δήλωσε ότι το μοντέλο που γνωρίσαμε πριν από μερικά χρόνια ως Maserati MC20 ξεκίνησε τη ζωή του ως… Alfa Romeo. Αργότερα αποφασίστηκε πως θα ήταν προτιμότερο να φορέσει την τρίαινα στην μάσκα!

Οι ομοιότητες ανάμεσα στην Maserati MC20 και στην super-exclusive Alfa Romeo 33 Stradale είναι αρκετές και δεν περιορίζονται στην επιφάνεια. Μιλάμε για δύο κεντρομήχανα, πισωκίνητα sportscars τα οποία κινούνται χάρη σε έναν twin-turbo V6 και ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ακόμα και οι αναλογίες είναι παρεμφερείς ενώ θα μπορούσε να πει κανείς ότι μοιράζονται και κάποια σχεδιαστικά στοιχεία. Ενώ όλα αυτά είναι αλήθεια όμως, τα δύο μοντέλα δεν είναι το αποτέλεσμα badge engineering. Η Alfa Romeo 33 Stradale δεν είναι κόπια της Maserati MC20.

Καταρχάς, η “33” χρησιμοποιεί μία αναβαθμισμένη έκδοση του ίδιου V6 που βρίσκουμε και στις Quadrifoglio της εταιρίας ενώ η MC20 εξοπλίζεται με τον “Nettuno” που αποτελεί προϊόν δικής της εξέλιξης. Τα κιβώτια ταχυτήτων προέρχονται από διαφορετικούς κατασκευαστές και έχουν διαφορετικές προδιαγραφές ενώ τόσο η ανάρτηση όσο και τα υποπλαίσια της Alfa Romeo είναι ειδικά και αποκλειστικά για την 33 Stradale. Αυτό που μοιράζονται τα δύο μοντέλα είναι το κάτω μέρος του ανθρακονημάτινου monocoque και αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, ελάχιστους ενδιαφέρει. Τους ενδιαφέρει όμως η επιλογή ανάμεσα στον θερμικό twin-turbo V6 και το αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο που παρότι δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα, θα έχει ομοιότητες με αυτό της επερχόμενης MC20 Folgore. Οι ιδιοκτήτες θα έχουν πάντως ακόμα 12 μήνες περίπου μέχρι να χρειαστεί να αποφασίσουν ποιο κινητήριο σύνολο θέλουν για την Alfa Romeo 33 Stradale τους, για την οποία θα δαπανήσουν περισσότερα από 3 εκατομμύρια ευρώ. Ο Guzzafame και κατά συνέπεια η ίδια η εταιρία, προβλέπουν ότι το 70% των μελλοντικών ιδιοκτητών θα επιλέξουν τον πανίσχυρο V6… Σε κάθε περίπτωση, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Alfa Romeo τόνισε ότι δεν πρόκειται να υπάρξει ούτε cabrio έκδοση, ούτε roadster, ούτε σκληροπυρηνική, ούτε τίποτα. 33 αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν και αυτά είναι!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό