22.1 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Η Kia προσαρμόζεται και ποντάρει στα υβριδικά!

Ειδήσεις Ελλάδα

Οι περισσότερες εταιρίες ακροβατούν αυτή τη στιγμή σε ένα τεντωμένο σκοινί και προσπαθούν να ισορροπήσουν σε αυτό που θέλουν τώρα οι καταναλωτές, σε αυτό που θέλουν οι επενδυτές και σε αυτό που θα θέλουν οι νομοθέτες στο μέλλον. Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι όλα αυτά δεν συμβαδίζουν και κάπου στη μέση είναι μία εταιρία η οποία προσπαθεί να πουλάει αυτοκίνητα ώστε να εξασφαλίσει την κερδοφορία της και την εξέλιξη νέων προϊόντων και τεχνολογιών. Παράλληλα, θα πρέπει να είναι αρκετά ευέλικτη για να μπορεί να προσαρμόζεται σε μία ιδιαίτερα ευμετάβλητη αγορά και στα… κέφια των κυβερνήσεων ολόκληρου του κόσμου. Σε αυτό το περιβάλλον λοιπόν, η Kia αποφάσισε να προσαρμόσει την στρατηγική της ως απάντηση σε πληθώρα παραγόντων.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η κορεατική μάρκα, ενώ η ζήτηση για ηλεκτρικά αναμένεται να παραμείνει απαράλλαχτη μακροπρόθεσμα, ο μειωμένος ρυθμός ανάπτυξης παγκοσμίως, η μείωση των κρατικών επιδοτήσεων και η πιο αργή προσαρμογή των υποδομών φόρτισης ενδεχομένως να επηρεάσουν βραχυπρόθεσμα την ζήτηση για 100% οχήματα. Γι’ αυτό, ενώ η Kia θα λανσάρει 6 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2026 ξεκινώντας μάλιστα με το EV3 εντός του τρέχοντος έτους (θα ακολουθήσουν τα EV2, EV4 και EV5 τα επόμενα χρόνια), σκοπεύει να ενισχύσει την γκάμα των υβριδικών μοντέλων της από τα 6 το 2024, στα 9 μοντέλα μέχρι το 2028. Παράλληλα επιβεβαιώνει ότι θα παράγει τόσο ηλεκτρικά όσο και θερμικά οχήματα σε 13 εργοστάσια παγκοσμίως αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αλλάζει τον απώτερο στόχο της, ο οποίος παραμένει η πώληση 1.6 εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως το 2030.

Τώρα όμως, προβλέπει ότι τα υβριδικά θα αντικατοπτρίζουν το 20% επί του συνόλου των πωλήσεων της παγκοσμίως το 2030 (από το 14% που προβλέπεται για φέτος) ενώ το ποσοστό των ηλεκτρικών αναμένεται να αυξηθεί από το 10% στο 38% την ίδια χρονική περίοδο. Φυσικά, τα ποσοστά αυτά θα αλλάζουν δραστικά ανά περιοχή ωστόσο υπάρχουν δικλείδες στο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα της εταιρίας που προβλέπουν για διαφορετικές συνθήκες που επικρατούν σε διαφορετικές περιοχές του κόσμου. Η Kia ανακοίνωσε επίσης την εξέλιξη μίας νέας γενιάς του υβριδικού συστήματος της με αναβαθμισμένη αποδοτικότητα και απόδοση καθώς και την σταδιακή επέκταση νέων υπηρεσιών συνδεσιμότητας όπως οι over-the-air ανανεώσεις, το Feature-on-Demand και οι in-car πληρωμές με τα δύο τελευταία να είναι ένας πολύπλοκος τρόπος να πεις “συνδρομές” ή κάτι παρόμοιο. Τέλος, η εταιρία σκοπεύει να θωρακιστεί όσο το δυνατόν καλύτερα απέναντι στην διαρκή επέκταση των κινεζικών εταιριών, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων της, καθιερώνοντας ένα παγκόσμιο σύστημα σέρβις και ανταλλακτικών, μπαίνοντας σε νέες αγορές και αξιοποιώντας κινέζικα εργοστάσια για άλλες, αναπτυσσόμενες αγορές.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό