18.4 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Η Hyundai παρουσίασε το πρωτότυπο του Hyundai Ioniq Ν και ένα σπορ υδρογονοκίνητο

Ειδήσεις Ελλάδα

Η επιτυχία των σπορ μοντέλων N «αναγκάζει» τη Hyundai να ασχοληθεί πολύ σοβαρά με το μέλλον τους.
Έτσι λοιπόν παρουσίασε ταυτόχρονα δύο πρωτότυπα, φυσικά ηλεκτρικά, το RN22e και το N Vision 74.

Το πρώτο προλογίζει στην ουσία του Ioniq 6 N και όπως και το στάνταρ Ioniq 6 βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP και υποστηρίζει τεχνολογία 400 και 800 V. Από κει και πέρα έχει από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα που αποδίδουν συνδυαστικά 585 ίππους και 740 Nm, ενώ η μπαταρία των 77,4 kWh φορτίζει από το 10 έως το 80% μέσα σε λιγότερα από 18 λεπτά.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο του που ανακοίνωσε, χωρίς όμως να αναφέρεται σε λεπτομέρειες, η Hyundai είναι η δυνατότητα torque vectoring με τη βοήθεια ενός συστήματος «διπλού συμπλέκτη».

Το Ν Vision 74, το δεύτερο concept, είναι η σύγχρονη αναβίωση του πρωτότυπου Hyundai Pony Coupe. Το οποίο είχε σχεδιάσει το 1974 ο σχεδιαστή του αιώνα Giorgetto Giugiaro, αλλά δεν προχώρησε περαιτέρω.
Το N Vision 74 πάντως υιοθετεί κάποιες από τις γραμμές του προγόνου του, ενώ η ιδιαιτερότητά του είναι πως το σύστημα πρόωσής του συνδυάζει ένα έχει ηλεκτρικό σύστημα με μπαταρία και ενεργειακές κυψέλες.

Η παρουσία της δεξαμενής υδρογόνου που πληρώνεται μέσα σε πέντε λεπτά και της μπαταρίας των 62,4 kWh (η αρχιτεκτονική είναι και εδώ των 400/ 800 V) έχει σαν αποτέλεσμα η αυτονομία φτάνει τα 600 χιλιόμετρα.

Η συνδυαστική απόδοση των κινητήρων φτάνει τους 680 ίππους και τα 900 Nm, που εξασφαλίζουν μια τελική ταχύτητα 250 χλμ./ ώρα.
Σύμφωνα με τη Hyundai το πλεονέκτημα της συγκεκριμένης διάταξη είναι η πολύ καλή θερμική διαχείριση και η επιλογή λειτουργίας ανάλογα με τις συνθήκες.
Όσο για το εσωτερικό του N Vision 74 έχει γίνει προσπάθεια συνδυασμού του στυλ της δεκαετίες του ’70 με τα σύγχρονα δεδομένα.

 
 

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό