16.2 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Η Hyundai διακόπτει την εξέλιξη νέων Μ.Ε.Κ.;

Ειδήσεις Ελλάδα

Ο εξηλεκτρισμός της βιομηχανίας αυτοκινήτου συνεχίζεται με τους περισσότερους κατασκευαστές να προσπαθούν να αλλάξουν την τοποθέτηση τους στο στερέωμα. Κάποιοι έχουν δεσμευτεί προφορικά για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους ενώ άλλοι έχουν λάβει πιο δραστικά μέτρα ώστε να ανταπεξέλθουν στις νέες προκλήσεις. Τα κεφάλαια και το ανθρώπινο δυναμικό που απαιτούνται για μία στροφή αυτού του είδους είναι τεράστια και κάποιες θυσίες είναι απαραίτητες, όσο δύσκολες κι αν είναι.Το πιο πρόσφατο παράδειγμα προέρχεται από την Hyundai που αν αληθεύουν οι τελευταίες πληροφορίες έκλεισε το τμήμα εξέλιξης μηχανών εσωτερικής καύσης στο Namyang Research Institute στην Σεούλ. Το συγκεκριμένο κέντρο έρευνας και εξέλιξης χαρακτηρίζεται ως ο “εγκέφαλος του Hyundai Motor Group” και απασχολεί περίπου 12.000 ανθρώπους, πολλοί εκ των οποίων μετατέθηκαν σε άλλα πόστα με το Κέντρο Εξέλιξης θερμικών Κινητήρων να κλείνει οριστικά. Η Ομάδα Μεταδόσεων για παράδειγμα έχει μεταμορφωθεί σε Ομάδα Εξέλιξης Εξηλεκτρισμού και θα εστιάζει αποκλειστικά στην έρευνα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα ενώ δημιουργήθηκε και το Κέντρο Εξέλιξης Μπαταριών.Προς το παρόν, η είδηση δεν επιβεβαιώνεται ούτε διαψεύδεται από την κορεατική μάρκα αλλά φαίνεται πως αποτελεί μέρος μίας ευρύτερης αναδιάρθρωσης με πιο ηχηρή την αποχώρηση του Albert Biermann και την μετακίνηση του επικεφαλής σχεδιασμού Peter Schreyer. Παράλληλα, η Hyundai ανακοίνωσε τις προαγωγές περί των 200 στελεχών, το 1/3 εκ των οποίων αφορά το τμήμα έρευνας και εξέλιξης. Η Manthey Racing βελτιώνει την Porsche 911 GT3.Μπορεί να δουλέψει το συνδρομητικό μοντέλο στο αυτοκίνητο;

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό