20.2 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Η Ford δηλώνει αιώνια πίστη στον V8…

Ειδήσεις Ελλάδα

Αν υπάρχουν 5 πράγματα που εκφράζουν την αμερικανική κουλτούρα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο σε έναν ξένο, ο κλασικός V8, με οποιουδήποτε είδους υπερτροφοδότηση ή χωρίς θα ήταν σίγουρα ένα από αυτά. Κι όμως η μάστιγα του downsizing αρχικά και του εξηλεκτρισμού τώρα έχουν θέσει το μέλλον του εν αμφιβόλω. Η Chevrolet Camaro αποχώρησε από την σκηνή στα τέλη του προηγούμενου έτους και το Dodge Challenger, τουλάχιστον στην πατροπαράδοτη, V8 εκδοχή του, έδωσε την θέση του στην ολοκαίνουρια αλλά αμιγώς ηλεκτρική γενιά. Κάπως έτσι, έχει απομείνει μονάχα η Ford να κρατά ψηλά την σημαία του V8 βενζινοκινητήρα και όπως όλα δείχνουν, είναι διατεθειμένη να κάνει ότι μπορεί για να συνεχίσει το θεάρεστο έργο της παρά τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων αλλά και την μείωση στη δημοτικότητα των coupe μοντέλων.

Φέτος η Mustang κλείνει 60 χρόνια στην παραγωγή και θα το κάνει χωρίς τους αιώνιους αντιπάλους της. Θα το κάνει όμως με την Mustang GT, την Mustang Dark Horse και την θηριώδη Mustang GTD να χαρίζουν στους πιστούς πελάτες της την χαρά ενός V8 κινητήρα. Με λίγα λόγια, η Ford όχι απλά κρατάει τον V8 στην γκάμα της αλλά εμπλουτίζει την γκάμα της με επιπλέον εκδόσεις – άσχετα από το γεγονός ότι περίπου οι μισές πωλήσεις της Mustang προέρχονται από την έκδοση με τον υπερτροφοδοτούμενο 4-κύλινδο Ecoboost, ακόμα και στις Η.Π.Α. Άσχετα από το γεγονός ότι δέχθηκε δριμεία κριτική όταν… τόλμησε να χρησιμοποιήσει το όνομα “Mustang” για ένα αμιγώς ηλεκτρικό και μάλιστα SUV μοντέλο. Η Ford έχει αποδείξει ότι γνωρίζει πάρα πολύ καλά ποια είναι η κληρονομιά του muscle car της και ενώ θα συνεχίσει να εξελίσσει νέα προϊόντα ώστε να αυξήσει την ελκυστικότητα της Mustang στις νέες γενιές, δεν ξεχνάει τις ρίζες της.

“Είναι θλιβερό να βλέπεις τον ανταγωνισμό να φεύγει αλλά αυτό είναι επωφελές για εμάς. Για εκείνους που ψάχνουν ένα πραγματικό Αμερικανικό sports car, είναι διαθέσιμο.
Κοιτάζουμε και συζητάμε για το μέλλον της Mustang και πόσο μακριά μπορούμε να το πάμε.“
Δήλωσε ο Jeff Marentic, γενικός διευθυντής της Ford Blue σε αμερικανικό μέσο. Με λίγα λόγια, η Ford “παίζει” μόνη της σε μία ολόκληρη κατηγορία και αυτό, όπως καταλαβαίνεις, δεν είναι λόγος για να βάλει τα κλάματα. Ούτε το γεγονός ότι οι πωλήσεις της Mustang έχουν φθίνει από τα 122.000 αυτοκίνητα το 2015 στα 49.000 πέρυσι είναι λόγος. Το μεγάλο ερώτημα που ο Marentic επιβεβαιώνει πως έχει τεθεί εντός της εταιρίας είναι πώς η Ford Mustang θα συνεχίσει στο μέλλον. Είναι ο εξηλεκτρισμός η απάντηση και αν ναι, πότε;

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό