16.9 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Η Eccentrica φέρνει τον… Διάβολο στον 21ο αιώνα!

Ειδήσεις Ελλάδα

Φέτος η Lamborghini γιορτάζει 60 χρόνια ζωής αλλά ενώ η ιταλική εταιρία έχει αποδείξει με την Countach LPI 800-4 ότι δεν είναι από αυτές που απέχουν από το παιχνίδι των restomods και των αναβιώσεων, δεν έχει προγραμματίσει κάτι συγκεκριμένο για τα γενέθλια της. Ο Emanuel Colombini όμως, ένας Ιταλός μεγιστάνας στον χώρο των επίπλων και ερασιτέχνης οδηγός αγώνων στο ενιαίο πρωτάθλημα Super Trofeo της Lamborghini αποφάσισε να οργανώσει κάτι… special ως δώρο για τον εαυτό του και λίγους φανατικούς οπαδούς της ιταλικής μάρκας και συγκεκριμένα, της Lamborghini Diablo. Ο Colombini ίδρυσε την Eccentrica ώστε να εκμοντερνίσει και να τελειοποιήσει το εμβληματικό supercar της δεκαετίας του ’90 και το τελικό αποτέλεσμα όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες δικαιώνει τον δημιουργό και την ομάδα του.

Η Eccentrica χρησιμοποίησε ως πηγή έμπνευσης την αγωνιστική Diablo GTR αλλά εγώ θα έλεγα ότι το μοντέλο αποτελεί μίξη διαφορετικών στοιχείων από διαφορετικές εκδόσεις. Τα pop-up φωτιστικά σώματα για παράδειγμα ποτέ δεν αποτελούσαν μέρος της GTR καθώς ανήκουν στις πιο παλιές, πολιτικές εκδόσεις ενώ απουσιάζει και το χαρακτηριστικό φούσκωμα στο καπό αλλά και η αεροτομή στο πίσω μέρος τόσο της αγωνιστικής GTR όσο και της πολιτικής GT. Αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς, η Diablo της Eccentrica θυμίζει περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο την έκδοση “VT” αλλά με τα pop-up φανάρια και τους αεραγωγούς στην οροφή. Δεν θα μαλώσουμε όμως γι’ αυτό. Σε κάθε περίπτωση, η Eccentrica τροποποίησε κάθε επιφάνεια του αυτοκινήτου ώστε να είναι πιο ελαφριά, πιο απλή και πιο λειτουργική που σημαίνει πως οτιδήποτε βλέπεις (και κάποια στοιχεία που δεν βλέπεις) εξυπηρετούν κάποιον σκοπό πέραν του αισθητικού με πιο σημαντικό απ’ όλους την βελτίωση της αεροδυναμικής και της ψύξης των μηχανικών. Από το… πακέτο δεν θα μπορούσαν να λείπουν εξωτικά υλικά όπως τα ανθρακονήματα και το τιτάνιο που όχι μόνο μειώνουν το βάρος σε σύγκριση με την αυθεντική Diablo αλλά ενισχύουν το πλαίσιο αυξάνοντας την ακαμψία του ενώ αξίζει να σημειώσουμε και πως ενώ το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου δεν μεταβλήθηκε, οι πρόβολοι είναι μικρότεροι.

Το ίδιο μοτίβο ανάμιξης της αγωνιστικής φιλοσοφίας με την πολιτική συνεχίζεται και στην καμπίνα. Εκτός του ότι όλα τα πλαστικά έχουν αντικατασταθεί από πιο premium υλικά και ότι η πλειοψηφία των επιφανειών επενδύεται με δέρμα και Alcantara, συνεχίζουμε να βλέπουμε την προσοχή που έχει δώσει η ιταλική εταιρία σε κάθε λεπτομέρεια είτε μιλάμε για την κολώνα του τιμονιού που έχει κατασκευαστεί από ανθρακονήματα, είτε για το ρετρο-μοντέρνο ταμπλό με την ιδιαίτερη αισθητική, είτε για το ηχοσύστημα της Marantz, είτε για το εντυπωσιακό μεταλλικό “χτένι” που κάνει σαφές ήδη από την πρώτη ματιά ότι ενώ υπάρχει άφθονη τεχνολογία στην δημιουργία της Eccentrica, η καρδιά της είναι αναλογική.

Όχι μόνο αυτό αλλά είναι και σχετικά… συγκρατημένη καθώς πίσω από την καμπίνα των επιβατών υπάρχει ο ίδιος ατμοσφαιρικός V12 που βρίσκουμε και στο αυθεντικό παράδειγμα. Έχει χωρητικότητα 5.7 λίτρων και χάρη σε αναβαθμίσεις στην εξάτμιση, τις βαλβίδες και τους εκκεντροφόρους, παράγει 550 ίππους και 600 Nm ροπής. Μπορεί να μην ακούγονται πολλά αλλά είναι αρκετά για να επιταχύνουν την “νέα” Diablo στα 100 km/h σε μόλις 3.5 δευτερόλεπτα και μέχρι την τελική ταχύτητα των 335 km/h. Για την πέδηση δε, έχει επιστρατευτεί ένα πανίσχυρο σύστημα της Brembo και οι πανέμορφες, εμπνευσμένες από τον χώρο των αγώνων ζάντες ελαφρού κράματος ντύνονται με ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R. Το… πρόβλημα με την Diablo της Eccentrica είναι ότι θα κατασκευαστούν μόλις 19 αυτοκίνητα και κάθε ένα κοστίζει τουλάχιστον 1.2 εκατομμύρια ευρώ χωρίς να περιλαμβάνει το κόστος της Lamborghini Diablo που απαιτείται.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό