19.3 C
Athens
Πέμπτη, 9 Μαΐου, 2024

Η BMW κατοχύρωσε το όνομα iM3 και όλοι ξέρουμε γιατί…

Ειδήσεις Ελλάδα

Οι κατασκευαστές κατοχυρώνουν ονόματα. Αυτό δεν είναι κάτι νέο, ούτε κάτι παράλογο. Έχει νόημα για έναν κατασκευαστή να ξοδέψει το ποσό που απαιτείται για την κατοχύρωση ενός ονόματος ούτως ώστε να είναι διαθέσιμο όταν ή αν αυτή αποφασίσει να το χρησιμοποιήσει από το να θέλει να χρησιμοποιήσει ένα όνομα και αυτό να μην είναι διαθέσιμο επειδή το έχει κατοχυρώσει κάποιος άλλος. Συνήθως λέμε ότι η κατοχύρωση ενός ονόματος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο κατασκευαστής θα το χρησιμοποιήσει αλλά στην περίπτωση της BMW δεν έχει νόημα να κοροιδευόμαστε καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι η Μ3, το εμβληματικό super-sedan της γερμανικής εταιρίας, θα ασπαστεί αργά ή γρήγορα την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης.
Το επιβεβαίωσε και ο επικεφαλής εξέλιξης της BMW, Frank Weber, που συμπλήρωσε ότι η επόμενη, αμιγώς ηλεκτρική M3 θα βασίζεται στην ολοκαίνουρια, καινοτόμα “Neue Klasse” αρχιτεκτονική της εταιρίας και πως για ένα χρονικό διάστημα, άγνωστο προς το παρόν το πόσο μεγάλο, θα συνυπάρχει με την τρέχουσα, βενζινοκίνητη M3. Η διαφοροποίηση επομένως ανάμεσα στα ονόματα των δύο μοντέλων είναι απαραίτητη και κάπως έτσι εξηγείται η κατοχύρωση του “iM3” τόσο στο Intellectual Property Office της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσο και στο αντίστοιχο γερμανικό γραφείο.

Ωραία, γνωρίζουμε λοιπόν ότι κάποια στιγμή στο μέλλον, πιθανότατα μετά τα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε, θα λανσαριστεί η αμιγώς ηλεκτρική BMW iM3. Τι να περιμένουμε από αυτήν; Σίγουρα, πάρα πολύ δύναμη. Αρκετή δύναμη για να επηρεάσει την περιστροφή της Γης καθώς αν η γερμανική μάρκα εξαντλήσει τις δυνατότητες του λεγόμενου “Heart of Joy” control unit, θα μιλάμε για ένα από τα ταχύτερα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στον κόσμο. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η μονάδα Heart of Joy μπορεί να υποστηρίξει έως και 4 ηλεκτροκινητήρες με δυνατότητες δυναμικού torque vectoring και έως 1 megawatt ενέργειας που αν η φυσική σου είναι λίγο σκουριασμένη, να σου πω ότι ισοδυναμεί με περίπου 1.340 άλογα! Αυτό δεν σημαίνει ότι η BMW iM3 θα προσφέρει 1.340 άλογα αλλά το control unit που θα χρησιμοποιηθεί, είναι ικανό για κάτι τέτοιο… Πάντως η εταιρία έχει ανακοινώσει ότι έχει ήδη ξεκινήσει δοκιμές για την πρώτη ηλεκτρική “M” και πως αυτή εξοπλίζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες. Το θέμα με τα ηλεκτρικά όμως δεν είναι πόσο γρήγορα είναι. Αυτό έχει αποδειχθεί πολλάκις ότι δεν αποτελεί πρόβλημα. Το θέμα είναι αν μπορούν να στρίψουν και να παρέχουν οδηγική ευχαρίστηση ακόμα κι όταν ο απόλυτος χρόνος δεν είναι ζητούμενο. Σε αυτόν τον τομέα λοιπόν, η BMW έχει αρκετή δουλειά.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό