23.7 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Η Aston Martin Valhalla περνά επιτέλους στην παραγωγή!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Aston Martin κάνει το πρώτο βήμα της στον δρόμο που θα την οδηγήσει στον αναπόφευκτο εξηλεκτρισμό της λανσάροντας επιτέλους την Valhalla. Επιτέλους, γιατί η πρώτη φορά που είδαμε την Valhalla ήταν πίσω στο μακρινό 2019 και από τότε το μόνο που έκανε η αγγλική μάρκα είναι να μιλά γι’ αυτήν. Στο παρασκήνιο όμως δούλευε σκληρά πάνω στο πρώτο plug-in υβριδικό supercar της και τώρα, λίγο πριν αποχαιρετήσουμε το 2023, έρχεται για να μας πει ότι η Valhalla θα περάσει στην παραγωγή εντός του 2024. Περιορισμένη παραγωγή, καθώς θα κατασκευαστούν και θα γίνουν διαθέσιμα μόλις 999 αυτοκίνητα, αλλά όπως και να έχει αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την Aston Martin.

Η αγγλική μάρκα έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τις πρώτες δοκιμές της Valhalla στην πίστα του Silverstone και δήλωσε ότι οι δοκιμές θα συνεχιστούν σε δημόσιους δρόμους και πραγματικές συνθήκες από το νέο έτος. Απαραίτητες δοκιμές καθώς μπορεί το piece de resistance του νέου μοντέλου να είναι ο εξηλεκτρισμένος V8 που υπόσχεται γύρω στα 1.000 άλογα αλλά η Valhalla πρέπει να είναι αρκετά… πολιτισμένη ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και καθημερινά αν αυτό επιθυμεί ο ιδιοκτήτης. Κάτω από το εντυπωσιακό παρουσιαστικό λοιπόν, κρύβεται ένας twin-turbo V8 που φέρει την υπογραφή της Mercedes-AMG και συνδυάζεται με ένα ολοκαίνουριο, 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Εκτός από αυτό όμως συνδυάζεται και με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω οι οποίοι δεν προσφέρουν μονάχα κάτι παραπάνω από 200 άλογα στην εξίσωση αλλά λειτουργούν και ως όπισθεν μειώνοντας το βάρος και την πολυπλοκότητα του κιβωτίου ταχυτήτων.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις και τους υπολογισμούς της Aston Martin, η Valhalla δεν θα χρειάζεται περισσότερο από 2.5 δευτερόλεπτα για την ολοκλήρωση του σπριντ στα 100 km/h, η μέγιστη ταχύτητα της θα είναι γύρω στα 350 km/h ενώ στόχος της εταιρίας είναι η κατάκτηση του ρεκόρ γύρου στην πίστα του Nurburgrin με έναν χρόνο γύρω στα 6 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα που όπως και να το δεις, είναι απίστευτος για αυτοκίνητο παραγωγής. Για την επίτευξη αυτού του στόχου βέβαια δεν αρκεί ένα πανίσχυρο κινητήριο σύνολο και γι’ αυτό η Aston Martin αντλεί τεχνολογία και τεχνογνωσία από τον θαυμαστό κόσμο της Formula 1 με ένα ανθρακονημάτινο monocoque, προηγμένη αεροδυναμική με τεράστια τούνελ που διατρέχουν το μήκος του οχήματος και ενεργές αεροτομές εμπρός και πίσω, pushrod ανάρτηση μπροστά με μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στο άλλο άκρο και πολλά ακόμα στοιχεία που θα φανερωθούν αργότερα.

Όσον αφορά στο design, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη μελέτη για να αντιληφθεί κάποιος ότι η Valhalla δανείζεται πολλά χαρακτηριστικά από την μεγαλύτερη Valkyrie. Φυσικά βρίσκουμε την γρίλια-σήμα κατατεθέν της εταιρίας στο εμπρός μέρος να έχει πάρει τη μορφή της μεγάλης εισαγωγής αέρα κάτω από τα LED, στρόγγυλα φωτιστικά σώματα με ολόκληρο το αμάξωμα να έχει βελτιστοποιηθεί αεροδυναμικά ώστε να μην απαιτούνται… ασχήμιες για την παραγωγή downforce ενώ το πακέτο συμπληρώνουν οι ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω που ντύνονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup. Παρόμοια είναι η φιλοσοφία του σχεδιασμού και στην καμπίνα. Είναι πιο άνετο και πολιτισμένο από αυτό της Valkyrie και διαθέτει “πολυτέλειες” όπως μία οθόνη με Apple Carplay και Android Auto η οποία κρύβεται στο ταμπλό ώστε να μην αποσπά την προσοχή του οδηγού όταν οι ρυθμοί αυξάνονται, διζωνικός κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας και μία σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης. Εννοείται δε, ότι όλα αυτά δεν έρχονται τζάμπα. Η Aston Martin Valhalla μπορεί να μην λανσάρεται με… επταψήφια τιμή όπως φημολογούνταν στην αρχή αλλά και πάλι, οι 600.000 ή 700.000 λίρες που λέγεται ότι θα κοστίζει τώρα δεν την κάνουν αυτό ακριβώς που θα λέγαμε, προσιτή. Είναι όμως ανταγωνιστική δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός είναι η Ferrari SF90 Stradale.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό