24 C
Athens
Κυριακή, 16 Ιουνίου, 2024

Η Alpine θέλει το υδρογονοκίνητο supercar στην αγορά!

Ειδήσεις Ελλάδα

Το ντεμπούτο του Alpine Alpenglow Hy4 δεν ήταν αυτό που προσδοκούσε η γαλλική εταιρία. Το εντυπωσιακό πρωτότυπο θα πραγματοποιούσε την πρεμιέρα του στο περιθώριο του 6ωρου αγώνα του World Endurance Championship στην πίστα του Spa-Francochamps αλλά ποτέ δεν πήρε μπροστά. Ευτυχώς, δεν έφταιγε ο υδρογονοκίνητος θερμικός κινητήρας που αποτελεί και το piece de resistance του concept αλλά κάποιος… δαίμονας του ηλεκτρικού κυκλώματος που εμπόδισε την πρώτη δημόσια επίδειξη του πρωτότυπου. Ανεξαρτήτως αυτού πάντως, η Alpine φαίνεται πως θέλει όχι μόνο να εξελίξει το concept στον βαθμό που θα της επιτρέψει να αγωνιστεί με αυτό αλλά γιατί όχι και να το λανσάρει στην αγορά.
“Όταν το σχεδιάζαμε είχαμε δύο τομείς στο μυαλό μας: το αυτοκίνητο παραγωγής και το αγωνιστικό.”
Δήλωσε σε αγγλικό μέσο ο επικεφαλής σχεδιασμού της Alpine, Antony Villain. Συνέχισε εξηγώντας ότι το Alpenglow Hy4 Concept σχεδιάστηκε παράλληλα με το Hypercar αγωνιστικό που συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αγώνων αντοχής αλλά στην τελευταία εξέλιξη του έχει πάρει μία πιο… πολιτική κατεύθυνση. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που αποδεικνύει αυτή την αλλαγή κατεύθυνσης είναι η αντικατάσταση του πλαισίου και κατά συνέπεια της καμπίνας που αμφότερα είχαν σχεδιαστεί για την φιλοξενία ενός ανθρώπου, του οδηγού με ένα LMP3 πλαίσιο της Ligier το οποίο προσφέρει επαρκή χώρο για δύο άτομα. Σχετικά με την προοπτική του λανσαρίσματος μίας έκδοσης παραγωγής του Alpenglow Hy4 δε, ο Villain δήλωσε ότι η Alpine “θέλει να κρατήσει ζωντανούς και τους δύο τρόπους” αναφερόμενος στην ηλεκτροκίνηση και την υδρογονοκίνηση με Μ.Ε.Κ. ενώ πρόσθεσε ότι η μετατροπή του πρωτότυπου σε ένα βιώσιμο μοντέλο παραγωγής είναι κάτι που έχει εξεταστεί από την αρχή. Ανέφερε μάλιστα ότι το Alpenglow Hy4 είναι “περισσότερο πρόγραμμα παρά αυτοκίνητο” συμπληρώνοντας ότι η επόμενη εκδοχή του θα είναι μία ακόμα εξέλιξη.

Στην καρδιά της εξελικτικής πορείας του Alpenglow Hy4 είναι φυσικά και ο νέος V6. Αυτός θα αντικαταστήσει τον 4-κύλινδρο που έχει αναλάβει την κίνηση του οχήματος και θα αποτελεί εξολοκλήρου έργο της Alpine. Σε αυτό το σημείο προτεραιότητα για τους μηχανικούς της γαλλικής μάρκας είναι η βελτίωση της αποδοτικότητας του καθώς το Hy4 είναι ικανό για περίπου 100 χιλιόμετρα σε ρυθμούς αγώνα ανάμεσα στους ανεφοδιασμούς ενώ σε δεύτερο στάδιο θα αναβαθμιστεί και η απόδοση του σε επίπεδα σίγουρα υψηλότερα των 340 ίππων του δίλιτρου που χρησιμοποιείται τώρα. Όλα αυτά δεν είναι καθόλου εύκολα βεβαίως, αφού τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του υδρογόνου ως καύσιμο απαιτούν διεξοδικές δοκιμές και ο νέος V6 βρίσκεται ακόμα στα αρχικά στάδιο της εξέλιξης του αλλά η Alpine είναι αισιόδοξη όχι μόνο για το αγωνιστικό κομμάτι αλλά και για το Alpenglow παραγωγής. Απέχουμε βέβαια αρκετά χρόνια από την ολοκλήρωση του project καθώς η εταιρία δουλεύει με ορίζοντα το 2027 για το αγωνιστικό ενώ για την έκδοση παραγωγής, ακόμα και να ήταν έτοιμη αύριο υπάρχουν παράγοντες που δεν μπορεί να επηρεάσει η Alpine, όπως για παράδειγμα οι υποδομές ανεφοδιασμού. Οπότε απλά περιμένουμε και ελπίζουμε.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό