24 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Η AC Cobra είναι εδώ, πιο θυμωμένη από ποτέ!

Ειδήσεις Ελλάδα

Εξήντα ένα χρόνια μετά την πρεμιέρα της κλασικής AC Cobra και παρά την μαζική στροφή προς την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού και της ηλεκτροκίνησης, το εμβληματικό roadster είναι ακόμα εδώ. Είναι ακόμα σχεδόν επικίνδυνα δυνατό, επικίνδυνα ωμό και απολαυστικά αναλογικό για να μας θυμίσει πώς ήταν ένα γρήγορο, διασκεδαστικό αυτοκίνητο πίσω στη δεκαετία του ’60. Φυσικά, από τότε έχουν αλλάξει πολλά όχι μόνο στον κόσμο αλλά και στην ίδια την AC Cobra αλλά ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου όχι.

Η νέα Cobra GT Roadster βασίζεται σε ένα σωληνωτό, αλουμινένιο πλαίσιο που σχεδιάστηκε στην Ιταλία και υπόσχεται “εξαιρετική στρεπτική ακαμψία” ενώ το αμάξωμα θα κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα ώστε το βάρος να διατηρηθεί σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα. Επίσης, η νέα Cobra GT Roadster είναι σημαντικά μεγαλύτερη από την αυθεντική, με σχεδόν 30 εκατοστά να έχουν προστεθεί μονάχα στο μεταξόνιο, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ευστάθεια και την φιλικότητα του αυτοκινήτου. Και πάλι όμως, τόσο το design όσο και ο χαρακτήρας της Cobra δεν έχουν αλλάξει ριζικά, παραμένοντας πιστά στα αυθεντικά. Δεν υπάρχει περίπτωση να μπερδέψεις την Cobra GT Roadster με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί, είτε την βλέπεις είτε την οδηγείς και σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει αυτό που κρύβεται κάτω από το καπό.

Ναι, οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν έναν ταπεινό 5-λιτρο, ατμοσφαιρικό V8 ο οποίος είναι ικανός για περίπου 460 άλογα και σχεδόν 570 Nm ροπής και είμαι σίγουρος ότι με αυτόν τον κινητήρα η AC Cobra GT Roadster είναι ένα φανταστικό αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα όμως, θεωρώ ότι ο ατμοσφαιρικός V8 δεν είναι αντάξιος του ονόματος και της φήμης του μοντέλου και γι’ αυτό υπάρχει ένας κινητήρας-ωδή στην υπερβολή. Μία supercharged έκδοση του 5-λιτρου V8 που παράγει 663 ίππους και 780 Nm ροπής και μπορεί δίχως αμφιβολία να εξαϋλώσει τα φαρδιά πίσω ελαστικά του αυτοκινήτου σχεδόν με οποιαδήποτε ταχύτητα. Για την ιστορία, να σημειώσουμε ότι οι αγοραστές έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε ένα μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο και ένα αυτόματο 10-τάχυτο. Τα λεπτομερή τεχνικά χαρακτηριστικά είναι διαθέσιμα στην σελίδα του κατασκευαστή και θεωρώ ότι αξίζει να την επισκεφθείς για να ρίξεις μία ματιά.

Κατά τα άλλα, η εταιρία που είναι υπεύθυνη για αυτή την δημιουργία αναφέρει πως έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί ώστε να είναι πραγματικά εξαίρετη ενώ τα υλικά και οι μέθοδοι παραγωγής τελευταίας τεχνολογίας εξασφαλίζουν την ποιότητα του τελικού προϊόντος. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με την περιορισμένη διαθεσιμότητα καθώς η AC δηλώνει ότι θα κατασκευάσει συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων, χωρίς να διευκρινίζει ποιος θα είναι αυτός, αντικατοπτρίζονται και στην τιμή της AC Cobra GT Roadster που ξεκινά από τις 285.000 λίρες Αγγλίας ή σχεδόν 325.000 ευρώ. Λογική ή παράλογη, δεν έχει καμία σημασία. Ούτως ή άλλως, η AC Cobra δεν είναι ένα λογικό αυτοκίνητο…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό