17.3 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Η πρώτη νίκη για το «κίνημα της πετσέτας», ποιοι φλερτάρουν με την dream team των σούπερ μάρκετ και ποιος «παίζει» με τις τιμές – Οικονομικός Ταχυδρόμος

Ειδήσεις Ελλάδα

Το κίνημα της πετσέτας και η ευθύνη της τοπικής αυτοδιοίκησης

·      Επιτρέψτε μας και ένα σχόλιο για το κίνημα της πετσέτας, το οποίο πέτυχε την πρώτη νίκη.

·      Αναφερόμαστε φυσικά στις πληροφορίες ότι έφυγαν οι ξαπλώστρες από μεγάλο μέρος της παραλίας Μικρή Σάντα Μαρία στην Πάρο.

·      Καταρχάς να πούμε πως οι πρωτοβουλίες της Πολιτείας είναι ευπρόσδεκτες, έστω και αν έρχονται με μεγάλη καθυστέρηση.

·      Το λέμε γιατί πολλοί αναρωτιούνται που ήταν τόσα χρόνια οι εισαγγελείς και φυσικά η κεντρική διοίκηση.

·      Τα ίδια συμβαίνουν εδώ και πολλά χρόνια. Και είναι γνωστός ο τρόπος και η ασυδοσία που υπάρχει στις παραλίες μας με τις ξαπλώστρες.

·       εδώ γεννάται ένα μεγάλο ερώτημα. Τι έκαναν τόσα χρόνια οι εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης στα παράπονα των κατοίκων;

·      Που ήταν και πως αντιμετώπισαν σε αυτή την κραυγαλέα περίπτωση αυθαιρεσίας που έβγαζε μάτι στον τόπο τους;

·      Η δικαιολογία ότι είναι αναρμόδιοι να βάλουν τάξη δεν μπορεί να σταθεί.

·      Έκαναν ποτέ διαμαρτυρία στην κεντρική διοίκηση; Ενημέρωσαν τους αρμόδιους φορείς;

·      Πρόκειται για ερωτήματα που θα πρέπει να απασχολήσει σοβαρά τους κατοίκους των περιοχών που έχουν πρόβλημα. Ειδικά ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών…

——————

Θα ακολουθήσουν και άλλοι την προτροπή Στουρνάρα;

·      Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Απόστολος Βακάκης μιλάει για την ακρίβεια.

·      Έχει από καιρό χτυπήσει τον κώδωνα, δηλώνοντας πως «η σημερινή ανισορροπία μεταξύ τιμών και εισοδημάτων δεν είναι βιώσιμη».

·      Χθες επανήλθε, λέγοντας πως ο όμιλος Jumbo προχωρά σε καθημερινές μειώσεις τιμών σε προϊόντα πρώτης ανάγκης.

·      Ανταποκρινόμενος, όπως είπε, στην παραίνεση του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας, Γιάννη Στουρνάρα προς τις επιχειρήσεις να μειώσουν τα περιθώρια κέρδους.

·      Δεν ξέρουμε πόσο μεγάλη είναι η παρέμβαση και πόση δόση μάρκετινγκ κρύβει, το σίγουρο είναι πως κάτι κάνει…

·      Το ερώτημα είναι τι κάνουν οι υπόλοιποι. Και εάν σχεδιάζουν ανάλογες κινήσεις σε μόνιμη βάση και όχι ευκαιριακές προσφορές.

·      Στο μέτρο των δυνατοτήτων τους βεβαίως.

·      Γιατί οφείλουν να αντιληφθούν πως τα νοικοκυριά υποφέρουν και δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο…

——————-

Market In και Bazaar «φλερτάρουν» με την ΕΣΕ

·      Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι διαβουλεύσεις για την ένταξη και άλλων μελών στην Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ).

·      Μαθαίνουμε πως ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι αλυσίδες Market In και Bazaar για να αποτελέσουν μέρος της πρωτοβουλία ως πλήρη μέλη.

·      Το προηγούμενο διάστημα μάλιστα έγιναν και σχετικές συζητήσεις με την ηγεσία της ΕΣΕ. Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχει υποβληθεί σχετικό αίτημα…

·      Στο μεταξύ, το ΙΕΛΚΑ έσπευσε να γίνει το 10ο μέλος της πρωτοβουλίας ως συνδεδεμένο μέλος. Όπως ακριβώς ο Θανόπουλος και τα ΟΚ Stores.

·      Πηγές που γνωρίζουμε μας λένε πως η ΕΣΕ διαθέτει πλέον το απαιτούμενο μέγεθος για να αποτελέσει τον επίσημο συνομιλητή της Πολιτεία.

·      Τα μέλη του πραγματοποιούν αθροιστικά τζίρο στα επίπεδα των 13 δισ. από τα 15 δισ. του κλάδου που δραστηριοποιούνται και απασχολούν χιλιάδες εργαζόμενους.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό