22.2 C
Athens
Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

Η μοναδική Ferrari SP-8 είναι ένας εορτασμός του V8!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Ferrari δεν είναι ξένη σε πολύ ειδικά projects. Μοναδικές δημιουργίες, κυριολεκτικά και μεταφορικά, ειδικές παραγγελίες πολύ ειδικών πελατών που έχουν… αγοράσει σε κάποιο χρονικό διάστημα να έχουν σχεδόν ανοιχτή γραμμή με την ιταλική μάρκα, έχουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς να υποστηρίξουν οικονομικά τις επιθυμίες τους και την υπομονή που απαιτείται εκτός από τα προαναφερθέντα, ώστε να περιμένουν πότε θα κατασκευαστεί η έμπνευση τους. Ένας από αυτούς τους πελάτες είναι στην Ταϊβάν και το αυτοκίνητο που ονειρεύτηκε και ανέθεσε στην Ferrari να σχεδιάσει και να δώσει σάρκα και οστά, είναι η SP-8 που βλέπεις στις φωτογραφίες.

Η Ferrari SP-8 δεν είναι ούτε το πρώτο, ούτε το δεύτερο αλλά ούτε το… όγδοο special project που αναλαμβάνει η ιταλική εταιρία. Απλά ονομάστηκε έτσι επειδή ο αριθμός 8 είναι εξαιρετικά τυχερός στην κινεζική κουλτούρα και επειδή λειτουργεί παράλληλα και ως ένας εορτασμός του πολυβραβευμένου και εμβληματικού πλέον, twin-turbo V8 των 3.9 λίτρων που έχει τοποθετηθεί σε πολυάριθμα μοντέλα. Επί της ουσίας, η SP-8 είναι μία ανασχεδιασμένη F8 Spider, μόνο που σε αντίθεση με το μοντέλο στο οποίο βασίζεται, αυτή δεν έχει καθόλου οροφή. Κατά συνέπεια, επετράπη στους σχεδιαστές και τους μηχανικούς να ανασχεδιάσουν πλήρως το πίσω μέρος του αυτοκινήτου καθώς δεν υπάρχει πλέον η ανάγκη για την φιλοξενία της αναδιπλούμενης οροφής και αυτό με την σειρά του οδήγησε σε ένα ιδιαίτερα… δραματικό “κόψιμο” πίσω από την καμπίνα των επιβατών με ανθρακονήματα και γυαλί στο πάνω μέρος του deck και το ασημί κάτω μέρος να καταλήγει στο κάλυμμα του κινητήρα.

Εντελώς νέο είναι και το design του εμπρός μέρους, με λεπτότερα φωτιστικά σώματα και μεγαλύτερη, 3D-printed αλουμινένια γρίλια που κατευθύνει τον αέρα στα ψυγεία και δημιουργεί ένα πιο επιθετικό look ενώ σημαντικές είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει και στην αεροδυναμική όχι μόνο για να επιτευχθεί η ισορροπία που χάθηκε με την αφαίρεση της οροφής αλλά και για να ελαττωθεί  ο θόρυβος από τον αέρα στην καμπίνα. Κατά τα άλλα, αξίζει να αναφέρουμε τα πίσω φωτιστικά σώματα που θυμίζουν έντονα αυτά της Roma αλλά και οι εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος που σχεδιάστηκαν ως ένα είδος φόρου τιμής σε αυτές της F40! Στο εσωτερικό από την άλλη, η πιο αισθητή αλλαγή αφορά στον ανασχεδιασμό του επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου που παίρνει πλέον την μορφή αυτών που βρίσκουμε στις SF90 και 296 GTB.

Η Ferrari δεν αναφέρει καμία αλλαγή στα μηχανικά της F8 Spider οπότε μπορούμε να υποθέσουμε ότι ο twin-turbo V8 εξακολουθεί να παράγει 720 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και 770 Nm ροπής στις 3.250 σ.α.λ. – όχι ότι είναι και λίγα. Να σημειώσουμε δε, ότι ο τυχερός ιδιοκτήτης της SP-8 δεν αρκεί που περίμενε μέχρι τώρα για να θαυμάσει το νέο του, μοναδικό σε ολόκληρο τον κόσμο αυτοκίνητο αλλά θα πρέπει να περιμένει ακόμα λίγο καθώς η νέα δημιουργία της Ferrari θα εκτεθεί στο “Finali Mondiali” που θα λάβει χώρα στην πίστα του Mugello στις 24 Οκτωβρίου και από εκεί, θα μεταφερθεί στο μουσείο της ιταλικής εταιρίας στο Maranello, όπου και θα παραμείνει μέχρι τον Μάρτιο του 2024. Αλλά δεν θα τον λυπηθούμε κιόλας γι’ αυτή την αναμονή…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό