18.3 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

Η Ευρώπη στο επίκεντρο της έκθεσης του Παρισιού

Ειδήσεις Ελλάδα

Ενώ κατά γενική ομολογία η έκθεση της Γενεύης, μέχρι πρότινος μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις αυτοκινήτου στον κόσμο, ήταν μία αποτυχία χωρίς ιδιαίτερα αυξημένο ενδιαφέρον και όχι λόγω της… κυριαρχίας των κινέζικων εταιριών, η επερχόμενη έκθεση στο Παρίσι της Γαλλίας αναμένεται πιο συναρπαστική ακόμα και αν δεν περιμένουμε μία επιστροφή στα επίπεδα προ πανδημίας. Ο κόσμος έχει αλλάξει γύρω μας και οι εκθέσεις αυτοκινήτου θα πρέπει να βρούνε την θέση τους σε αυτόν τον νέο κόσμο αλλά ανεξαρτήτως, στα μέσα του Οκτωβρίου, οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία να δούνε τις τελευταίες προτάσεις όχι μίας, ούτε δύο αλλά πολλών διαφορετικών ευρωπαϊκών εταιριών.
Παρότι είναι αρκετά νωρίς, η “Mondial de l’Auto” που γιορτάζει τις 90 διοργανώσεις στα 124 χρόνια από τη δημιουργία της, θα φιλοξενήσει στους χώρους της τουλάχιστον 10 μάρκες από το Renault Group, το BMW Group και την Stellantis. Συγκεκριμένα, έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους η Renault, η Dacia και η Alpine από τον πρώτο όμιλο, η BMW και η Mini από τον δεύτερο και οι τρεις γαλλικές μάρκες της Stellantis: Citroen, DS και Peugeot. Το παρόν θα δώσει και η Kia. Αξιοσημείωτη είναι η σχεδόν παντελής απουσία των κινέζικων εταιριών και κυρίως κολοσσών όπως η MG, η BYD, η Chery και η Great Wall που προσπαθούν να εγκαθιδρύσουν την κυριαρχία τους στην αγορά. Τόσο η MG για παράδειγμα όσο και η BYD, έκαναν αισθητή την παρουσία τους στην προηγούμενη έκθεση του Παρισιού το 2022, στο Μόναχο το 2024 και πρόσφατα, στη Γενεύη πριν από μερικές εβδομάδες αλλά αποφάσισαν να απουσιάζουν από το φετινό σαλόνι αυτοκινήτου στη γαλλική πρωτεύουσα για λόγους που δεν έχουν γίνει γνωστοί. Την σημαία θα κρατήσουν ψηλά για την Κίνα η Seres, η Leapmotor, η Xpeng, η Aiways και η Nio, οπότε δεν μπορούμε να πούμε ως η Mondial de l’Auto θα είναι καθαρά ευρωπαϊκή υπόθεση.

Θα υπάρχουν όμως και αξιοσημείωτες απουσίες από το ευρωπαϊκό (και όχι μόνο) κατεστημένο με εταιρίες όπως η Cupra, η Seat, η Mercedes-Benz, η Ford, η Hyundai, η Jeep, η Mitsubishi, η Nissan, η Suzuki, η Volvo, η Polestar και η Zeekr να έχουν επιβεβαιώσει την πρόθεση τους να μην παραβρεθούν ενώ υπάρχουν και κάποιες όπως οι υπόλοιπες μάρκες του ομίλου VW, η Toyota και οι υπόλοιπες μάρκες της Stellantis (βλ. Alfa Romeo, Fiat και Lancia) που είτε δεν ανακοίνωσαν την απόφαση τους, είτε δεν έχουν αποφασίσει ακόμα. Μέχρι τον Οκτώβριο πολλά μπορούν να αλλάξουν αλλά οι πρώτες ενδείξεις για την έκθεση του Παρισιού μας κάνουν να πιστεύουμε ότι θα έχει ενδιαφέρον – αν μη τι άλλου, περισσότερο από άλλες, πρόσφατες εκθέσεις. Αυτό είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση μέχρι η ιδέα της έκθεσης αυτοκινήτου να βρει ξανά τον εαυτό της γιατί καλό το ψηφιακό marketing και οι μεμονωμένες εκδηλώσεις που ευαγγελίζονται οι κατασκευαστές, αλλά δεν αρκούν. Χρειάζεται και φυσική παρουσία. Η αλληλεπίδραση με το αγοραστικό κοινό. Απλά πρέπει να βρεθεί μία νέα, ελκυστική για όλους και προσιτή για όλους φόρμουλα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό