17.4 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Η Γερμανία αντιτίθεται στην απαγόρευση των Μ.Ε.Κ.

Ειδήσεις Ελλάδα

Η πλευρά αυτών που είναι αντίθετοι στα πλάνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την κατάργηση των μηχανών εσωτερικής καύσης από το 2035 αποκτά ένα ακόμα μέλος με την Γερμανία να εκδηλώνει την αντίθεση της μέσα από τον υπουργό Μεταφορών της χώρας, Volker Wissing. Το στέλεχος της γερμανικής κυβέρνησης δήλωσε στο περιθώριο μίας άτυπης συνάντησης με τους ομολόγους του έξω από το Παρίσι πως “δεν μπορούμε να βασιστούμε μόνο στον ηλεκτρισμό και το υδρογόνο για την κινητικότητα του μέλλοντος”, για να συμπληρώσει:“Θέλουμε να επιτρέψουμε τις μηχανές εσωτερικής καύσης και μετά το 2035.“Υπάρχει όμως ένας σημαντικός αστερίσκος. Ο Wissing τόνισε πως η επιβίωση της Μ.Ε.Κ. είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα συνθετικά καύσιμα και πως μονάχα οι κινητήρες που θα είναι σε θέση να καταναλώνουν αποκλειστικά τέτοια θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Παράλληλα, ο Wissing αναφέρθηκε στην ανάγκη μίας μεταβατικής λύσης που θα βοηθήσει στην απαλλαγή από τις εκπομπές ρύπων και δήλωσε πως αυτή μπορεί να πάρει τη μορφή της υβριδικότητας. Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών της Γερμανίας μπορούμε να εστιάσουμε σε “μία γενιά υπερ-μοντέρνων υβριδικών” για να μειώσουμε τις εκπομπές CO2, μία άποψη που συμπίπτει σε πολύ μεγάλο βαθμό με αυτήν του Roberto Cingolani (επικεφαλής οικολογικής μετάβασης στην Ιταλία), γεγονός που δεν προκαλεί έκπληξη αν αναλογιστεί κανείς ότι αμφότερες οι δύο χώρες δεν έχουν υπογράψει την συμφωνία COP26.Οι διαπραγματεύσεις πάντως γύρω από την κατεύθυνση προς την οποία θα κινηθεί η Ευρώπη στο μέλλον δεν έχουν σταματήσει, όπως δεν έχουν σταματήσει και οι εξελίξεις στην τεχνολογία. Το τοπίο δεν είναι στατικό, οπότε τα δεδομένα αλλάζουν και μαζί τους, οι διαθέσιμες επιλογές. Βλέπουμε ότι εταιρίες όπως η Toyota και η Renault επενδύουν στο υδρογόνο αλλά και πως τα διυλιστήρια υιοθετούν την τεχνολογία των συνθετικών καυσίμων μέσα από την FuelsEurope. Παράλληλα, βλέπουμε πως κάποιοι κατασκευαστές έχουν δεσμευτεί σε ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών ρύπων αλλά και πως η ACEA αντιδρά στην πρόταση της Ε.Ε. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η κουβέντα δεν έχει τελειώσει ακόμα…Νέο Renault Austral. Λίγο πρίν την αποκάλυψηMercedes EQB 250. Διαθέσιμη και στη χώρα μας

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό