17.9 C
Athens
Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

Ηλεκτρικό Dacia Duster; Όχι ακόμα!

Ειδήσεις Ελλάδα

Με τις εταιρίες να στρέφονται μαζικά στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης υπάρχει ένας… προβληματισμός, για να μην πω φόβος, που παίρνει τη μορφή ερωτήματος: μέχρι πότε θα είναι διαθέσιμο με κινητήρα εσωτερικής καύσης το εκάστοτε μοντέλο; Οι κατασκευαστές αντιστέκονται στον βαθμό που είναι εφικτό αλλά βλέπουμε πως πολλά από τα νέα μοντέλα που καταφθάνουν στην αγορά είναι αμιγώς ηλεκτρικά και ακόμα περισσότερα για τα οποία διαβάζουμε στα νέα πρόκειται να γίνουν αμιγώς ηλεκτρικά στο προσεχές μέλλον. Το ερώτημα αφορά κατά βάση mainstream οχήματα που απευθύνονται στο ευρύ κοινό, οχήματα όπως το Dacia Duster!

Η Dacia παρουσίασε την 3η γενιά του δημοφιλέστατου Duster πριν από μερικές ημέρες και παρότι ακόμα μετά βίας έχει ξεκινήσει την εμπορική του πορεία, οι ερωτήσεις σχετικά με τον εξηλεκτρισμό του έχουν ήδη αρχίσει. Πότε θα υιοθετήσει πλήρως το Dacia Duster λοιπόν την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης; Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρίας, Denis Le Vot… άγνωστο! Ο Le Vot εξήγησε ότι τέτοιου είδους αποφάσεις βρίσκονται πάρα πολύ μακριά στο μέλλον δεδομένου ότι η τρέχουσα γενιά θα παραμείνει γύρω στα 8 χρόνια στην αγορά ενώ ακόμα και όταν φτάσει η ώρα της αντικατάστασης της, ας πούμε γύρω στο 2032, ο Le Vot πιστεύει ότι θα υπάρχει επαρκής χώρος για “κατά βάση θερμικά” μοντέλα όπως το Duster.

“Η μητρική μας πηγαίνει γρήγορα και μαζικά προς τον εξηλεκτρισμό. Και η Dacia πηγαίνει φυσικά αφού ξέρουμε πώς τελειώνει το παιχνίδι αλλά δεν πηγαίνει εξίσου γρήγορα. Η Dacia προσφέρει ανά πάσα στιγμή μία εναλλακτική κινητικότητας στην αγορά.“
Ανέφερε το μεγάλο αφεντικό της εταιρίας τονίζοντας για άλλη μία φορά ότι ο αγώνας του εξηλεκτρισμού είναι μαραθώνιος και όχι σπριντ. Η γραμμή του τερματισμού είναι ορισμένη αλλά ο ρυθμός με τον οποίο κινείται η κάθε εταιρία προς τα εκεί εξαρτάται από πολλά πράγματα και δύο από αυτά, είναι ο κύκλος ζωής του εκάστοτε μοντέλου και η ζήτηση στις διεθνείς αγορές – μην ξεχνάμε ότι η Dacia δεν υπάρχει μονάχα στην Ευρώπη αλλά και στην Τουρκία, το Μαρόκο, τη Β. Αφρική, την Λατ. Αμερική και την Ινδία, αγορές με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά που βρίσκονται σε πολύ διαφορετικά στάδια εξηλεκτρισμού και υποδομών. Στόχος λοιπόν είναι η μείωση των εκπομπών ρύπων και όχι απαραίτητα η όσο-το-δυνατόν-ταχύτερη μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών. Αυτός ο στόχος είναι ρεαλιστικός και διαχειρίσιμος από πλευράς Dacia χάρη στο μεγάλο εύρος τεχνολογιών που διαθέτει στο… οπλοστάσιο της, από τα εναλλακτικά καύσιμα (βλ. LPG) μέχρι τα διάφορα στάδια εξηλεκτρισμού. “Υπάρχει χρόνος”, όπως δηλώνει χαρακτηριστικά ο Le Vot.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό