21.2 C
Athens
Κυριακή, 12 Μαΐου, 2024

Επίσημο: Porsche 911 GT3 RS με σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική

Ειδήσεις Ελλάδα

Μια εβδομάδα μετά την διαρροή, η Porsche αποκάλυψε σήμερα την 911 GT3 RS στην εβδομάδα αυτοκινήτου του Monterey, με το αυτοκίνητο να είναι το πιο ακραίο και το πιο δυνατό που έχει φορέσει το συγκεκριμένο λογότυπο.

Μηχανικά, η νέα 911 GT3 RS φέρει έναν ατμοσφαιρικό 4,0-λιτρο εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα απόδοσης 525 ίππων με 470 Nm ροπής που διαθέτει νέους εκκεντροφόρους, ενώ το όριο περιστροφής του είναι στις 9.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με επτατάχυτο αυτόματο PDK κιβώτιο ταχυτήτων, στέλνοντας τη κίνηση στους πίσω τροχούς.

Το βάρος του γερμανικού μοντέλου ανακοινώνεται στα 1.450 κιλά, καθώς οι πόρτες, τα μπροστινά φτερά, η οροφή και το μπροστινό καπό είναι κατασκευασμένα από carbon. Το ίδιο υλικό χρησιμοποιείται επίσης στο εσωτερικό, για παράδειγμα στα bucket καθίσματα.

Από πλευράς επιδόσεων, για τα 0-100 χλμ/ώρα η νέα 911 GT3 RS χρειάζεται 3,2 δευτ., ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 296 χλμ/ώρα. Ο λόγος που η τελευταία δεν ξεπερνά τα 300 χλμ/ώρα είναι το ακραίο αεροδυναμικό bodykit που φέρει, το οποίο ξεχωρίζει από την μεγάλη πίσω ενεργή αεροτομή, τους νέους προφυλακτήρες, το αεριζόμενο καπό, τις πλαϊνές ποδιές, τα φουσκωμένα φτερά και τον επιθετικό διαχύτη.
Τα διαρκώς ρυθμιζόμενα αεροδυναμικά στοιχεία στο μπροστινό μέρος και η διμερής πίσω αεροτομή, σε συνδυασμό με μια σειρά άλλων αεροδυναμικών μέτρων, παρέχουν 409 κιλά συνολικής κάθετης δύναμης στα 200 χλμ/ώρα. Αυτό σημαίνει ότι η νέα 911 GT3 RS παράγει διπλάσια κάθετη δύναμη από τον προκάτοχό της 991.2 και τρεις φορές μεγαλύτερη από μια τρέχουσα 911 GT3, καθώς στα 285 χλμ/ώρα, η συνολική κάθετη δύναμη είναι 860 κιλά.

Μιλώντας για την πίσω αεροτομή, για πρώτη φορά σε ένα όχημα παραγωγής Porsche, το πάνω άκρο της είναι ψηλότερα από την οροφή του αυτοκινήτου, ενώ διαθέτει σύστημα DRS, το οποίο ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι. Επιπλέον, το μπροστινό μέρος της 911 GT3 RS δεν διαθέτει πλέον spoiler, αλλά φέρει splitter που διαχωρίζει τον αέρα που ρέει πάνω και κάτω.
Για την πέδηση, στον μπροστινό άξονα υπάρχουν μονομπλόκ αλουμινένιες δαγκάνες έξι εμβόλων και δίσκοι με διάμετρο 408 χλστ., ενώ το πάχος τους είναι 36 χλστ. Στον πίσω άξονα υπάρχουν τετραπίστονες δαγκάνες με δίσκους 380 χλστ.. Τα προαιρετικά κεραμικά φρένα (Porsche Ceramic Composite Brake, PCCB) φέρουν δίσκους 410 χλστ. στον μπροστινό άξονα και δίσκους 390 χλστ. στον πίσω άξονα.

Η νέα 911 GT3 RS διατίθεται στάνταρ με σφυρήλατες ζάντες από ελαφρύ κράμα με κεντρικό μπουλόνι, 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω. Αυτές ντύνονται με ελαστικά διαστάσεων 275/35 μπροστά και 335/30.
Το αυτοκίνητο διατίθεται με τα πακέτα Clubsport και Weissach χωρίς επιπλέον κόστος. Η τιμή της 911 GT3 RS ξεκινά από τα 229.517 στη Γερμανίακαι οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν την ερχόμενη άνοιξη.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό