17 C
Athens
Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

Δύο AMG εκδόσεις για τη νέα Mercedes-Benz GLC!

Ειδήσεις Ελλάδα

Αρκετοί μήνες πέρασαν χωρίς κάποια εξειδικευμένη έκδοση επιδόσεων στην γκάμα της νέας Mercedes-Benz GLC αλλά η γερμανική εταιρία έρχεται σήμερα να διορθώσει το γεγονός αυτό παρουσιάζοντας όχι μία, αλλά δύο AMG εκδόσεις για το μεσαίο SUV της. Δύο εκδόσεις με περισσότερη δύναμη, περισσότερο εξοπλισμό και περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση αλλά ταυτόχρονα, δύο εκδόσεις που κάθε μία με τον δικό της τρόπο, υιοθετούν την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού κάνοντας ένα ακόμα βήμα προς την μείωση των εκπομπών ρύπων της γκάμας της Mercedes-AMG.

Η GLC 43 4Matic είναι η entry-level έκδοση επιδόσεων και εξοπλίζεται με έναν δίλιτρο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα ο οποίος διαθέτει ένα ηλεκτρικό turbo και παράγει 421 ίππους και 500 Nm ροπής με ένα επιπλέον boost 14 ίππων σε χαμηλότερες ταχύτητες χάρη στην ενσωματωμένη μίζα-γεννήτρια. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ η “βασική” GLC AMG προσφέρει επίσης τις δυνατότητες του 4Matic συστήματος μόνιμης τετρακίνησης, του standard συστήματος τετραδιεύθυνσης και της AMG Ride Control ανάρτησης με το Adaptive Damping System που όλα μαζί μεταμορφώνουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου συνεισφέροντας στην δυναμική εμπειρία οδήγησης.

Το υβριδικό κινητήριο σύνολο της κορυφαίας, GLC 63 S E Performance, είναι από την άλλη ένα τεχνικό αριστούργημα. Στην καρδιά του συνόλου βρίσκεται και πάλι ο δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας της AMG αλλά αυτή τη φορά παράγει από μόνος του 476 ίππους και 545 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα Electric Drive Unit (EDU) στον πίσω άξονα προσφέροντας ταυτόχρονα μία συναρπαστική εμπειρία οδήγησης και κορυφαία αποδοτικότητα. Εκτός από το αισθητό ηλεκτρικό boost του EDU, το συγκεκριμένο set-up εξασφαλίζει μία ισορροπημένη κατανομής βάρους ενώ το προηγμένο υβριδικό σύστημα (μαζί με την υδρόψυκτη μπαταρία των 400 V) δίνουν την δυνατότητα κίνησης χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια. Όταν όμως οι μηδενικές εκπομπές δεν είναι το ζητούμενο, το κινητήριο σύνολο είναι σε θέση να προσφέρει 680 ίππους και 1.020 Nm ροπής και στους τέσσερις τροχούς χάρη στο πλήρως μεταβαλλόμενο 4Matic+ σύστημα τετρακίνησης εκτοξεύοντας το καυτό SUV στα 100 km/h σε μόλις 3.5 δευτερόλεπτα και συνεχίζοντας να επιταχύνει μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 275 km/h. Όπως και η μικρή αδερφή της δε, έτσι και η GLC 63 εφοδιάζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης ενώ standard στην κορυφαία έκδοση είναι και το σύστημα AMG Active Ride Control.

Εκτός από τις επιδόσεις τους όμως, οι δύο GLC της Mercedes-AMG ξεχωρίζουν και χάρη στην σπορ εμφάνιση τους. Από τη νέα γρίλια μέχρι τον νέο προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τα αεροδυναμικά στοιχεία και από τα φαρδύτερα μαρσπιέ μέχρι το ανασχεδιασμένο πίσω μέρος που περιλαμβάνει τον διαχύτη και την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης (οβάλ για την “43” και τραπεζοειδείς για την “63 S”), οι δημιουργίες της AMG διαφοροποιούνται από τις υπόλοιπες εκδόσεις και το ίδιο ισχύει και για την καμπίνα. Εκεί κυριαρχούν τα καθίσματα της AMG, οι δερμάτινες ή microfibre επενδύσεις, το AMG Performance τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, τα νέα πεντάλ και φυσικά, το εμπλουτισμένο με νέες λειτουργίες MBUX σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Ακόμα πάντως η Mercedes-AMG δεν έχει αποκαλύψει τις τιμές των GLC 43 4Matic και GLC 63 S E Performance αν και η λογική λέει ότι θα είναι λίγο ή πολύ αυξημένες σε σύγκριση με αυτές του απερχόμενου μοντέλου.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό