24 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Διαμαρτυρία για την εφαρμογή ηλεκτρονικής υποδοχής και διαχείρισης αιτημάτων της ΑΑΔΕ

Ειδήσεις Ελλάδα

            Ενημέρωση από την Εφαρμογή Ηλεκτρονικής Υποδοχής και Διαχείρισης Αιτημάτων της ΑΑΔΕ

Από: Date: Τρί, 31 Αυγ 2021, 02:16Subject: …………….. – Ενημέρωση από την Εφαρμογή Ηλεκτρονικής Υποδοχής και Διαχείρισης Αιτημάτων της ΑΑΔΕTo:………………

Αυτοματοποιημένο μήνυμα από Σύστημα Προγραμματισμού Επισκέψεων και Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών Κεντρικών, Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε

Προς: ………………………….

Αξιότιμε κύριε/κυρία,Το αίτημα που υποβάλατε στην υπηρεσία μας ΔΟΥ ……………. στις 02/08/2021 20:24 με θέμα ΜΕΤΑΒΟΛΗ ……………… ΑΦΜ ………………..και έλαβε μοναδικό αριθμό υπόθεσης ……………., έχει ανατεθεί σε υπάλληλο του αρμόδιου Τμήματος ΤΜΗΜΑ Ε – ΔΙΟΙΚ Κ ΜΗΧΑΝ ΥΠΟΣΤ. Θα ενημερωθείτε με μήνυμα σε αυτή τη διεύθυνση όταν ολοκληρωθεί η επεξεργασία της υπόθεσής σας.

Με εκτίμηση,Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων

Κύριε Διοικητά

Η Πολιτεία στα πλαίσια λήψης μέτρων αφενός κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού στη χώρα μας και αφετέρου στην προσπάθεια της να προάγει την επικοινωνία των φορολογουμένων με την ΑΑΔΕ, καθιέρωσε την δυνατότητα υποβολής αιτημάτων και εγγράφων ηλεκτρονικά. Απώτερο στόχο αυτής της επιλογής αποτελεί η διευκόλυνση της διεκπεραίωσης των υποθέσεων των φορολογουμένων και η βελτίωση της ποιότητας εξυπηρετήσεως τους.

Ωστόσο η ψηφιακή υποδοχή και η διαχείριση των αιτημάτων που αποστέλλονται προς τις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ πολλές φορές καθίσταται εντόνως προβληματική. Τα μηνύματα δεν τυγχάνουν απαντήσεων, στα τηλέφωνα δεν βρίσκονται οι αρμόδιοι για να δώσουν εξηγήσεις και όταν βρεθούν έχει παρέλθει πολύς χρόνος με αποτέλεσμα να επιβάλλονται πρόστιμα εκπροθέσμων δηλώσεων, χωρίς την ευθύνη των φορολογουμένων.

Κραυγαλέο παράδειγμα αυτής της κατάστασης αποτελεί η ακόλουθη περίπτωση:

Στις 02/08/2021 συνάδελφός μας υπέβαλε αίτημα στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., η υπηρεσία σας απάντησε ότι το έλαβε και το ανέθεσε προς διεκπεραίωση στις 31/08/2021 (!!!!), ενώ έως και σήμερα 10/02/2022 ήτοι έξη μήνες και δέκα ημέρες, το εν λόγω αίτημα δεν έχει διεκπεραιωθεί και η αρμόδια Δ.Ο.Υ. δεν είναι σε θέση να ενημερώσει πότε θα εξυπηρετηθεί ο συνάδελφος. (χαρακτηριστικά η προϊστάμενη του τμήματος μετά από διαμαρτυρία του συνάδελφου, ανέφερε ότι θα δει το θέμα και θα ενημερώσει από Δευτέρα…)

Επειδή παρόμοιες καταστάσεις:

– δημιουργούν μεγάλα προβλήματα γιατί διαταράσσουν τις σχέσεις μας ως επαγγελματίες με τους πελάτες μας. Επιπλέον θεωρούμε πως αυτές οι καθυστερήσεις είναι προσβλητικές προς εμάς ιδίως αν ληφθεί υπόψη ο ρόλος που οι συνάδελφοι οικονομολόγοι και λογιστές διαδραμάτισαν (και διαδραματίζουν) στην περίοδο αυτή.- αυτό δεν είναι επίπεδο εξυπηρέτησης που αρμόζει σε μια υπηρεσία του κράτους.- δεν μπορούμε να πάμε μπροστά με παρόμοιες συμπεριφορές.

Ζητούμε την άμεση παρέμβασή σας προκειμένου να επιτευχθεί ένα ικανοποιητικό επίπεδο στην εξυπηρέτηση των πολιτών, από τις επιμέρους υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.Με ΕκτίμησηΑλεβιζάκης Παναγιώτης Οικονομολόγος Εκ/πος Ανεξάρτητης Κίνησης Οικονομολόγων Ελλάδας

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό