23.6 C
Athens
Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

Αυτό είναι το εσωτερικό του νέου Suzuki Swift

Ειδήσεις Ελλάδα

Το κεντρικό έκθεμα στο περίπτερο της Suzuki στο Japan Mobility Show είναι αναμφίβολα το νέο Swift, και παρά το γεγονός ότι φέρει την ονομασία concept, αυτό είναι πρακτικά μια έκδοση προπαραγωγής του μοντέλου που θα κάνει το ντεμπούτο του το 2024.

Η νέα γενιά του δημοφιλέστατου αυτοκινήτου είναι μια εξέλιξη του σημερινού, με τη σημερινή -τρίτη- γενιά του Swift να βρίσκεται στην αγορά από το 2016, κάτι που σημαίνει ότι έχει φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής του.
Αισθητικά δεν θα υπάρχουν αλλαγές στο τελικό προϊόν, από αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες, με το νέο Swift να φαίνεται αμέσως οικείο. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές αλλαγές που αξίζει να επισημανθούν. Για αρχή, οι χειρολαβές για τις πίσω πόρτες δεν είναι πλέον τοποθετημένες ψηλά δίπλα στην κολόνα C, καθώς έχουν μετακινηθεί στο κανονικό τους σημείο.
Από το προφίλ φαίνεται να υπάρχει ένα σταθερό τζάμι στις πίσω πόρτες που δεν υπήρχε προηγουμένως, ενώ η νέα προεξέχουσα χαρακτηριστική γραμμή εκτείνεται από μπροστά προς τα πίσω. Παρατηρούμε επίσης το λογότυπο Hybrid στο μπροστινό φτερό, μαζί με μια κάμερα τοποθετημένη στο κάτω μέρος των πλαϊνών καθρεπτών.

Παρατηρώντας το εμπρός μέρος, η όψη του νέου Swift φαίνεται να έχει εξελικτική σχεδίαση, με τη μάσκα να είναι μικρότερη και να ενσωματώνει έναν αισθητήρα τοποθετημένο στην κορυφή της και μια κάμερα από κάτω. Η νέα μάσκα δεν περιέχει πλέον το σήμα της Suzuki καθώς το εταιρικό λογότυπο βρίσκεται στον προφυλακτήρα.
Το εμφανώς πιο κοντό καπό φαίνεται πιο στρογγυλό από πριν αν κρίνουμε από το περίγραμμά του, ενώ και τα φωτιστικά σώματα έχουν επανασχεδιαστεί διακριτικά. Το νέο Swift έχει ξεχωριστούς προβολείς ομίχλης, αντί αυτοί να ενσωματώνεται στα κύρια φώτα.
Η Suzuki έδωσε και μια φωτογραφία του πίσω μέρους του νέου μοντέλου της, με το νέο Swift να έχει LED φώτα και οριζόντιους κόκκινους ανακλαστήρες στα πλαϊνά του προφυλακτήρα.
Το νέο Swift έχει μήκος 3.860 χλστ., πλάτος 1.695 χλστ. και ύψος 1.500 χλστ., με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.450 χλστ., νούμερα σχεδόν πανομοιότυπα με το απερχόμενο μοντέλο.

Το εσωτερικό είναι επίσης νέο, υιοθετώντας παρόμοια διάταξη με το ελαφρώς μεγαλύτερο Baleno που κυκλοφορεί σε αγορές εκτός Ευρώπης. Η λευκή πλαστική επένδυση που επεκτείνεται στις πόρτες έχει ενδιαφέρουσα υφή, που το κάνει να φαίνεται πιο μοντέρνο, με την οθόνη του infotainment να έχει διάμετρο 9 ιντσών.
Το τιμόνι με τα ενσωματωμένα κουμπιά μεταφέρεται από άλλα μοντέλα της Suzuki, όπως και τα ανανεωμένα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού με διακόπτες εναλλαγής, αντί για περιστρεφόμενους επιλογείς. Ο πίνακας οργάνων είναι αναλογικός, με μια μικρή οθόνη ανάμεσά στα όργανα, αποδεικνύοντας ότι έχει κρατηθεί χαμηλά το κόστος. Αξιοσημείωτο, από τις φωτογραφίες, είναι ότι υπάρχει μια υποδοχή για CD στην κεντρική κονσόλα, πάνω από τις πολλαπλές θύρες φόρτισης USB.
Κλείνοντας, η Suzuki δεν έδωσε πολλές πληροφορίες για το κινητήριο σύνολο, το οποίο όμως περιέγραψε ως ένα σύνολο υψηλής απόδοσης με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, που θα συνδυάζεται με CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Ωστόσο, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι κάτω από το καπό θα υπάρχει ένας τρικύλινδρος κινητήρας με ήπιο υβριδικό σύστημα. Αυτός ο κινητήρας λέγεται ότι δεν σχετίζεται με την τρέχουσα μονάδα (K12C), χωρητικότητας 1,25-λίτρων όντας τετρακύλινδρος.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό