18.2 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Ανοικτός διεθνής διαγωνισμός για προμήθεια αδειών χρήσης λογισμικού για τη Δημόσια Διοίκηση

Ειδήσεις Ελλάδα

Προχωρά ο διεθνής ανοιχτός διαγωνισμός «Κεντρική Συμφωνία Προμήθειας αδειών χρήσης λογισμικού Oracle» με συνολικό προϋπολογισμό 40.001.719,00 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α  και φορέα υλοποίηση της Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Αντικείμενο του εν λόγω έργου είναι η κάλυψη αδειοδοτήσεων, συντήρησης και αναβάθμισης σε προϊόντα λογισμικού Oracle για τις ανάγκες της Δημόσιας Διοίκησης. Επιπλέον, προβλέπεται η παροχή υπηρεσιών Εμπειρογνωμόνων του κατασκευαστή (Consulting Services), καθώς και η προμήθεια Oracle Universal Credits για τη φιλοξενία συστημάτων στο Oracle Cloud Infrastructure.

Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των προσφορών είναι η 22α Νοεμβρίου.

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης επισημαίνει πως κατ’ αυτόν τον τρόπο ενισχύει τον εκσυγχρονισμό του Δημοσίου με στόχο όλοι οι δημόσιοι φορείς να μπορούν να ανταποκρίνονται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες επιχειρησιακές απαιτήσεις, να βελτιώνουν την παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες, να αυξάνουν την  αποτελεσματικότητα τους και να μειώνουν το κόστος.

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, δήλωσε σχετικά: «Η σύναψη της εταιρικής συμφωνίας (Enterprise Agreement) θα παρέχει σημαντικά πλεονεκτήματα για το ελληνικό Δημόσιο. Είναι απαραίτητο να έχουμε οικονομίες κλίμακος, όπως και να υπάρχει κεντρική διαχείριση των χρονοβόρων διαδικασιών προμηθειών. Επιπλέον, αυτού του είδους οι συμφωνίες συμβάλλουν καταλυτικά ώστε να παραμένει η χώρα εκτός της “Λίστας Παρακολούθησης 301” που τηρούν οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και περιλαμβάνει τις χώρες οι οποίες χρησιμοποιούν μη αδειοδοτημένο λογισμικό».

Η διερεύνηση των αναγκών του δημοσίου πραγματοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με τον συντονισμό του γενικού γραμματέα, Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό