23.7 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Άκου τον ολοκαίνουριο V16 της Bugatti να ουρλιάζει!

Ειδήσεις Ελλάδα

Υπάρχουν μερικοί κατασκευαστές αυτοκινήτων οι οποίοι βρίσκονται σε εντελώς διαφορετικό επίπεδο από την συντριπτική πλειοψηφία της βιομηχανίας. Βασικά, δεν ανήκουν καν στην βιομηχανία καθώς είναι… μπουτίκ. Είναι αρτίστες. Είναι εκείνοι που ανεβάζουν τον πήχη στην τεχνολογία, την ταχύτητα, την ποιότητα, την πολυτέλεια και όλους τους συνδυασμούς αυτών των στοιχείων για να προσφέρουν κάτι που το 99.9% των ανθρώπων δεν μπορεί να το αγοράσει. Αυτό δεν σημαίνει ότι η ύπαρξη τους είναι περιττή. Δεν χρειάζεται να μπορούμε να αγοράσουμε κάτι για να εκτιμήσουμε την αξία του και να θαυμάσουμε την τεχνολογία, την επιστήμη και γιατί όχι, την τέχνη που προϋποθέτει η ύπαρξη τους.

Μετά από όλα αυτά λοιπόν, στο θέμα μας.  Η Bugatti θα παρουσιάσει το ερχόμενο καλοκαίρι το τρίτο βασικό μοντέλο της. Τον διάδοχο των Veyron και Chiron που όπως αποκάλυψε με ένα σύντομο αλλά εντυπωσιακό , θα εξοπλίζεται με έναν ολοκαίνουριο βενζινοκινητήρα. Ο W16 με τα τέσσερα turbo, με χωρητικότητα 8.0 λίτρων που στην ισχυρότερη εκδοχή του (στην Bugatti Bolide) έφτασε να παράγει 1.850 άλογα και 1.850 Nm ροπής, κλείνει τον κύκλο του με την τελευταία Chiron. Αυτός ο εμβληματικός κινητήρας που υπηρέτησε την γαλλική μάρκα πιστά όλα αυτά τα χρόνια, αφήνει την θέση του σε ένα εντελώς νέο κινητήριο σύνολο, υβριδικό απ’ όσο γνωρίζουμε, που στην καρδιά του θα χτυπάει ένας V16! Ο πρώτος V16 που θα κυκλοφορήσει έπειτα από πάρα πολλά χρόνια και δυστυχώς, δεν έχουμε καμία επιπλέον πληροφορία γι’ αυτόν.
Δεν γνωρίζουμε την χωρητικότητα του, αν είναι υπερτροφοδοτούμενος ή όχι και αν η εξέλιξη του έγινε από την ίδια την Bugatti ή ανατέθηκε σε κάποιον ειδικό όπως για παράδειγμα η Cosworth. Δεν γνωρίζουμε φυσικά ούτε την ιπποδύναμη του. Το μόνο που ξέρουμε χάρη στο σύντομο είναι ότι ακούγεται δαιμονισμένα υπέροχα και αν δεν μας απατούν τα αυτιά μας, στροφάρει σαφώς υψηλότερα από τον W16 της Chiron που σταματά λίγο πάνω από τις 7.000 σ.α.λ.

Από εκεί και πέρα, μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι το μοντέλο στο οποίο θα τοποθετηθεί, ο διάδοχος της Chiron με τον υβριδικό V16, θα είναι ένα εντελώς νέο hypercar και όχι απλά μία εξέλιξη του προκατόχου του ενώ οι πληροφορίες που έχουμε λένε ότι το design του έχει οριστικοποιηθεί και σίγουρα έχει παρουσιαστεί σε έναν πολύ κλειστό κύκλο εξαιρετικών πελατών. Το θέμα είναι αν και κατά πόσο μπορεί να ανεβάσει τον πήχη όσον αφορά στις επιδόσεις καθώς ακόμα και η “βασική” Chiron ήταν ικανή για 0-100 km/h σε μόλις 2.5 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα της τάξης των 420 km/h. Πόσο πιο γρήγορη μπορεί να είναι η νέα Bugatti. Υπομονή μερικούς μήνες ακόμα…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό