16.6 C
Athens
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου, 2024

Xiaomi SU7 Ultra – Φτιαγμένο για να σπάει ρεκόρ!

Ειδήσεις Ελλάδα

Την ώρα που το καταναλωτικό κοινό ζητά απαιτητικά πιο προσιτά (ηλεκτρικά) αυτοκίνητα και μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες του παραμένει η αυτονομία και η αναπόφευκτη φόρτιση όταν η αυτονομία εξαντληθεί, οι κατασκευαστές προσπαθούν να επιδείξουν την τεχνολογική υπεροχή τους παρουσιάζοντας υπερ-όπλα τα οποία απευθύνονται σε πάρα πολύ λίγους. Αν απευθύνονται κιόλας, αφού όπως θα δούμε στην περίπτωση του Xiaomi SU7 Ultra το λανσάρισμα του στην αγορά δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο. Αυτό που θεωρείται όμως είναι η προσπάθεια για την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nurburgring, με την κινέζικη εταιρία να αναφέρει πως αυτή θα λάβει χώρα τον ερχόμενο Οκτώβριο!

Για να στεφθεί με επιτυχία η συγκεκριμένη προσπάθεια, το SU7 Ultra θα πρέπει να είναι “Ultra” παντού. Όσον αφορά στο αμάξωμα λοιπόν, η Xiaomi έντυσε το πολύ ειδικό SU7 με ένα πλήρως ανθρακονημάτινο μανδύα μειώνοντας το βάρος του αυτοκινήτου στα 1.900 κιλά περίπου ή αν προτιμάς, κατά 300 κιλά σε σύγκριση με το στάνταρ SU7 που θα κυκλοφορήσει στους δρόμους. Πέραν αυτού, το έχει εξοπλίσει με ένα ακραίο bodykit το οποίο έχει σχεδιαστεί ώστε να κατευθύνει τον αέρα εκεί που χρειάζεται για την βέλτιστη ψύξη των μηχανικών και να παράγει την μέγιστη δυνατή downforce και αποτελείται από ένα τεράστιο splitter στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, αεραγωγούς στο καπό, φαρδύτερα μαρσπιέ, έναν μεγάλο διαχύτη και μία εξίσου μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος. Το πακέτο συμπληρώνουν οι εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος που ντύνονται με slick ελαστικά και φιλοξενούν το πανίσχυρο σύστημα πέδησης που αποτελείται από 6-πίστονες, σφυρήλατες δαγκάνες με αγωνιστικά τακάκια που είναι ικανά να αντέξουν παρατεταμένη καταπόνηση.

Και θα χρειαστεί να αντέξουν καθώς το Xiaomi SU7 Ultra εξοπλίζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες που έχει εξελίξει η ίδια η κινέζικη εταιρία: δύο V8s και έναν V6s – αμφότεροι ηλεκτροκινητήρες για να μην μπερδευόμαστε… O V8s είναι ικανός για 578 ίππους και 635 Nm ροπής που σημαίνει ότι συνδυαστικά, η τριπλέτα των ηλεκτροκινητήρων είναι ικανή για 1.548 ίππους που αυτομάτως τοποθετούν το SU7 Ultra στην κατηγορία… βαρέων βαρών. Επιπλέον, για να μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα οι ηλεκτροκινητήρες, το πρωτότυπο της Xiaomi διαθέτει την πρώτη Kirin 2 μπαταρία που έχει εξελίξει από κοινού με την CATL και προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά όπως για παράδειγμα ο ρυθμός φόρτισης που αγγίζει τα 5.2C που πρακτικά σημαίνει ότι η φόρτιση (στον κατάλληλο ταχυφορτιστή βεβαίως) διαρκεί μόλις 12 λεπτά.

Με βάση όλα αυτά λοιπόν, δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το Xiaomi SU7 Ultra είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 1.97 δευτερόλεπτα, αγγίζει τα 200 km/h σε 5.96’’ και… τερματίζει στα 350 km/h. Φυσικά, για να σπάσει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nurburgring δεν αρκεί να είναι γρήγορο στην ευθεία. Αυτές οι προσπάθειες αποτυγχάνουν ή πετυχαίνουν στις στροφές, ιδίως όταν μιλάμε για μία πίστα με περισσότερες από 170 από αυτές! Επομένως, περιμένουμε με ανυπομονησία να περάσει το καλοκαίρι και να δούμε το Xiaomi SU7 Ultra στην “Πράσινη Κόλαση” να κάνει αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε και μετά ποιος ξέρει; Μπορεί να ακολουθήσει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου για αυτοκίνητο παραγωγής…
 

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό