24.5 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Volkswagen ID2 all Concept – Προάγγελος ενός προσιτού ηλεκτρικού

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Volkswagen μας υπόσχεται ένα προσιτό ηλεκτρικό εδώ και αρκετά χρόνια αλλά μέχρι σήμερα δεν είχαμε διαπιστώσει κάποια απτή πρόοδο στο συγκεκριμένο θέμα. Είναι λογικό με όλα αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο, την άνοδο στις τιμές των πρώτων υλών και όχι μόνο αλλά και τις αντικειμενικές δυσκολίες που έχει η δημιουργία ενός τέτοιου αυτοκινήτου τη δεδομένη στιγμή, να καθυστερεί η υλοποίηση του οράματος της γερμανικής εταιρίας για ένα “ηλεκτρικό του λαού” κι όμως, το ID. 2all Concept που παρουσιάστηκε αργά εχθές το βράδυ αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης της Volkswagen και ένα πρώτο δείγμα του τι θα περιμένουμε.

Οι στόχοι για το μοντέλο παραγωγής στο οποίο θα μεταμορφωθεί το ID. 2all Concept τα επόμενα χρόνια είναι λίγοι και πολύ απλοί: Μέγεθος Polo, χώροι Golf και αρχική τιμή που δεν θα υπερβαίνει τα €25.000. Λίγοι και απλοί όμως δεν σημαίνει εύκολοι. Γι’ αυτό, αρχικά η Volkswagen θα επιστρατεύσει την επόμενη εξέλιξη της MEB αρχιτεκτονικής της με όνομα MEB Entry και θα κάνει το ID. 2all το πρώτο MEB μοντέλο στην γκάμα της με την κίνηση στους εμπρός τροχούς θέτοντας νέα standards όσον αφορά στην τεχνολογία και την καθημερινή ευχρηστία. Η χαμηλή τιμή (για τα σημερινά δεδομένα ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος) δεν σημαίνει ότι η εταιρία θα κάνει εκπτώσεις καθώς η ίδια επιβεβαιώνει ότι η έκδοση παραγωγής θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 226 ίππων και μπαταρία η οποία θα προσφέρει αυτονομία έως 450 χιλιομέτρων! Με αυτά τα δεδομένα, το νέο ηλεκτρικό της VW είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε λιγότερο από 7.0 δευτερόλεπτα ενώ όταν εξαντληθεί το φορτίο της μπαταρίας, η φόρτιση από το 10 στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας της δεν διαρκεί περισσότερο από 20 λεπτά.

Εξίσου σημαντικό με όλα αυτά είναι το γεγονός ότι το ID. 2all είναι το πρώτο που υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Volkswagen. Μία πιο… παραδοσιακή σχεδιαστική γλώσσα που στην συγκεκριμένη εφαρμογή τουλάχιστον, δείχνει να μην ακολουθεί την τακτική της έντονης οπτικής διαφοροποίησης της ID οικογένειας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων και να επηρεάζεται σαφώς από “συμβατικά” μοντέλα όπως το Polo και το Golf. Με άλλα λόγια, το ID. 2all Concept είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως… “παλιό” VW και όχι ως VW ID αν βγάζει νόημα αυτό που λέω – θυμίζει περισσότερο Golf παρά ID.3! Δεν ισχύει το ίδιο για το εσωτερικό όμως, αφού το σχεδιαστικό τμήμα της εταιρίας έχει επιστρατεύσει μία διαμόρφωση με δύο οθόνες, μία 10.9 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία 12.9 ιντσών για το σύστημα infotainment. Πρόκειται για ένα πολύ “καθαρό” design που δείχνει την κατεύθυνση προς την οποία θέλει να κινηθεί η Volkswagen και ταυτόχρονα, εκφράζει την παραδοχή των προηγούμενων λαθών της εντάσσοντας στο βασικό σχέδιο φυσικά χειριστήρια για τις κύριες λειτουργίες του ηχοσυστήματος και του συστήματος κλιματισμού. Το ID. 2all προσφέρει δύο θέσεις για ασύρματη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών, υψηλότατο επίπεδο όσον αφορά στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης και παρά το γεγονός ότι το μήκος του δεν υπερβαίνει τα 4.05 μέτρα (ακριβώς όσο το Polo), το μεταξόνιο του αγγίζει τα 2.6 μέτρα και οι χώροι του συγκρίνονται με μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το πορτ-μπαγκάζ που προσφέρει χωρητικότητα 490 λίτρων με την δυνατότητα να αυξηθεί στα 1.330 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Να υπενθυμίσουμε πως η έκδοση παραγωγής του ID. 2all είναι ένα από 10 νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα λανσαριστούν από την Volkswagen μέχρι το 2026. Εντός  του 2023 είδαμε το facelift του ID.3, περιμένουμε την έκδοση του ID. Buzz με το μακρύ μεταξόνιο και το ID.7. Το 2026 θα προστεθεί στην γκάμα και ένα compact ηλεκτρικό SUV ενώ η Volkswagen δουλεύει και πάνω σε ένα μοντέλο του οποίου η αρχική τιμή δεν θα ξεπερνά τις €20.000! Σε αυτά τα οχήματα θα βασιστεί για να πετύχει τους στόχους όσον αφορά στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της και την αύξηση των πωλήσεων των EVs.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό