17.6 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Volkswagen ID.Buzz LWB – Μακρύτερο και ισχυρότερο!

Ειδήσεις Ελλάδα

Ένα αυτοκίνητο σαν ροκ τραγούδι. Έτσι λέει η Volkswagen και παρότι δεν συμπαθώ τα… μαρκετινίστικα, οφείλω να ομολογήσω ότι βάσει της ιστορίας του μοντέλου αυτή είναι η πραγματικότητα για το Transporter. Έχει την δική του κληρονομιά και παρότι άλλαξε πολύ στις επόμενες γενιές, παρέμεινε πιστό μέλος της ποπ κουλτούρας, ένα διαρκές σύμβολο μίας εποχής και μίας μερίδας ανθρώπων αλλά και ένας αξιόπιστος σύντροφος για τις μετακινήσεις και τις μεταφορές. Οι συνθήκες έχουν αλλάξει όμως, το ίδιο και οι προτεραιότητες καθώς έχει αλλάξει ο κόσμος και οι άνθρωποι. Παρόλα αυτά, το Transporter παραμένει επίκαιρο με τη νέα του μορφή: το ID.Buzz που έχει ήδη πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του και τώρα εμπλουτίζεται με την προσθήκη της έκδοσης με το μακρύ μεταξόνιο (LWB) και της τετρακίνητης GTX.

Με μήκος που αγγίζει τα 4.962 χιλιοστά και έως 7 θέσεις, το μεγάλο ID.Buzz είναι ιδανικό για την Β. Αμερική όπου επιστρέφει έπειτα από 20 χρόνια απουσίας αλλά και για την επέκταση του εύρους των πιθανών εφαρμογών στην Ευρώπη. Η αύξηση στο μήκος προκύπτει από την αύξηση του μεταξονίου κατά 250 χιλιοστά, γεγονός που έχει επιτρέψει στην Volkswagen να τοποθετήσει μία επιπλέον σειρά καθισμάτων ενώ ο διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος αγγίζει τα 2.469 λίτρα και η νέα, μεγαλύτερη μπαταρία των 85 kWh παρέχει ακόμα περισσότερη αυτονομία. Η επίσης νέα αντλία θερμότητας δε, βελτιώνει την αποδοτικότητα του αυτοκινήτου κατά τους χειμερινούς μήνες που κατά κανόνα “πονάνε” τα ηλεκτρικά ενώ διαθέσιμος στο μεγάλο ID.Buzz θα είναι και ο νέος ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 286 ίππων που αυξάνει την μέγιστη ταχύτητα (ηλεκτρονικά περιορισμένη πάντοτε) στα 160 km/h και μειώνει τον χρόνο που απαιτείται για την επίτευξη των 100 km/h από στάση στα 7.9 δευτερόλεπτα!

Σαν να μην έφταναν αυτά, από το 2024 το ID.Buzz θα είναι διαθέσιμο και στην τετρακίνητη, GTX έκδοση που με την προσθήκη ενός επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα θα προσφέρει 339 άλογα και θα ολοκληρώνει το σπριντ στα 100 km/h σε μόλις 6.4 δευτερόλεπτα. Ούτως ή άλλως, για το συγκεκριμένο μοντέλο η GTX έκδοση δεν στοχεύει στις απόλυτες επιδόσεις αλλά στην περαιτέρω διεύρυνση των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, είτε μιλάμε για κίνηση σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης είτε για την διευκόλυνση της μετακίνησης ακόμα και στο επίπεδο των ρεπρίζ.

Κατά τα άλλα, το μεγάλο και αμιγώς ηλεκτρικό VW Bus επωφελείται από το σύστημα head-up display, το αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης νέας γενιάς, την δυνατότητα απομακρυσμένης στάθμευσης μέσω smartphone αλλά και την νέα πανοραμική ηλιοροφή με “έξυπνο” γυαλί που έχει εμβαδό 1.5 τετραγωνικών μέτρων και είναι η μεγαλύτερη που έχει κατασκευάσει ποτέ η γερμανική μάρκα – μία ανάμνηση του θρυλικού Samba Bus από την δεκαετία του ’50.

Οι πρώτες παραδόσεις του ID.Buzz στην Αμερική είναι προγραμματισμένες για το 2024 και σχεδόν παράλληλα με το λανσάρισμα στις Η.Π.Α. και τον Καναδά, το ID.Buzz με το μακρύ μεταξόνιο θα είναι διαθέσιμο και στην Ευρώπη. Όπως το Multivan και το Bulli T6.1, όλα τα ID.Buzz θα κατασκευάζονται στο βασικό εργοστάσιο της Volkswagen Commercial Vehicles στο Ανόβερο της Γερμανίας, ένα από τα πλέον τεχνολογικά προηγμένα εργοστάσια στον κόσμο και σπίτι της οικογένειας VW Bus.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό