35.2 C
Athens
Τρίτη, 18 Ιουνίου, 2024

Volkswagen Golf GTI Clubsport – Πιο ειδικό…

Ειδήσεις Ελλάδα

Η γκάμα του Volkswagen Golf ανέκαθεν διέθετε… κάτι  για τον καθένα. Ήθελες χώρους, υπήρχε το station wagon. Ήθελες την βασική έκδοση που ήταν αρκετά καλή σχεδόν στα πάντα; Ήθελες επιδόσεις, υπήρχε το “GTI”. Τα τελευταία χρόνια, αν ήθελες ακόμα περισσότερη ταχύτητα, η VW πρόσφερε το Golf R. Υπάρχει όμως μία γοητεία σε ένα πραγματικά ισχυρό και αποκλειστικά μπροστιοκίνητο καυτό hatchback και γι’ αυτό η Volkswagen αποφάσισε να προσθέσει στην γκάμα της το “Clubsport” με τη νέα έκδοση να παρουσιάζεται την χρονιά που το εμβληματικό μοντέλο γιορτάζει τα 50 χρόνια στην αγορά και χωρίς να περνάει απαρατήρητος ο συμβολισμός της τοποθεσίας της πρεμιέρας του ολοκαίνουριου Golf GTI Clubsport που δεν είναι άλλη από το Nurburgring και μάλιστα στο περιθώριο του θρυλικού 24ωρου αγώνα!

Το θέμα είναι ότι η facelift έκδοση του στάνταρ Golf GTI ανέβασε τον πήχη. Προσφέρει πλέον 265 ίππους και 370 Nm ροπής με αποτέλεσμα να επιταχύνει στα 100 km/h σε 5.9 δευτερόλεπτα και δυστυχώς, το “Clubsport” δεν ακολούθησε την βασική έκδοση και εξακολουθεί να παράγει 300 ίππους και 400 Nm ροπής και εξακολουθεί να χρειάζεται 5.6 δευτερόλεπτα για το σπριντ στα 100 km/h χάρη και στο στάνταρ 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η μέγιστη ταχύτητα δε, είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h αν και το προαιρετικό “Race” πακέτο την αυξάνει στα 267 km/h. Με λιγότερα λόγια, το βασικό VW Golf GTI έκλεισε την ψαλίδα που το χωρίζει από την πιο ειδική, Clubsport έκδοση. Εκτός αυτού, υπάρχουν και ισχυρότερα μοντέλα στην κατηγορία, όπως για παράδειγμα το Honda Civic Type R που προσφέρει 329 ίππους, χρειάζεται 5.4 δευτερόλεπτα για το 0-100 και είναι πλέον διαθέσιμο και στην χώρα μας.

Όπως και να έχει, είμαστε σίγουροι ότι το Volkswagen Golf GTI Clubsport είναι ένα από τα ισχυρότερα και ταχύτερα μπροστιοκίνητα hot-hatchbacks στην αγορά ενώ υπάρχουν αρκετά στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει από το βασικό και αυτή η διαφορετικότητα μεταφέρεται και στον ιδιοκτήτη που δεν νιώθει ότι μόλις απέκτησε ένα απλώς λίγο ισχυρότερο GTI. Στοιχεία όπως για παράδειγμα το ριζικά ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος που “έχασε” τα πενταπλά LED φώτα ομίχλης αλλά κέρδισε έναν νέο προφυλακτήρα ενώ και στο πίσω μέρος, τα δύο μοντέλα διαφέρουν χάρη στη νέα αεροτομή του Clubsport στο τελείωμα της οροφής. Το πακέτο για το κορυφαίο μπροστιοκίνητο Golf ολοκληρώνουν οι εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος “Richmond” 18 ιντσών και οι ακόμα πιο εντυπωσιακές αλλά προαιρετικές, σφυρήλατες 19άρες “Warmenau” που δεν αναβαθμίζουν το Clubsport μόνο αισθητικά αλλά και ουσιαστικά καθώς ζυγίζουν μονάχα 8 κιλά οπότε μειώνουν δραστικά την μη-αναρτώμενη μάζα με ότι αυτό συνεπάγεται για την οδική συμπεριφορά, την επιτάχυνση και την επιβράδυνση.

Το περίεργο είναι ότι η Volkswagen δεν κάνει λόγο για περαιτέρω τροποποιήσεις σε πλαίσιο, ανάρτηση ή σύστημα διεύθυνσης ενώ το Dynamic Chassis Control σύστημα παραμένει μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού. Το μόνο που διαθέτει το Clubsport επιπλέον του βασικού GTI είναι ένα επιπλέον mode ονόματι “Special” που σύμφωνα με την Volkswagen ισοδυναμεί περίπου με ένα set-up βασισμένο στα ειδικά χαρακτηριστικά του Nurburgring.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό