24 C
Athens
Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου, 2024

Volkswagen – Το ηλεκτρικό GTI “πιο συναρπαστικό”…

Ειδήσεις Ελλάδα

Έχουν περάσει περισσότεροι από 18 μήνες από την επιβεβαίωση του αμιγώς ηλεκτρικού GTI από την Volkswagen. Τον Δεκέμβριο του 2023 ο επικεφαλής σχεδιασμού της Volkswagen, Andreas Mindt, είχε δηλώσει ότι μέχρι το τέλος του 2026 θα κυκλοφορήσει στην αγορά ένα αμιγώς ηλεκτρικό GTI. Μερικούς μήνες νωρίτερα, η γερμανική εταιρία είχε παρουσιάσει το εντυπωσιακό ID. GTI Concept – ένα πρωτότυπο μήκους 4.1 μέτρων με άφθονο στιλ και εμφάνιση άξια του σήματος “GTI”, έστω και του καινούριου που αντικαθιστά το αδόκιμο την εποχή της ηλεκτροκίνησης “I”, με έναν κεραυνό. Υπάρχει όμως ένας πολύ σημαντικός προβληματισμός αναφορικά με το επερχόμενο, αναπόφευκτο θα λέγαμε, ηλεκτρικό GTI. Ένα τέτοιο μοντέλο πρέπει να έχει αίσθηση και συναίσθημα εκτός από προκλητική εμφάνιση και ταχύτητα. Τα ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα έχουν αποδείξει ότι μπορούν να προσφέρουν άπλετη ταχύτητα. Τι συμβαίνει όμως με την αίσθηση;

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της γερμανικής μάρκας, Thomas Schaefer, η ανάρτηση και το πλαίσιο του ηλεκτρικού GTI “θα είναι σε ένα υψηλότερο επίπεδο” από αυτό του θερμικού μοντέλου που είναι διαθέσιμο σήμερα. Στόχος για την Volkswagen δεν είναι να προσφέρει ένα όχημα του οποίου η μοναδική χάρη θα είναι η ταχύτητα αλλά να δημιουργήσει ένα σύνολο που “θα είναι πιο συναρπαστικό τόσο ως εμπειρία όσο και στην οδήγηση”. Το μεγάλο αφεντικό της VW πρόσθεσε ότι το επερχόμενο μοντέλο θα εξοπλίζεται με κάποιου είδους “GTI e-sound”, οπότε μπορούμε σίγουρα να περιμένουμε κάποιου είδους ηχητική υπόκρουση που θα συνοδεύει την εμπειρία οδήγησης αλλά οι πληροφορίες που είναι διαθέσιμες μέχρι στιγμής σταματούν εδώ.

Το μόνο που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι το ID. GTI Concept δεν είναι ο προάγγελος του ηλεκτρικού διάδοχου του Golf GTI αλλά μία κατηγορία μικρότερο – ένα ηλεκτρικό Polo GTI αν προτιμάς ή πιο συγκεκριμένα, η καυτή έκδοση του ID. 2all Concept. Να θυμίσουμε ότι στην τελευταία εκδοχή του, το Polo GTI εξοπλιζόταν με έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που πρόσφερε κάτι παραπάνω από 200 ίππους αλλά με ένα ηλεκτρικό hatchback να ζυγίζει σημαντικά περισσότερο από το αντίστοιχο θερμικό, δεν θα μας έκανε εντύπωση αν η έκδοση παραγωγής του ID. GTI Concept ήταν λίγο ή πολύ ισχυρότερο. Όπως είπαμε όμως, η ταχύτητα είναι δεδομένη για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων. Είναι εύκολη. Το δύσκολο είναι να προσφέρει αίσθηση και συναισθήματα και προς το παρόν, το μοναδικό μοντέλο που δεν είναι απολύτως αποστειρωμένο παρότι αμιγώς ηλεκτρικό είναι το ικανότατο Hyundai Ioniq 5 N. Θα μπορέσει η Volkswagen να αναπαράγει αυτή την επιτυχία ή ακόμα και να προσφέρει κάτι καλύτερο; Μόνο ο χρόνος θα δείξει και εμείς θα είμαστε εδώ για να το διαπιστώσουμε.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό