24.5 C
Athens
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024

Volkswagen – Καθυστερεί τη ναυαρχίδα της για χάρη του Golf EV

Ειδήσεις Ελλάδα

Σύμφωνα με έγκυρο γερμανικό μέσο o όμιλος Volkswagen πήρε την γενναία απόφαση να καθυστερήσει το λανσάρισμα της ναυαρχίδας, του μοντέλου που μέχρι σήμερα γνωρίζουμε ως Trinity και ενδεχομένως να επιταχύνει το πρόγραμμα του αμιγώς ηλεκτρικού Golf. Δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι η συγκεκριμένη απόφαση θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στο image της εταιρίας περισσότερο από οπουδήποτε αλλού καθώς το Trinity, που σχεδιάζεται για να πάρει την θέση του ως το αντίπαλον δέος της Tesla με προηγμένες δυνατότητες (ημι)αυτόνομης οδήγησης, λέγεται πως δεν θα λανσαριστεί πριν το 2032 αντί για το 2026 όπως ήταν προγραμματισμένο εξαρχής.
Η καθυστέρηση αποτελεί μέρος μίας αναδιανομής πόρων που αποφασίστηκε, σχεδιάστηκε και θα υλοποιηθεί από τον επικεφαλής του VW Group, Oliver Blume. Μία αναδιανομή που θα επιτρέψει στις μάρκες να χρησιμοποιούν τις υπάρχουσες αρχιτεκτονικές (η MEB για τα “ID” μοντέλα της VW, η PPE της ηλεκτρικής Porsche Macan και του Audi Q6 e-tron κ.ά.) για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ούτως ώστε να κάνουν απόσβεση οι αρχικές επενδύσεις για την εξέλιξη τους. Η MEB αρχιτεκτονική συγκεκριμένα αναμένεται να… αναβαθμιστεί σε MEB+ το 2026 ενώ η PPE θα αναβαθμιστεί σε επίπεδο λογισμικού εντός των επόμενων 36 μηνών. Η απόφαση του Blume να αλλάξει τα πλάνα του ομίλου όσον αφορά στο λανσάρισμα κάποιων μοντέλων αποτελεί και ένα είδος αντίδραση στην κάμψη που παρουσιάζει ο ρυθμός με τον οποίο επεκτείνεται η ευρύτερη κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο όμιλος Volkswagen θα καθίσει με τα χέρια σταυρωμένα μέχρι να ανακάμψει η αγορά αφού σε εκείνο το σημείο θα είναι πλέον πολύ αργά.

Έτσι, το αργότερο μέχρι το 2029 περιμένουμε να δούμε το αμιγώς ηλεκτρικό Golf ή όπως είναι αλλιώς γνωστό σήμερα, ID. Golf και με αυτή την αλλαγή το εν λόγω μοντέλο θα γίνει το πρώτο που θα κάνει χρήση της Scalable Systems Platform (SSP) αντί του Trinity. Μέχρι τα τέλη του 2028 θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του και το αμιγώς ηλεκτρικό Audi A4, το οποίο θα γίνει το πρώτο μοντέλο της Audi που θα χρησιμοποιήσει την SSP αρχιτεκτονική ενώ το 2030, δύο χρόνια αργότερα σε σύγκριση με τον αρχικό προγραμματισμό, αναμένεται να κυκλοφορήσει ο αντικαταστάτης του VW ID.4, βασιζόμενος επίσης στην SSP αρχιτεκτονική. Τελευταίο στην σειρά, το αμιγώς ηλεκτρικό VW T-Sport που θα καθυστερήσει ελαφρώς και αντί να παρουσιαστεί το 2029, θα φτάσει στην αγορά κάποια στιγμή εντός του 2031. Ο όμιλος Volkswagen προτιμά, δικαίως και ορθώς κατά τη γνώμη μου, να καθυστερήσει κάποια προϊόντα ώστε να ξεπεράσει και τις σκοπέλους που έχει αντιμετωπίσει ανά καιρούς στον τομέα του λογισμικού. Δεν θέλει σε καμία περίπτωση να ξαναπεράσει (η εταιρία αλλά και οι πελάτες της) μία κατάσταση όπως αυτή που έχει καταγραφεί τους πρώτους μήνες του λανσαρίσματος του ID.3, οπότε όχι μόνο επιλέγει να καθυστερήσει αλλά έχει επιστρατεύσει την βοήθεια της αμερικανικής Rivian και της κινέζικης Xpeng ώστε να είναι σίγουρη πως τα μελλοντικά προϊόντα της θα είναι στην κατάσταση που πρέπει.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό