Home Auto • Moto Toyota: Τα BEV δεν είναι η μοναδική λύση.

Toyota: Τα BEV δεν είναι η μοναδική λύση.

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Toyota ανήκει σε μία ξεχωριστή κατηγορία εταιριών που δεν ακολουθούν την πεπατημένη όσον αφορά στην στρατηγική εξηλεκτρισμού της γκάμας τους αλλά έναν διαφορετικό δρόμο που σε αυτό το σημείο, είναι πάρα πολύ δύσκολο να προβλέψουμε πού θα οδηγήσει. Παρότι ήταν ένας εκ των πιονιέρων του εξηλεκτρισμού με τα υβριδικά της στα τέλη της δεκαετίας του ’90, η Toyota δεν αύξησε ποτέ την ένταση στις προσπάθειες της και υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ιδίως στην υποκατηγορία της ηλεκτροκίνησης. Ο επικεφαλής της δε, Akio Toyoda, έχει εκφράσει πολυάριθμες φορές τον σκεπτικισμό του όσον αφορά στην τεχνολογία και τον δρόμο που πρέπει να επιλέξουν οι κατασκευαστές και αυτή η λογική αντικατοπτρίζεται φυσικά στις κινήσεις της Toyota τα προηγούμενα χρόνια αλλά και αυτά που έρχονται.Ο ιαπωνικός κολοσσός ετοιμάζεται για παράδειγμα να λανσάρει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρίες (την έκδοση παραγωγής του bZ4X Concept) ενώ έχει ανακοινώσει επενδύσεις ύψους $13.5 δισεκατομμυρίων στις μπαταρίες μέχρι το 2030 – ένα πολύ μεγάλο ποσό που και πάλι όμως, είναι σημαντικά μικρότερο από τα αντίστοιχα των ανταγωνιστών. Παράλληλα, η Toyota εξελίσσει και την τεχνολογία της υδρογονοκίνησης όντας ήδη στην 2η γενιά του Mirai υλοποιώντας την  φιλοσοφία της όπως αυτή συνοψίστηκε για άλλη μία φορά από τον επιστήμονα επικεφαλής, Gill Pratt, κατά τη διάρκεια μίας ομιλίας του σε διοργάνωση του Reuters.“Η Toyota πιστεύει στην ποικιλότητα των κινητήριων συνόλων. Δεν έγκειται σε εμάς να προβλέψουμε ποια λύση είναι η καλύτερη ή να πούμε πως μόνο μία λύση θα δουλέψει.“Είναι ξεκάθαρο ότι η Toyota δεν θέλει να ποντάρει τα πάντα σε μία τεχνολογία. Είναι επειδή θέλει να περιορίσει το ρίσκο; Επειδή θέλει να ικανοποιήσει το μεγαλύτερο δυνατό μέρος του αγοραστικού κοινού σε ένα προφανώς μεταβατικό στάδιο; Η λύση των διαφορετικών τεχνολογιών για διαφορετικές χρήσεις ακούγεται… αυτονόητη αλλά βλέπουμε πως ο ανταγωνισμός έχει διαλέξει πλευρά και επιτίθεται με όλα τα όπλα του ενώ η Toyota ακολουθεί μία πιο διπλωματική στάση. Μόνο ο χρόνος θα δείξει την ορθότητα της επιλογής της ιαπωνικής εταιρίας και σε 5, 10 ή 20 χρόνια μπορεί να μιλάμε για μία ιδιοφυή στρατηγική ή για μία που θα περάσει στην ιστορία ως αναπάντεχα διστακτική και αναχρονιστική. Fiat Professional Scudo & Fiat Ulysse. Νέες προτάσειςEuro NCAP: Διακρίσεις για Ford, Hyundai και Toyota.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Exit mobile version