1.7 C
Athens
Τρίτη, 25 Ιανουαρίου, 2022

Toyota: Αποκλειστικά οχήματα μηδενικών εκπομπών από το 2035!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Toyota ήταν αναμφίβολα μία εκ των πρωτοπόρων στην τεχνολογία του εξηλεκτρισμού αλλά τα τελευταία χρόνια φαίνεται να έχει χάσει έδαφος σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό στον αγώνα προς την ηλεκτροκίνηση και υπάρχει λόγος γι’ αυτό. Η ιαπωνική εταιρία έχει καταστήσει σαφές ότι δεν πιστεύει στις μονοδιάστατες στρατηγικές. Δεν πιστεύει σε μία και μόνο λύση-πανάκεια και έχει την πεποίθηση ότι οι εταιρίες πρέπει να παρέχουν στους καταναλωτές επιλογές που θα χρησιμοποιούν διαφορετικές τεχνολογίες για να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες. Γι’ αυτό όταν δεσμεύεται για ουδετερότητα άνθρακα (carbon neutrality) χρησιμοποιεί ελαφρώς διαφορετική φρασεολογία.Δεν κάνει λόγο για ηλεκτρικά ή BEV (battery electric vehicle) όπως κάνουν άλλοι, αλλά για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων – λεπτομέρεια αλλά έχει την σημασία του. Το Kenshiki που διοργάνωσε λοιπόν για να επικοινωνήσει τα τελευταία νέα όσον αφορά την στρατηγική της στην Ευρώπη, η Toyota ανέφερε ότι μέχρι το 2030 περιμένει οι πωλήσεις των οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων να αποτελούν το 50% του συνόλου στην Δυτική Ευρώπη ενώ στόχος είναι από το 2035 όλα τα καινούρια αυτοκίνητα που θα πουλά να είναι μηδενικών εκπομπών.“Πέρα από το 2030 περιμένουμε να δούμε περαιτέρω αύξηση στην ζήτηση για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων και η Toyota θα είναι έτοιμη να πετύχει 100% μείωση στις εκπομπές CO2 σε όλα τα νέα αυτοκίνητα από το 2035 στην Δυτική Ευρώπη, δεδομένου ότι υπάρχουν επαρκείς υποδομές φόρτισης ή ανεφοδιασμού με υδρογόνο, σε συνδυασμό με την αύξηση τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας που χρειάζεται.“Δήλωσε ο επικεφαλής της Toyota Motor Europe, Matt Harrison. Ο επικεφαλής του επιστημονικού τμήματος της μάρκας δε, Gill Pratt, τόνισε ότι το μονοπάτι προς την ουδετερότητα άνθρακα περιλαμβάνει διάφορες λύσεις που θα λαμβάνουν υπόψιν το μείγμα ενέργειας σε κάθε χώρα, τις ανάγκες μετακίνησης των ανθρώπων και την αναγκαιότητα μεγιστοποίησης του Carbon Return of Investment για να εξασφαλιστεί η βέλτιστη χρήση των πεπερασμένων φυσικών πόρων. Ειδικότερα, η Toyota προβλέπει πως κατά το δεύτερο μισό της δεκαετίας το κόστος των μπαταριών θα μειωθεί κατά 50% χωρίς θυσίες στην παρεχόμενη αυτονομία ενώ όσον αφορά στις πολυαναμενόμενες solid-state μπαταρίες, η ιαπωνική εταιρία έχει ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές και θεωρεί πως σε πρώτη φάση αυτές θα ενσωματωθούν σε υβριδικά οχήματα. Nέο Honda HR-V e HEV. Από 32500 ΕυρώΤο Polestar 3 κάνει άτυπο ντεμπούτο!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό