21.1 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

SYM DRG 160. Ολοκαίνουρια πρόταση

Ειδήσεις Ελλάδα

Η νέα φουτουριστική πρόταση της SYM βγαλμένη από τη μυθολογία. Η  σχεδιαστική προσέγγιση του DRG 160 “DRAGON” προκύπτει από την υιοθέτηση της ανατολικής τέχνης και της δυτικής σχεδιαστικής κουλτούρας. Το concept του νέου μοντέλου της SYM βασίζεται, όπως μαρτυρά και το όνομά του, σε δράκο. Ένα σύμβολο ταχύτητας και δύναμης. Οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες προσδίδουν κορυφαία επιθετική εικόνα στο DRG.Αιχμηρές γραμμές σε compact διαστάσειςΟθόνη LED αυτόματης ρύθμισης φωτεινότηταςΧαρακτηριστικό γυμνό τιμόνι με το λογότυπο “DRG” να αναγράφεται στο καβαλέτο του τιμονιούMonoshock ανάρτηση με μικρομετρική προφόρτιση ελατηρίουΚοντό sport τελικό εξάτμισηςFull LED φωτισμός με μοναδικής αισθητικής και απόδοσης διπλά Projector φωτιστικά σώματαΔιπλά πίσω φώτα σε σχήμα κηρήθραςΦώτα θέσης σε σχήμα μπούμερανγκΕνσωματωμένα στη μάσκα φώτα αλλαγής κατεύθυνσηςΤο DRG φέρει τεχνολογία αιχμής  Νέος υψηλών επιδόσεων υγρόψυκτος κινητήρας 158ccΣύστημα Start & StopΤεχνολογίαR.S.G (Zero Resistance Starter & Generator)ΣύστημαL.E.H (Anti-Lift Engine Hanger system)Δικάναλο ABS Bosch 10Υψηλές ΕπιδόσειςΤετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήραςΜέγιστη ιπποδύναμη 15 ίππων στις 8.500 σ.α.λ.Μέγιστη ροπή 15.4 Nm. Η απόδοση της μέγιστης ροπής συναντάται μόλις στις 5.500 σ.α.λ.Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος, 132 kg, το DRG προσφέρει άμεσες εκκινήσεις, δυνατές επιταχύνσεις και ικανοποιητικές επιδόσειςΤο ψυγείο του είναι τοποθετημένο στο πλάι του κινητήραΗ τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της KEIHINΦιλικό προς το περιβάλλον, η κατανάλωσή του σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro4 είναι μόλις 2.5 l/100kmΤο δοχείο καυσίμου 7.1 λίτρων να είναι τοποθετημένο κάτω από το επίπεδο πάτωμα κρατώντας έτσι χαμηλά το κέντρο βάρουςA.L.E.H. Η SYM εισάγει στο DRG την τεχνολογία A.L.E.H.  Πρόκειται για ένα ειδικό σύστημα ανάρτησης του κινητήρα που αποσβένει το φαινόμενο της ανύψωσης του κινητήρα των scooters στις άμεσες επιταχύνσεις προσφέροντας σταθερότητα και καλύτερες επιδόσεις κατά την εκκίνηση. Το σύστημα αυτό, σε συνδυασμό με το κοντό μεταξόνιο, την monoshock ανάρτηση και την βέλτιστη κατανομή βάρους του πλαισίου, αυξάνουν τη σταθερότητα του αναβάτη σε υψηλές ταχύτητες και ελιγμούς.Z.R.S.G. Το DRG διαθέτει σύστημα start & stop χρησιμοποιώντας μία έξυπνη τεχνολογία εκκίνησης του κινητήρα, με ονομασία Z.R.S.G. Η λειτουργία του κινητήρα του οχήματος διακόπτεται μετά από τρία δευτερόλεπτα στο ρελαντί, βοηθώντας στην εξοικονόμηση καυσίμου στις στάσεις. Μία γεννήτρια εκκινεί χωρίς καμία καθυστέρηση τον κινητήρα εκ νέου με το άνοιγμα του γκαζιού.Προηγμένο σύστημα πέδησηςΤο DRG εφοδιάζεται με το πλέον εξελιγμένο σύστημα ABS της Γερμανικής Bosch, 10ης γενιάς. Πρόκειται για δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών, 30% ελαφρύτερο και 45% μικρότερου όγκου σε σχέση με το αντίστοιχο, 9ης γενιάς της Bosch. Το σύστημα πέδησης παρέχει στον αναβάτη μεγαλύτερη ασφάλεια, παρεμβαίνει ουσιαστικά και μόνο όποτε απαιτείται, χωρίς να επηρεάζει την αίσθηση του φρένου. Το DRG είναι εφοδιασμένο με ένα κυματοειδές δισκόφρενο 260mm μπροστά και ένα 233mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα.ΕξοπλισμόςΑν και sport σχεδίασης, το DRG παρέχει ανέσεις και ευκολίες στον αναβάτη.Η σέλα ανοίγει εύκολα μέσω ενός διακόπτηΟ ενιαίος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα φιλοξενεί ένα κράνος ανοιχτού τύπου και μικροπράγματαΣτην εσωτερική πλευρά της μάσκας, υπάρχει επιπλέον ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος για τα γάντια ή ένα μπουκάλιΔιαθέτει βολική θύρα φόρτισης συσκευών USBΤο επίπεδο πάτωμα και ο αναδιπλούμενος γάντζος θα εξυπηρετήσουν στην ανάρτηση χειραποσκευώνΣέλα δύο επιπέδων φέρει μεγάλες χειρολαβές για τον συνεπιβάτηΑναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτηΕργονομική θέση τάπας δοχείου καυσίμουΔιακόπτης ALARM 

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό