26 C
Athens
Δευτέρα, 24 Ιουνίου, 2024

Subaru – Θα ενισχύσει την θέση της στην αγορά των ηλεκτρικών

Ειδήσεις Ελλάδα

Κακά τα ψέματα, η απόφαση της Subaru να εμπλουτίσει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της είναι τόσο μία συνειδητή απόφαση όσο και μία αναπόφευκτη. Δεν έχει επιλογή η συμπαθής ιαπωνικής μάρκα αν επιθυμεί να συνεχίσει να πουλά αυτοκίνητα – δεν μπορεί να μείνει για πολύ καιρό ακόμα με το Solterra ως την μοναδική, ηλεκτρική πρόταση της. Το μοντέλο που… μοιράζεται με την Toyota (βλ. bZ4X) θα πρέπει να είναι ένα εφαλτήριο και όχι ολόκληρη η στρατηγική της Subaru στο θέμα της ηλεκτροκίνησης γι’ αυτό η ιαπωνική εταιρία, υπό νέα ηγεσία από τον Ιούνιο καθώς ο Atsushi Osaki προάγεται στην θέση του CEO, σκοπεύει να ανεβάσει τις επιδόσεις στον τομέα αυτό.

Συγκεκριμένα, ο Osaki-san ανακοίνωσε ότι το 2026 θα ξεκινήσει η παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στο εργοστάσιο στην Yajima ενώ το 2027 θα ακολουθήσει αυτό στο Oizumi, με τις δύο μονάδες να έχουν την δυνατότητα παραγωγής έως 400.000 αυτοκινήτων ετησίως. Φυσικά, αν η Subaru θέλει να εκμεταλλευτεί αυτή την δυνατότητα θα πρέπει να προσφέρει επιπλέον ηλεκτρικά και ο Osaki-san δήλωσε επί του θέματος ότι η εταιρία πρόκειται να λανσάρει 4 νέα, αμιγώς ηλεκτρικά crossovers μέχρι το 2028. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε ποια είναι αυτά τα μοντέλα και σε ποιες κατηγορίες θα ανήκουν, όπως δεν γνωρίζουμε πόσα εξ αυτών θα είναι διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά. Το μόνο που ξέρουμε είναι πως θα κατασκευάζονται στα δύο εργοστάσια που προαναφέραμε και ότι από εκεί θα εξάγονται στην αγορά των Η.Π.Α. που είναι ιδιαίτερα σημαντική για την Subaru καθώς το 70% των συνολικών πωλήσεων της εταιρίας παγκοσμίως, προέρχεται από εκεί.

Η ανακοίνωση της Subaru έγινε στο πλαίσιο της αναφοράς των οικονομικών αποτελεσμάτων της για την χρήση του 2022 (που στην Ιαπωνία τελειώνει στις 31 Μαρτίου). Το περασμένο έτος λοιπόν, η ιαπωνική εταιρία κατάφερε να τριπλασιάσει τα κέρδη της και προβλέπει ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί και το 2023 οπότε τα πράγματα δείχνουν να βαίνουν καλώς ενώ με την εντατικοποίηση των δράσεων της όσον αφορά στον εξηλεκτρισμό, μπορεί να πετύχει και τον στόχο της που δεν είναι άλλος από το 40% των πωλήσεων της να προέρχεται από εξηλεκτρισμένα οχήματα μέχρι το 2030.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό