19.6 C
Athens
Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου, 2024

Rolls-Royce Ghost Series II – Ίδια αλλά διαφορετική

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Ghost είναι μία από τις πιο σημαντικές Rolls-Royce της σύγχρονης ιστορίας της μάρκας. Η πρώτη γενιά παρουσιάστηκε το 2009 για να καλύψει τις ανάγκες μίας εντελώς νέας κατηγορίας καταναλωτών, νεότερων σε ηλικία, πιο εκλεπτυσμένοι και με ακόμα υψηλότερες απαιτήσεις. Έντεκα χρόνια αργότερα ήρθε η δεύτερη γενιά της Ghost ως το απόσταγμα της πρώτης. Μία ακόμα πιο “καθαρή” έκφραση των αξιών της αγγλικής μάρκας και ταυτόχρονα, η πιο προηγμένη τεχνολογικά Rolls-Royce με τον εμβληματικό V12 κινητήρα. Μία Rolls-Royce που δημιουργήθηκε όχι μόνο για να προσφέρει το απόλυτο όσον αφορά στην πολυτέλεια αλλά και για να προσφέρει ένα ανεπανάληπτο επίπεδο εξατομίκευσης με τις παραγγελίες “Bespoke”.

Οι πελάτες δεν άργησαν να συνειδητοποιήσουν τον αντίκτυπο που έχει το Bespoke στην εμφάνιση και την αίσθηση του αυτοκινήτου, οπότε σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, ο μέσος αγοραστής μίας Ghost “επενδύει” περίπου 10% επιπλέον της αρχικής τιμής στο αυτοκίνητο του. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη διαίσθηση για να καταλάβει κανείς την κατεύθυνση προς την οποία κινήθηκε η Rolls-Royce με την ανανέωση της Ghost… Αφού ο κόσμος θέλει εξατομίκευση και το αποδεικνύει με τις δεκάδες χιλιάδες που προσθέτει στην τιμή της Ghost, ας αυξήσουμε τις διαθέσιμες επιλογές!

Πριν φτάσουμε εκεί όμως, αξίζει να σημειώσουμε ότι οι σχεδιαστές της αγγλικής μάρκας ενσωμάτωσαν αρκετά στοιχεία από την τελευταία εκδοχή της σχεδιαστικής ταυτότητας της Rolls-Royce στην Ghost. Στο εμπρός μέρος την παράσταση κλέβει η εντυπωσιακή “Pantheon” γρίλια και τα ανανεωμένα φωτιστικά σώματα που συνδυάζονται με νέα γραφικά για τα LED φώτα ημέρας. Το κάτω μέρος της μάσκας παρέχει τα “θεμέλια” για την τεράστια γρίλια ενώ κοσμείται από νέα χρωμιωμένα διακοσμητικά ενώ στο πίσω μέρος η Ghost Series II όπως είναι το επίσημο όνομα του μοντέλου, επωφελείται από νέα φωτιστικά σώματα που αντλούν έμπνευση από την Spectre. Οι πελάτες μπορούν να διαλέξουν δύο νέα σχέδια για τις ζάντες ελαφρού κράματος 22 ιντσών ενώ ντεμπούτο στην Ghost Series II πραγματοποιεί και το “Mustique Blue” χρώμα που μας θυμίζει την Phantom II Continental του 1929 καθώς η Rolls-Royce έχει πάθει κάποιου είδους εμμονή με την… οδηγοκεντρικότητα της νέας Ghost και προσπαθεί να βρει παραδείγματα ανάλογα οδηγοκεντρικών μοντέλων από την ιστορία της.

Όπως η Cullinan νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Ghost Series II διαθέτει πλέον ένα ενιαίο γυάλινο πάνελ που καλύπτει ολόκληρο το πλάτος του ταμπλό που φιλοξενεί όχι μία, ούτε δύο αλλά τρεις διαφορετικές οθόνες. Η κύρια χρησιμοποιείται για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που οι μουσικόφιλοι θα εκτιμήσουν ιδιαιτέρως εξαιτίας των 1.400 W του ενισχυτή και των 18 ηχείων υψηλής πιστότητας που μετατρέπουν την καμπίνα σε ένα μικρό συναυλιακό χώρο. Η Rolls-Royce έχει εμπλουτίσει επίσης την γκάμα των υλικών που είναι διαθέσιμα για τις επενδύσεις με αποκορύφωμα το “Duality Twill” που είναι ένα ύφασμα από μπαμπού και το ντύσιμο ολόκληρης της καμπίνας με αυτό απαιτεί περίπου 2.2 εκατομμύρια ραφές και σχεδόν 18 χιλιόμετρα νήματος σε μία διαδικασία που διαρκεί περί τις 20 ώρες. Εννοείται ότι υπάρχουν επιπλέον ξύλινες επενδύσεις, επιπλέον χρώματα και ότι άλλο μπορεί να ζητήσει κανείς από την Rolls-Royce και δεν είναι παράνομο ή φανταστικό!

Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι ο twin-turbo V12 με χωρητικότητα 6.75 λίτρων. Ο εξηλεκτρισμός τον ψάχνει αλλά δεν τον έχει βρει ακόμα, οπότε συνεχίζει στην υπάρχουσα μορφή  παράγοντας κάτι περισσότερο από 570 ίππους και 850 Nm ροπής τα οποία περνούν στον δρόμο με τον πιο ομαλό και ήσυχο τρόπο θα μπορούσε να φανταστεί κανείς χάρη σε ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης. Η βραβευμένη Planar Suspension εξασφαλίζει όχι μόνο ανεπανάληπτη άνεση αλλά και εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά – για τα δεδομένα της Rolls-Royce πάντα. Κλείνοντας να σημειώσουμε απλά ότι δεν έχει κανένα νόημα να μιλήσουμε για τιμές, επιδόσεις, καταναλώσεις και λοιπά… πεζά νούμερα που αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς δεν απασχόλησαν ποτέ και ούτε πρόκειται να απασχολήσουν τον μέσο ιδιοκτήτη μίας Rolls-Royce. Κανείς δεν παίρνει Rolex για να βλέπει την ώρα. Η Rolls-Royce είναι απλά μία δήλωση και ως τέτοια έχει νόημα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό