28 C
Athens
Τετάρτη, 26 Ιουνίου, 2024

Renault Symbioz – Η νέα είσοδος στην κατηγορία των C-SUV!

Ειδήσεις Ελλάδα

Αυτό είναι το Renault Symbioz. Η νέα προσθήκη στην οικογένεια της γαλλικής εταιρίας και το τρίτο μοντέλο που λανσάρει στην κατηγορία των C-SUV αλλά πριν ασχοληθούμε με αυτό, η Renault αποφάσισε να κάνει μία μικρή αναδρομή στην ιστορία. Θυμάται το Renault 16 που λανσαρίστηκε το 1965 καινοτομώντας με ένα νέο στιλ αμαξώματος που διαθέτει πίσω πόρτα για εύκολη πρόσβαση στον χώρο αποσκευών. Ένα χαρακτηριστικό που το έκανε πολύ πιο πρακτικό και ευέλικτο από τον ανταγωνισμό, όπως και ο ρυθμιζόμενος πίσω πάγκος που συνδυαστικά πληρούσε τις ανάγκες των οικογενειών που αναζητούσαν ένα αυτοκίνητο για τις ανάγκες τους.

Από τότε, η Renault συνέχισε να καινοτομεί με σύγχρονα και μοντέρνα οικογενειακά μοντέλα. Το Espace για παράδειγμα, ξεκίνησε μία μικρή επανάσταση με τον πρωτοποριακό,“μονοκόμματο” σχεδιασμό του όταν παρουσιάστηκε τη δεκαετία του ’80 ενώ το Scenic επανέλαβε την επιτυχία όντας το πρώτο compact MPV και προσφέροντας μία καμπίνα με έμφαση στην ευημερία των επιβατών. Αυτό είναι που μοιράζεται το Symbioz με τους προγόνους του. Η δυνατότητα της προσαρμογής στις ανάγκες του ιδιοκτήτη και της οικογένειας του, τις τεχνολογίες που κάνουν ευκολότερη την συμβίωση και την ποιότητα που το κάνουν αυτό που η Renault χαρακτηρίζει “όχημα για να ζεις”.

Το Symbioz έχει μήκος 4.41 μέτρων και τοποθετείται ανάμεσα στο μικρότερο Captur των 4.23 μέτρων και το μεγαλύτερο Austral των 4.51 μέτρων. Για την ακρίβεια, το Symbioz είναι το μικρότερο από την τριπλέτα των C-SUV καθώς είναι μικρότερο και από το Arkana των 4.57 μέτρων αλλά βασίζεται στην ίδια CMF-B αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται μεταξύ άλλων και στο Captur. Αυτό που έχει ενδιαφέρον ως προς την εξωτερική εμφάνιση του Symbioz είναι ότι ενώ μπορούμε να εντοπίσουμε ομοιότητες και συνάφεια με το ανανεωμένο Captur στο εμπρός μέρος του νέου μοντέλου, το υπόλοιπο υιοθετεί και εκφράζει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Renault. Εδώ βλέπεις, η γαλλική μάρκα δεν περιοριζόταν από τους παράγοντες αναγνωρισιμότητα και συνέχεια, όπως στο Captur. Καθώς το Symbioz είναι κάτι εντελώς νέο, το πίσω μέρος με τις έντονες γωνίες και τις σμιλευμένες επιφάνειες δεν μοιράζεται πολλά κοινά με κάποιο άλλο μοντέλο στην γκάμα της εταιρίας.

Το εσωτερικό από την άλλη, μοιράζεται. Με το Captur. Διαθέτει μία κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής 10.4 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης OpenR της Renault ενώ με εξαίρεση αυτά που βρίσκονται στο πολυλειτουργικό τιμόνι και μερικά ακόμα διασκορπισμένα στην καμπίνα, λάμπουν δια της απουσίας τους τα φυσικά χειριστήρια. Από την άλλη, άξια αναφοράς είναι τα συρόμενα πίσω καθίσματα που επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες να αυξήσουν την χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ από τα 492 λίτρα στην βασική διαμόρφωση, στα 624 λίτρα. Κατά τα άλλα, υπάρχει η προαιρετική “Solarbay” πανοραμική ηλιοροφή και 29 διαφορετικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης σε μία υπερσύγχρονη σουίτα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από κανέναν.

Όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, το Symbioz ολοκληρώνει την E-Tech “υβριδική” γκάμα που αποτελείται ήδη από το Arkana και το Austral και επεκτείνει την E-Tech “υβριδική” γκάμα με το Megane και το Scenic.  Με το λανσάρισμα του στην αγορά, το νέο μοντέλο της Renault θα είναι διαθέσιμο στην έκδοση E-Tech Full Hybrid 145 που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, δύο ηλεκτροκινητήρες και μία μπαταρία 1.2 kWh για να προσφέρει έως 145 ίππους και μέση κατανάλωση της τάξης των 4.6 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα – επιδόσεις που οφείλονται εν μέρει και στο χαμηλό για το μέγεθος του οχήματος βάρος που δεν υπερβαίνει τα 1.500 κιλά. Κάτι… ιδιαίτερο που αξίζει να αναφέρουμε δε, είναι ότι το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 4 σχέσεις για τον βενζινοκινητήρα και 2 για τον βασικό ηλεκτροκινητήρα. Όπως και να έχει, περισσότερες λεπτομέρειες αλλά και τις τιμές του ολοκαίνουριου Renault Symbioz θα έχουμε όταν ανοίξουν οι παραγγελίες, τον ερχόμενο Ιούλιο.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό