21.6 C
Athens
Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου, 2022

Renault R5 Turbo 3E. Γεννημένο να καίει λάστιχο!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Renault έχει γράψει ιστορία με μοντέλα όπως το R5 Turbo και το R5 Turbo 2 αλλά καλώς ή κακώς, εκείνες οι εποχές έχουν περάσει και δεν θα ξαναγυρίσουν. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι η γαλλική εταιρία έχει γίνει… βαρετή. Συνεχίζει να προκαλεί αλλά το κάνει πλέον στηριζόμενη στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης, με μοντέλα όπως το R5 Turbo 3E που ακόμα και σε μορφή concept, ακόμα και αν δεν περάσει ποτέ στην παραγωγή (που δεν πρόκειται να περάσει), καταφέρνει 50 χρόνια μετά το λανσάρισμα του ιστορικού Renault 5 να μας δείξει ότι υπάρχει πάθος ακόμα και στη νέα εποχή που ξεκινά.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: το R5 Turbo 3E είναι ένα πρωτότυπο το οποίο βασίζεται σε ένα ειδικά κατασκευασμένο γι’ αυτό, σωληνωτό πλαίσιο και έχει κατασκευαστεί για να… μην ισιώνει πουθενά! Ναι, κύριος λόγος ύπαρξης του γαλλικού concept είναι οι ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις ή αν προτιμάς στα ελληνικά, το drifting και γι’ αυτό εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό του πίσω άξονα, που παράγουν συνδυαστικά 380 ίππους και 700 Nm ροπής. Αυτοί τροφοδοτούνται με ενέργεια από την μπαταρία των 42 kWh που είναι τοποθετημένη στο κέντρο του πατώματος και επιταχύνουν το όχημα των 1.500 κιλών (980 κιλά το αμάξωμα και 520 οι μπαταρίες) στα 100 km/h σε μόλις 3.5 δευτερόλεπτα ή 3.9 όταν είναι ενεργοποιημένο κάποιο από τα 3 διαφορετικά drift modes – το πρώτο ονομάζεται “Turbo”, το δεύτερο “Track Invader” και το τελευταίο, “Donut”!

Κατά τα άλλα, αξίζει να αναφέρουμε ότι το R5 Turbo 3E έχει μήκος που ξεπερνά οριακά τα 4.0 μέτρα, πλάτος 2.02 και ύψος 1.32 μέτρα με μεταξόνιο της τάξης των 2.54 μέτρων. Το πλήρως ανθρακονημάτινο αμάξωμα θυμίζει εμφανώς τους προγόνους του ηλεκτρικού πρωτότυπου με στοιχεία όπως τα φαρδιά φτερά, οι μεγάλοι αεραγωγοί τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στα πλάγια και η γιγαντιαία αεροτομή να ξεχωρίζουν ενώ το πακέτο του σχεδιασμού ολοκληρώνουν τα ενδιαφέροντα γραφικά με τις διάφορες λεπτομέρειες σε νέον χρώματα αλλά και οι εντυπωσιακοί τροχοί 19 ιντσών με ελαστικά 225/35 εμπρός και 20 ιντσών με ελαστικά 325/25 πίσω! Στο εσωτερικό υπάρχει όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός ασφάλειας (bucket καθίσματα, ζώνες ασφάλειας και τιμόνι) που προέκυψε από την συνεργασία με την Sabelt ενώ ξεχωριστή, εξέχουσα θέση έχει το υδραυλικό χειρόφρενο που βοηθά στις πλαγιολισθήσεις.

Το πρωτότυπο θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στον διαγωνισμό Chantilly Arts and Elegance στις 25 Σεπτεμβρίου πριν παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού τον επόμενο μήνα αν και θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον να το δούμε εν δράσει, με πλάνα από τις 10 θέσεις για κάμερες τις οποίες προσφέρει το Renault 5 Turbo 3E.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό