27.8 C
Athens
Τετάρτη, 28 Ιουλίου, 2021

Renault Megane E-Tech Electric. Το Megane ηλεκτρικό και crossover.

Ειδήσεις Ελλάδα

Εμείς μπορεί να μην γνωρίζαμε το μέλλον του Renault Megane αλλά απ’ ότι φαίνεται, η γαλλική εταιρία ήξερε πολύ καλά και μας το παρουσίασε, έστω και σε μορφή πρωτοτύπου, τον Οκτώβριο του 2020. Το πρωτότυπο όμως εξελίχθηκε σε ένα… κανονικό μοντέλο παραγωγής όπως ήταν εξαρχής προγραμματισμένο και κάνει το ντεμπούτο του καμουφλαρισμένο πριν την επίσημη πρεμιέρα αργότερα μέσα στην χρονιά. Για την ιστορία, να αναφέρουμε πως το μοντέλο που βλέπεις στις φωτογραφίες “φοράει” ακριβώς το ίδιο καμουφλάζ με τα 30 αυτοκίνητα δοκιμών που θα χρησιμοποιηθούν για την εξοντωτική εξέλιξη σε δημόσιους δρόμους ολόκληρο το καλοκαίρι.Σε πιο σημαντικά θέματα όμως, το Megane E-Tech Electric όπως ονομάζεται επίσημα, βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική (CMF-EV) με το Nissan Ariya και αυτό σημαίνει ότι μοιράζεται πολλά από τα μηχανικά του μέρη με το ιαπωνικό crossover. Έτσι, κάτω από την επιφάνεια κρύβεται ένας ηλεκτροκινητήρας 218 ο οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς και τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία 60 kWh που αρκεί για αυτονομία της τάξης των 450 χιλιομέτρων. Ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί από την Renault, αλλά η γκάμα του ηλεκτρικού Megane αναμένεται να εμπλουτιστεί στο μέλλον με μία ισχυρότερη και τετρακίνητη έκδοση που η λογική λέει πως θα αντικατοπτρίζει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αντίστοιχου Ariya με περισσότερους από 300 ίππους και μία μπαταρία 87 kWh.Εμφανισιακά δε, το Megane E-Tech Electric έχει μείνει πιστό στο πρωτότυπο του 2020 συνδυάζοντας κάποια στοιχεία από την κατηγορία των μεσαίων hatchbacks και κάποια από τον ευρύτερο χώρο των crossovers για την δημιουργία ενός μοντέρνου παρουσιαστικού που συμβαδίζει με την σύγχρονη εικόνα της γαλλικής μάρκας. Ανάλογα μοντέρνο περιμένουμε πως θα είναι και το εσωτερικό, με οθόνες και χειριστήρια αφής να αντικαθιστούν οτιδήποτε αναλογικό ενώ οι προσφερόμενοι χώροι θα είναι (λογικά) συγκρίσιμοι με “συμβατικά” μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών χάρη στο επίπεδο πάτωμα και την απουσία του τούνελ μετάδοσης.
 Αlfa Romeo Giulia & Stelvio. Με νέο πρόγραμμα χρηματοδότησηςFord Maverick. Μικρότερο από το Ranger αλλά πολύ ικανό!

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό