20.3 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Renault Austral – Αλλαγή επιπέδου για ολόκληρη τη μάρκα

Ειδήσεις Ελλάδα

Αναμφισβήτητα ένα από τα πλέον πολυαναμενόμενα μοντέλα της φετινής χρονιάς ήταν το Renault Austral. Το ολοκαίνουριο Γαλλικό SUV το οποίο, όπως φάνηκε εκ των πραγμάτων, δεν είναι απλώς αντικαταστάτης ενός πολύ πετυχημένου μοντέλου, του Kadjar, αλλά το αυτοκίνητο εκείνο το οποίο θα σημάνει τη συνολική αναβάθμιση της Renault. Και αυτό είχαμε την ευκαιρία να το διαπιστώσουμε κατά τη διάρκεια της Πανελλήνιας παρουσίασης του μοντέλου και της σύντομης, αλλά πολύ περιεκτικής και ουσιαστικής οδηγικής επαφής που είχαμε μαζί του.

Καταρχήν θα πρέπει να σημειώσουμε πως το νέο Austral είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που έχει βασιστεί στην πλατφόρμα CMF-CD, με τις διαστάσεις του σε μήκος, πλάτος και ύψος να διαμορφώνονται στα 4,510 μέτρα, 1,825 και 1,644 χλστ. αντίστοιχα, ενώ η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 17 εκατοστά. Η συνολική του εικόνα σου δημιουργεί την αίσθηση ότι πρόκειται για ένα σαφώς πιο μεγάλο αυτοκίνητο, καθώς οι σχεδιαστές του φρόντισαν να του χαρίσουν μία εντυπωσιακή και επιβλητική εμφάνιση από όποια πλευρά του και αν το παρατηρήσετε. Το πλέον χαρακτηριστικό κομμάτι της αίσθησης αυτής βρίσκεται στο εμπρός μέρος του όπου το νέο λογότυπο της γαλλικής εταιρείας δεσπόζει στη μάσκα, με το χαρακτηριστικό σχήμα “C” των εμπρός Led φωτιστικών σωμάτων να ολοκληρώνουν το εντυπωσιακό του θέματος.

Και αν εξωτερικά είναι εντυπωσιακό, στο εσωτερικό του θα διαπιστώσετε πως δεν έχει απολύτως τίποτα να ζηλέψει ακόμη και από τα μοντέλα της premium κατηγορίας, τόσο σε επίπεδο σχεδίασης, όσο κυρίως σε ότι έχει να κάνει με τα υλικά, το φινίρισμα, τη συναρμογή και βεβαίως τον πραγματικά πολύ πλούσιο εξοπλισμό. Στη καμπίνα των επιβατών θα συναντήσετε ένα από τα μεγαλύτερα ψηφιακά και οδηγοκεντρικά κόκπιτ καθώς εφάπτονται δυο οθόνες 12 ιντσών έκαστη, του πίνακα οργάνων και του openR Link με ενσωματωμένο σύστημα πολυμέσων της Google, έχοντας μία σαφή κλίση προς τη πλευρά του οδηγού. Ενδεικτικό της πολύ υψηλής τεχνολογίας του αυτοκινήτου είναι και το head-up display με μεγάλη προβολή 9,3 ιντσών σημαντικών ενδείξεων στο εμπρός παρμπρίζ.

Στα πολύ δυνατά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου οφείλουμε να εντάξουμε και την πρακτικότητα των χώρων, καθώς ακόμη και πέντε ενήλικα άτομα θα μπορέσουν αν βολευτούν στο εσωτερικό του με το πίσω κάθισμα να είναι συρόμενο και τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ  να φτάνει τα 575 λίτρα. Ωστόσο αυτό που πραγματικά λατρέψαμε είναι η, πολύ ιδιαίτερη και όμορφη σε σχεδίαση λαβή ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα. Εκτός από το ότι σύρεται με έναν ξεχωριστό ήχο και αποκαλύπτει έναν ευμεγέθη αποθηκευτικό χώρο. Βοηθάει τα μέγιστα τον οδηγό είτε στο να ξεκουράζει το δεξί χέρι, είτε στο να το ισορροπεί για να κάνει χρησιμοποιεί την κεντρική οθόνη. Εξαιρετική ιδέα τόσο στη σύλληψη, όσο και στην υλοποίηση της.

Σε ότι έχει να κάνει με τα διαθέσιμα μηχανικά σύνολα του νέου Austral, το ντεμπούτο κάνει ένα ολοκαίνουριο  και πολύ προηγμένο ήπιο υβριδικό σύστημα 130 ίππων  το οποίο συνδυάζει έναν εντελώς νέο τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων και μπαταρία ιόντων λιθίου 48V.  Το επόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.3 λίτρων, μπαταρία ιόντων λιθίου 12V και αποδίδει 160 ίππους. Στην κορυφή της ιεραρχίας βρίσκεται το πλήρως υβριδικό Austral το οποίο συνδυάζεται όχι με τον ατμοσφαιρικό των 1.6 λίτρων, που γνωρίσαμε στα Clio και Arkana, αλλά με τον καινούριο τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα 50 kW, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει μέχρι 200 ίππους.

Το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, ανάλογα με την ταχύτητα του Austral επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίβουν προς την ίδια ή την αντίθετη κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς, ενισχύοντας σημαντικά την ευελιξία και την πρόσφυση. Μέχρι τα 50 χλμ./ώρα στρίβουν έως και 5 μοίρες αντίθετα από τους μπροστινούς, ενώ όταν ξεπεραστεί αυτή η ταχύτητα στρίβουν μέχρι και 1 μοίρα προς την ίδια κατεύθυνση. Παράλληλα το σύστημα 4CONTROL συνοδεύεται από πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ενισχύοντας το επίπεδο της άνεσης.

Στην σύντομη οδηγική επαφή που είχαμε με το αυτοκίνητο, η πρώτη εντύπωση που μας άφησε είναι πως οι μηχανικοί της Renault θέλησαν να βρούνε τη χρυσή τομή ανάμεσα σε άνεση και απόλαυση. Αυτό διότι ενώ στην αρχή σου δίνει την εντύπωση πως η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά σκληρή, στη πορεία αντιλαμβάνεσαι πως όχι μόνο δεν ισχύει, αλλά φιλτράρει και με περισσή ευκολία τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Βέβαια οι 20άρες ζάντες της έκδοσης “Esprit Alpine” με τα υπέροχα πραγματικά ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία που έχει η συγκεκριμένη έκδοση ειδικά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, μπορεί να μην είναι συμβαδίζουν με τη ποιότητα των ελληνικών δρόμων, αλλά σίγουρα προσφέρουν πόντους στην εικόνα του αυτοκινήτου. Το σίγουρο είναι ότι ανυπομονούμε να κάνουμε πολλά, πάρα πολλά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι όλων των εκδόσεων του νέου Renault Austral.

Τέλος σε ότι έχει να κάνει με τις τιμές του αυτοκινήτου αυτές διαμορφώνονται ως εξής:

Mild Hybrid (Ήπιο Υβριδικό)

1.2 Equilibre Mild Hybrid Advanced 130PS-38.450 ευρώ1.3 Techno Mild Hybrid Auto 160PS-42.950 ευρώ1.3 Techno Esprit Alpine Mild Hybrid Auto 160PS-44.250 ευρώ

Υβριδικό (Hybrid E-Tech)

1.2 Techno Ε-Tech Full Hybrid 200PS-49.700 ευρώ

Στα παραπάνω θα πρέπει να σημειώσετε πως για το λανσάρισμα υπάρχει μία προωθητική ενέργεια η οποία μειώνει κατά 1800 Ευρώ την πρώτη έκδοση του αυτοκινήτου και κατά 2200 Ευρώ όλες τις υπόλοιπες.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό