16.4 C
Athens
Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου, 2024

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid – Κορυφαία και υβριδική!

Ειδήσεις Ελλάδα

Από την πρώτη στιγμή η Porsche μας υποσχέθηκε 4 διαφορετικές εξηλεκτρισμένες εκδόσεις της νέας Panamera. Έκανε την αρχή ήδη από την πρεμιέρα της νέας γενιάς προσφέροντας την Turbo E-Hybrid των 680 ίππων και των 930 Nm ροπής ενώ μερικούς μήνες αργότερα ακολούθησαν οι λιγότερο ακραίες Panamera 4 E-Hybrid και Panamera 4S E-Hybrid που προσφέρουν 470 και 544 ίππους αντίστοιχα απευθυνόμενες σε εκείνους που είναι οπαδοί της τεχνολογίας του εξηλεκτρισμού αλλά χωρίς υπερβολές. Τώρα όμως έφτασε η ώρα για την Porsche να επιστρέψει στα άκρα, να ανεβάσει τον πήχη και να παρουσιάσει την κορυφαία, Panamera Turbo S E-Hybrid.

Στην καρδιά του κινητήριου συνόλου της βρίσκεται μία εξέλιξη του γνωστού και μη-εξαιρετέου twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4.0 λίτρων που καταφέρνει να είναι πανίσχυρη και ταυτόχρονα, να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ρύπων Euro 7. Ο εντυπωσιακός βενζινοκινητήρας είναι ικανός για 599 άλογα από μόνος του όμως στην Turbo S E-Hybrid δεν είναι μόνος του – έχει την στήριξη και την βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων που σημαίνει ότι η κορυφαία plug-in υβριδική (και όχι μόνο) Porsche Panamera παράγει 782 ίππους και 1.000 Nm ροπής – 102 άλογα και 150 Nm ροπής περισσότερα από τον προκάτοχο της. Αυτά τα νούμερα σε συνδυασμό με το δοκιμασμένο, ενδεχομένως καλύτερο αυτόματο κιβώτιο στον κόσμο, το γνωστό PDK, επιτρέπουν στην Panamera Turbo S E-Hybrid να επιταχύνει στα 100 km/h σε 2.9 δευτερόλεπτα και να συνεχίσει να επιταχύνει μέχρι την μέγιστη ταχύτητα των 325 km/h. Την ίδια ώρα όμως, η νέα Turbo S E-Hybrid είναι και εξαιρετικά αποδοτική.

Εξοπλίζεται με μία μπαταρία 25.9 kWh που αποθηκεύει 45% περισσότερη ενέργεια σε σύγκριση με τον προκάτοχο της και έτσι χαρίζει στο μεγάλο, πολυτελές sedan ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 88 χιλιομέτρων. Με την αύξηση στην ανάκτηση της ενέργειας στα 88 kW, η Panamera Turbo S E-Hybrid κινείται πολύ πιο αποδοτικά σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών ρύπων ενώ όταν εξαντληθεί η εμβέλεια, η φόρτιση μπορεί να γίνει με το ενσωματωμένο σύστημα των 11 kW που θα ολοκληρώσει την διαδικασία (από το 0, στο 100% της μέγιστης χωρητικότητας της μπαταρίας) σε 2 ώρες και 39 λεπτά.

Όσον αφορά στο κομμάτι της αισθητικής, η Turbo S E-Hybrid είναι πρακτικά πανομοιότυπη με την Turbo E-Hybrid με μοναδική εξαίρεση το σήμα στον πίσω προφυλακτήρα. Διαθέτει το ίδιο bodykit, ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών και μπορεί να εξοπλιστεί με το προαιρετικό Aerokit που περιλαμβάνει νέο εμπρός splitter, πτερύγια, gurney flap στην αεροτομή και διαφορετικό διαχύτη που δεν εξυπηρετούν μονάχα σκοπούς αισθητικής αλλά αυξάνουν την downforce που παράγεται στα 200 km/h κατά 60 κιλά. Με αυτήν τη διαμόρφωση (και τα προαιρετικά Michelin Pilot Sport Cup 2 ελαστικά) η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid κατάφερε να ολοκληρώσει έναν γύρο στην πίστα του Nurburgring σε χρόνο 7 λεπτών και 24.17 δευτερολέπτων που αναπαριστά ένα νέο ρεκόρ για την κατηγορία των μεγάλων sedan. Ένα ρεκόρ που εννοείται ότι οφείλεται σε ότι έχουμε πει μέχρι τώρα, στις ικανότητες του Lars Kern που δεν είναι η πρώτη φορά που τις αποδεικνύει με κάποιο ρεκόρ στο ‘Ring αλλά και σε συστήματα όπως η Porsche Active Ride ανάρτηση, το σύστημα τετραδιεύθυνσης και τα Porsche Ceramic Composite φρένα με δίσκους 440 χιλιοστών στους τροχούς του εμπρός άξονα και 410 χιλιοστών στους πίσω. Πόσο πιο ολοκληρωμένο να γίνει ως πακέτο; Επιδόσεις, plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο με ότι αυτό συνεπάγεται, ποιότητα, πολυτέλεια, οδική συμπεριφορά, άνεση – ότι μπορεί να ζητήσει κάποιος, η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid το προσφέρει, οπότε δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι η τιμή της  θα ξεκινά αρκετά υψηλότερα από τα €150.000.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό