26.9 C
Athens
Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου, 2024

Nismo – Χαοτική η εξέλιξη των ηλεκτρικών!

Ειδήσεις Ελλάδα

Η Nismo γιόρτασε την 40η επέτειο της πριν από μερικές ημέρες και η Nismo, όπως όλες οι μάρκες, μικρές και μεγάλες, είναι υποχρεωμένη να διαβεί το μονοπάτι του εξηλεκτρισμού. Το πρώτο βήμα, ομολογουμένως εντυπωσιακό, πήρε τη μορφή του Ariya Nismo που ταυτόχρονα, σήμανε και την επιστροφή της ιστορικής ιαπωνικής μάρκας στην Ευρώπη αλλά το Ariya Nismo είναι ακριβώς αυτό. Ένα πρώτο βήμα. Το ταξίδι ξεκίνησε και όπως όλα δείχνουν θα είναι περιπετειώδες, γεμάτο ανατροπές, σκαμπανεβάσματα και αρκετές συγκινήσεις.
Το Ariya Nismo είναι διαθέσιμο σε δύο ενδιαφέρουσες εκδόσεις. Δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Η μία προσφέρει 360 ίππους και 560 Nm ροπής και εξοπλίζεται με μία μπαταρία 66 kWh ενώ η άλλη, παράγει 430 ίππους, 600 Nm ροπής αλλά εξοπλίζεται με μία μπαταρία 91 kWh που σημαίνει ότι είναι βαρύτερη. Αμφότερες πάντως διαθέτουν τροποποιημένη ανάρτηση, βελτιωμένη αεροδυναμική και εμφάνιση, νέες ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά συστήματα κ.ά. Η κλασική συνταγή χωρίς αυτό να είναι σε καμία περίπτωση κακό. Μία συνταγή που αναμφίβολα θα δούμε να επαναλαμβάνεται στα μελλοντικά, αμιγώς ηλεκτρικά και όχι μόνο, μοντέλα της Nismo αν και είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμα για να μιλήσουμε για το μέλλον.

“Η Nismo δεν έχει έναν συγκεκριμένο στόχο για να γίνει αποκλειστικά ηλεκτρική. Τα περισσότερα μοντέλα μας θα είναι εξηλεκτρισμένα στην Ευρώπη καθώς οι κανονισμοί Euro7 το κάνουν πολύπλοκο να μην είναι. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι όλα αμιγώς ηλεκτρικά. Η εξέλιξη των ηλεκτρικών είναι λίγο χαοτική – αν με ρωτούσατε πριν από 3 χρόνια η απάντηση μου θα ήταν διαφορετική. Ένας από τους ρόλους μας ως κατασκευαστής είναι να προσαρμοζόμαστε.”
Δήλωσε ο επικεφαλής product planning της Nissan, Pierre Loing. Να σημειώσουμε ότι αυτή τη στιγμή η Nissan δεν προσφέρει κάποια plug-in υβριδική λύση αλλά βασίζεται στην E-Power τεχνολογία που σύμφωνα με τον Loing μοιράζεται αρκετά κοινά με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρίας και οι πελάτες αναγνωρίζουν ότι συμπεριφέρεται ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Γι’ αυτό περισσότερα από τα μισά Qashqai και σχεδόν το 80% των X-Trail είναι E-Power. Η Nismo έχει όμως διαφορετική στρατηγική όσον αφορά στα δικά της μοντέλα – μία στρατηγική που βασικό χαρακτηριστικό της είναι η προσαρμογή ανάλογα με το μοντέλο. Στο GT-R για παράδειγμα, η τιμή του έχει αρκετά μεγάλο εύρος οπότε έχει χώρο να παίξει. Στο Ariya που δεν είναι φθηνό, μπορεί να ανέβει αλλά πιο προσεκτικά ώστε να μην ξεφύγει από τα όρια της κατηγορία. Μία πιο προσιτή εναλλακτική που φαίνεται ότι προτιμάται από πολλές εταιρίες όπως η Ford, η Hyundai, η AMG κ.ά. είναι οι… “light” εκδόσεις που εστιάζουν κατά κύριο λόγο στην εμφάνιση αλλά η Nismo δεν είναι ακόμα έτοιμη για κάτι τέτοιο. Σύμφωνα με τον Loing θα πρέπει να καθιερωθεί και πάλι στην Ευρώπη, να αυξήσει τις πωλήσεις της και την απήχηση της και στη συνέχεια, πιθανώς. Εξαιρετικά ρεαλιστική προσέγγιση…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό