15.6 C
Athens
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου, 2024

MG ZS 1.0T MT 111 PS – H σωστή επιλογή

Ειδήσεις Ελλάδα

Σε μία εποχή, αρκετά παρατεταμένη είναι η αλήθεια, που οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα σε όλες τις κατηγορίες και σχεδόν από το σύνολο των εταιριών, η είσοδος της MG στην Ελληνική αγορά, προσέφερε λύσεις. Λύσεις σε ότι έχει να κάνει με την σχέση τιμής – αξίας, αφενός από την ίδια την MG, αφετέρου από τον όμιλο Συγγελίδη που γνωρίζει καλά πως να κάνει ακόμη πιο θελκτική μία νέα ή μάλλον μία επανεμφανιζόμενη, για την Ελλάδα, μάρκα. Και φυσικά αυτό έχει φανεί από την πορεία που έχει καταγράψει η MG στην ελληνική αγορά στον έναν, μόλις, χρόνο από την έναρξη της δραστηριότητάς της.

Τον πλέον σημαντικό ρόλο στην επιτυχημένη αυτή πορεία διαδραμάτισε χωρίς αμφιβολία  το ZS. Μπορεί το HS και το MG4 να είχαν την δική τους δυναμική, μπορεί το MG3 να διαγράφει μία εξαιρετική πορεία, ωστόσο το ZS ήταν το καθοριστικό μοντέλο. Και επειδή πολλοί, εύλογα, θα αναρωτιέστε «μα καλά τώρα θυμηθήκατε να δοκιμάσετε την έκδοση με τον χιλιάρι turbo κινητήρα, που έρχεται το καινούριο» θα πρέπει να διευκρινίσουμε το εξής. Το νέο ZS θα ονομάζεται ZS Max και για ένα χρονικό διάστημα, το οποίο ακόμη δεν έχει αποσαφηνιστεί, θα πωλείται παράλληλα με το υπάρχον μοντέλο. Και φυσικά το νέο θα έχει εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς θα είναι εξοπλισμένο και με το φουλ υβριδικό σύστημα νέας γενιάς που γνωρίσαμε στο MG3, ωστόσο και το υπάρχον θα έχει το δικό του, ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας.

Σε σίγουρα σχεδιαστικά μονοπάτια
Oι σχεδιαστές της MG προτίμησαν να επιλέξουν πιο ασφαλείς λύσεις σε ότι έχει να κάνει με την εικόνα των μοντέλων τους. Στη πράξη αυτό σημαίνει καλαίσθητα σχήματα με όμορφες πινελιές, χωρίς ακρότητες, όπως άλλωστε είδαμε και στην περίπτωση του HS. Ωστόσο οι δημιουργοί του έκαναν μία πολύ έξυπνη κίνηση τοποθετώντας το ZS στο πάνω άκρο της κατηγορίας των B-SUV και στο κάτω άκρο της κατηγορίας των C-SUV, με βάση τις διαστάσεις του (μήκος 4,328 μέτρα, πλάτος 1,809 μέτρα και ύψος 1,653 μέτρα ενώ το μεταξόνιο του βρίσκεται στα 2,581 μέτρα). Στη πράξη αυτό σημαίνει πως το ZS είναι σε θέση να διεκδικήσει με αξιώσεις αγοραστές και από τις δύο κατηγορίες, αφού εκτός από τις διαστάσεις του και η τιμή του παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό.

Από εκεί και πέρα και σε ότι έχει να κάνει με το αμιγώς σχεδιαστικό κομμάτι θα πρέπει να πούμε πως είναι ένα άκρως ισορροπημένο αυτοκίνητο με την εμπρός μάσκα να διαθέτει το ευμέγεθες σήμα της μάρκας που δηλώνει σαφώς την ταυτότητά του, τα φώτα LED να δίνουν ζωηρό παρών και ένα όμορφο πίσω μέρος. Όπως είπαμε ακρότητες και περιττές σχεδιαστικές ακροβασίες δεν υπάρχουν και δεν μας λείπουν κιόλας, καθώς η αίσθηση που σου αφήνει συνολικά η εικόνα του αυτοκινήτου είναι θετική σε όλα τα επίπεδα.

Εκ των έσω
Mπαίνοντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, πέρα από τη σύγχρονη εικόνα που θα διαπιστώσετε με τη πρώτη ματιά, θα αντιληφθείτε επίσης αμέσως πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με πραγματική άνεση χώρων. Ξεκινώντας ωστόσο την περιήγηση μας στο εσωτερικό του MG ZS θα θέλαμε να σταθούμε λίγο στην ποιότητα των υλικών και της κατασκευής. Αμφότερα τα στοιχεία αυτά δείχνουν και είναι παραπάνω από αξιοπρεπή, δίνοντας απαντήσεις σε αρκετούς που ίσως σπεύσουν να ασκήσουν αρνητική κριτική. Από εκεί και πέρα υπάρχει ένα ψηφιακό πακέτο το οποίο  υποστηρίζεται από μία οθόνη 10,1 ιντσών συμπαθητικά  γραφικά και τακτοποιημένο μενού, καθώς και από έναν ελκυστικό πίνακα οργάνων που και αυτός έχει μία ψηφιακή οθόνη με πολλές ενδείξεις που αφορούν την λειτουργία του οχήματος.

Η εργονομία είναι πολύ καλή, με τα χειριστήρια να βρίσκονται εκεί ακριβώς που τα περιμένεις και να κάνουν ακριβώς και με σωστό τρόπο την δουλειά που περιμένεις. Οι έξυπνα τοποθετημένοι φυσικοί διακόπτες κάτω από την οθόνη κάνουν τις καθημερινές λειτουργίες ακόμα πιο εύκολες, ενώ και η θέση οδήγησης θα βολέψει τους πάντες (έστω και αν το τιμόνι δεν μετακινείται μέσα-έξω), με μαλακά και άνετα καθίσματα και πλήρη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Στην πιο πλούσια έκδοση της δοκιμής μας υπάρχουν επενδύσεις από συνθετικό δέρμα και όμορφες κόκκινες ραφές σε καθίσματα και τιμόνι, που προσδίδουν μία αίσθηση πολυτέλειας.

Επίσης στο εσωτερικό θα βρείτε  πολλές θύρες φόρτισης USB εμπρός και πίσω αλλά και οι πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, με θέση και για μεγάλο μπουκάλι νερού στις πόρτες. Το πολύ δυνατό σημείο του εσωτερικού του είναι οι χώροι για τους επιβάτες αλλά και για τις αποσκευές. Ακόμη και πέντε άτομα θα μπορέσουν να ταξιδέψουν χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις, ενώ η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ βρίσκεται στο άκρως ικανοποιητικό νούμερο των 448 λίτρων.

 
Η ουσία βρίσκεται κάτω από το καπό
Ο λόγος για τον τρικύλινδρο τούρμπο χιλιάρι κινητήρα βενζίνης  ο οποίος αποδίδει 111 ίππους και 160 Nm ροπής και ο οποίος στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας συνδυαζότανε με ένα χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο, ενώ υπάρχει προαιρετικά και αυτόματη έκδοση. Τόσο ο κινητήρας, όσο και η σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου με την ικανοποιητική αίσθηση  βοηθούν στην αξιοπρεπέστατη μετακίνηση και συμπεριφορά του ZS. Tα 11’’ για τα 0-100 χλμ./ώρα δηλώνουν σαφώς πως το αυτοκίνητο δεν προορίζεται για επιδόσεις, αλλά για άνετες οικογενειακές μετακινήσεις, ενώ τα 180 χλμ./ώρα της τελικής είναι παραπάνω από αρκετά για τον χαρακτήρα του.

Στο δρόμο με το χιλιάρι turbo MG ZS το πρώτο πράγμα που διαπιστώνεις είναι πως πρόκειται για ένα άνετο αυτοκίνητο με πλήρως ισορροπημένη οδική συμπεριφορά. Η ανάρτηση, με γόνατα MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, αφήνει το αυτοκίνητο να γέρνει στις στροφές, οχι όμως σε βαθμό που θα προβληματίσει με την οδική του συμπεριφορά. Άλλωστε όπως είπαμε ήδη, η άνεση είναι τα βασικό ζητούμενο και εκεί τα καταφέρνει πολύ καλά, καθώς οι αρετές του ξεδιπλώνονται όταν κινείσαι σε πιο χαλαρό ρυθμό. Σε αυτές τις συνθήκες, ο κινητήρας είναι εξαιρετικά αθόρυβος στη λειτουργία και κάνει καλά τη δουλειά του, με ικανό τράβηγμα από χαμηλά. Πρακτικά, κινούμενος στην πόλη ή περιαστικά δεν θα νιώσεις ποτέ χωρίς την απαραίτητη δύναμη που θα χρειαστείς για ένα προσπέρασμα, ακόμα και με το αμάξι φορτωμένο.

Σε ότι έχει να κάνει με την κατανάλωση, η αλήθεια είναι πως θα την θέλαμε λίγο πιο χαμηλά, καθώς σε μικτές συνθήκες κίνησης, πόλη αλλά και ταξίδι, αυτή βρέθηκε στα 7.7 λτ./100 χλμ. Και βεβαίως όσοι θελήσετε να πάτε και σε μία βατή, εκτός δρόμου διαδρομή, τα 18 εκατοστά της απόστασης από το έδαφος θα σας βοηθήσουν μεν, αρκεί να μην το παρακάνετε δε, καθώς ασφάλτινα ελαστικά και κίνηση μόνο εμπρός, δεν θα σας βοηθήσουν για το κάτι παραπάνω. Χωρίς αμφιβολία λοιπόν το MG ZS  με τον χιλιάρι turbo κινητήρα είναι μία πρόταση σαφώς παραπάνω από valye for money. Όχι μόνο χάρη στην προσιτή τιμή του, καθώς ξεκινάει από τα 23950 Ευρώ, αλλά και με αρωγούς χαρίσματα, όπως η ισορροπημένη συμπεριφορά σε κάθε τερέν, οι μεγάλοι χώροι,  ο πλήρης εξοπλισμός άνεσης και ασφαλείας και τα επτά χρόνια εγγύησης ή 150000 χιλιόμετρα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό