24.5 C
Athens
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024

MG με μπαταρία solid-state το 2025!

Ειδήσεις Ελλάδα

Για κάποιους κατασκευαστές οι solid-state μπαταρίες, οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης δηλαδή, απέχουν αρκετά ακόμα από την μαζική παραγωγή. Οι περισσότεροι τοποθετούν το λανσάρισμα της συγκεκριμένης τεχνολογίας προς τα τέλη της δεκαετίας και βάζουν αρκετούς αστερίσκους τόσο όσον αφορά στην διαθεσιμότητα της, το ύψος της παραγωγής τέτοιων μπαταριών δηλαδή όσο και στην τιμή της. Η MG όμως δεν ανήκει σε αυτή τη μερίδα κατασκευαστών καθώς εκπρόσωπος της μητρικής της, Shangai Automotive Industry Corporation ή SAIC για συντομία, επιβεβαίωσε ότι το πρώτο MG με μπαταρία solid state θα λανσαριστεί στην αγορά εντός του 2025!
Ο Yu Jingmin, αντιπρόεδρος του τμήματος επιβατικών οχημάτων της SAIC, δήλωσε σε έκθεση αυτοκινήτου που έλαβε χώρα στην Chengdu ότι η τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης εξελίχθηκε από την εταιρία, θα βρει τον δρόμο της και σε μοντέλα άλλων εταιριών της SAIC στο προσεχές μέλλον και θα λανσαριστεί σύντομα στην αγορά σε ένα μοντέλο της MG. Ο Yu, που έχει διατελέσει στο παρελθόν και επικεφαλής πωλήσεων και marketing της κοινοπραξίας SAIC-VW, δεν αποκάλυψε την ταυτότητα του πρώτου μοντέλου της MG που θα εξοπλιστεί με τον νέο τύπο μπαταρίας αλλά ανέφερε ότι θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025 και θα κυκλοφορήσει στην αγορά αργότερα την ίδια χρονιά. Για την ιστορία, να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με αυτό το χρονοδιάγραμμα, η MG και η μητρική της, SAIC, έχουν επισπεύσει επί της ουσίας το πρόγραμμα εξέλιξης και υιοθέτησης της τεχνολογίας των solid-state μπαταριών κατά περισσότερο από 12 μήνες και αυτό τις τοποθετεί μπροστά από τον ανταγωνισμό που όπως προαναφέραμε δεν “βλέπει” ευρεία κυκλοφορία του νέου τύπου μπαταριών πριν τα τέλη της δεκαετίας. Όχι ότι η MG παρέχει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μοντέλο, τον προσδοκώμενο όγκο παραγωγής του και φυσικά, την τιμή του.

Αυτό που αξίζει να αναφέρουμε ότι μία άλλη εταιρία του ομίλου SAIC, η IM, έχει ήδη αποκαλύψει το L6 sedan που χρησιμοποιεί μπαταρίες στερεάς κατάστασης που έχουν εξελίξει από κοινού η SAIC με την Jiangsu Qingtao, οι οποίες έχουν (θεωρητικά) την διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με τις υπάρχουσες LFP και κατά συνέπεια, παρέχει αυτονομία της τάξης των 1.083 χιλιομέτρων στον “ελαφρύ” και κάπως αισιόδοξο κύκλο CLTC. Η κίνηση της SAIC να τοποθετήσει τις solid-state μπαταρίες όχι σε ένα, αλλά σε δύο θυγατρικές εταιρίες δείχνει τις προθέσεις της αναφορικά με την τεχνολογία και ταχύτητα με την οποία θέλει να κινηθεί στη δημιουργία οικονομιών κλίμακας, με τις Feifan και Roewe που επίσης ανήκουν στην ίδια οικογένεια να ακολουθούν σύντομα.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό